2021-03-12, 21:56
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Gäller det alla män eller bara etniska svenskar?

Bara etniska svenska män naturligtvis. Det är ju dom som är onskans budbärare i universum. Araber, somalier mm är ju som vanligt heliga och ska tillbedjas som universums härskare enligt svinet sneckers religon
Citera
2021-03-12, 22:02
Medlem
Sqrbankens avatar
Att denna adelskvinna ur den direkta överklassen brutalt högavlönad av löntagar-avkastningar utan att ha producerat ett skit av nettovärde för samhället eller för den delen kvinnors situation (bortsett från sig själv, naturligtvis) hittills i sitt liv - enbart cyniskt parasiterat - kan föra sig med denna typ av hatiska, sexistiska, rasistiska (om vit-man-kortet brukats sin vana trogen även denna gång) lågintelligenta smörja tämligen förbisett från högsta politiska ort säger en del om den politiska situationen i Sverige.
Senast redigerad av Sqrbanken 2021-03-12 kl. 22:07.
Citera
2021-03-12, 22:23
Medlem
Vänsterbliven överklassmänniska som aldrig gjort ett vettigt handtag i hela sitt liv som agerar vänsterblivet. Vad märkligt.
Citera
2021-03-12, 22:31
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
https://www.instagram.com/p/CMMQdwVJHZ7/
https://samnytt.se/snecker-v-uppmanar-till-krig-mot-man-inget-medlidande/

Så nu ska kvinnor börja behandla män ännu mer jävligt än annars då, ge dom "Female evil-eye" när dom vill ha hjälp och så då.

Ju mer kvinnor jävlas med män, desto mer kommer män att jävlas med dom. Feminismens moment 22.
Citera
2021-03-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ju mer kvinnor jävlas med män, desto mer kommer män att jävlas med dom. Feminismens moment 22.
De uppfyller sina egna profetior helt enkelt.
Dessa människor befinner sig fortfarande i någon form av barnasinne, där regler och naturlagar inte gäller utan hela livet är ett enda stort dagis, där de kan lalla runt och leva i en fantasivärld.
Citera
2021-03-12, 22:41
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Att denna adelskvinna ur den direkta överklassen brutalt högavlönad av löntagar-avkastningar utan att ha producerat ett skit av nettovärde för samhället eller för den delen kvinnors situation (bortsett från sig själv, naturligtvis) hittills i sitt liv - enbart cyniskt parasiterat - kan föra sig med denna typ av hatiska, sexistiska, rasistiska (om vit-man-kortet brukats sin vana trogen även denna gång) lågintelligenta smörja tämligen förbisett från högsta politiska ort säger en del om den politiska situationen i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
De uppfyller sina egna profetior helt enkelt.
Dessa människor befinner sig fortfarande i någon form av barnasinne, där regler och naturlagar inte gäller utan hela livet är ett enda stort dagis, där de kan lalla runt och leva i en fantasivärld.

Linda är en så kallad priviligierad vit svensk som gärna ser ner på de som inte är lika priviligierade som hon är. Fast rasist som hon är, så handlar det enbart om vita, lågutbildade män, gärna SD-röstare.
Citera
2021-03-12, 22:47
Medlem
Rookie81s avatar
Feministerna har redan visat vilka män de uppmärksammar och jag för mina anteckningar! Mycket testo, religiöst radikala och stort skägg har jag med än så länge. Inte för att jag ämnar föra mina gener vidare uppblandat med jordens avskrap men jag antecknar absolut!
Citera
2021-03-12, 23:10
Medlem
Stantormans avatar
Vilken kvinna hon verkar vara den där Snickers Är hon ledig månntro? Så charmig och så fin
Citera
2021-03-12, 23:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
”inget medlidande” , är det en översättning av "no mercy"? Är detta något tokkärringen har snappat upp på Twitter?
Citera
2021-03-12, 23:57
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Hade varit intressant att se hur kvinnor skulle ta att aldrig få bekräftelse från män, med tanke på att dom flesta kvinnor LEVER för att få bekräftelse.

Det finns en anledning till varför över 450000 kvinnor väljer att hora ut sig på OnlyFans t.ex.
Citera
2021-03-13, 00:11
Medlem
Van Nostrands avatar
Jättebra. Mer sånt här behövs. Tycker Dagostar har visat sig vara oroande vettig. Fram för mer galna vänsterpartistet.
Citera
2021-03-13, 00:51
Medlem
Sqrbankens avatar
Utvecklar vidare en tanke jag glömde nämna i min post några få inlägg tillbaka i tråden.

Som själv uppvuxen i "orten" delar jag inte en stavelse diverse vänsteraktiva blattebrudar för med som orsak och lösning på den problematik vi ser i ghettona, inte minst i kvinnofrågan, men hyser oftast en i botten medmänsklig respekt för dessa kvinnor eftersom de åtminstone på vänsterkanten inte sällan uppbär en erfarenhet sprungen ur en uppväxt i dessa miljöer och inom dessa ramar vet vad de snackar om.

Med det skrivet så är det nära till hands att undra hur dessa kvinnor, tillsynes många inom Vänsterpartiet, orkar representeras av denna direkt imbecilla hatiska adelskvinna utan ett enda ärligt handtag på CV:et - direkt sprungen ur överklassen som med sin tillsynes grava antisociala personlighetsstörning för en cynisk egennyttig pseudokamp brutalt högavlönad ur löntagarnas avkastningar genom att låtsas bry sig om blattebrudens situation?

Är det så illa att svennehatet (trots att vederbörande inte vet nått annat än ett privilegierat vitt adelsliv) räcker för att upprätthålla dessa "kvinnor-från-orten":s lojalitet? Skulle självt aldrig orka bli så dagligt fockad från ett sådant hittepå som Snecker är i deras sits. Aldrig.
Senast redigerad av Sqrbanken 2021-03-13 kl. 01:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in