2021-03-12, 20:08
Medlem
SoCos avatar
Jag hänvisar denna feminist till Daddyissues.se
Citera
2021-03-12, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Kanske talar vi om samma sak. Men jag som beslutsfattare har inte råd att missa en glimrande ide’ från en kvinna som blir nedtryckt. Det vore tjänstefel av mig. Punkt.
Jag förstår hur du menar, har inga synpunkter på det eftersom du verkar ta ansvaret för att situationen blir rättvis. Så länge denna ”förändring” sker frivilligt på ett personligt plan istället för via juridiska ingrepp tror jag ingen har några större problem med att låta fler komma till tals. Fred.
Citera
2021-03-12, 20:20
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Nån som vet om Linda är en manshatande singel, eller om hon bara är en skitsnackande feminist som gillar att bli dominerad av någon kulturberikare?
Citera
2021-03-12, 20:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Linda Snecker är en vidrig människa.
Faktiskt. Men framförallt så är hon en ond vänsterkvinna, alltså en äkta feminist.
Citera
2021-03-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Faktiskt. Men framförallt så är hon en ond vänsterkvinna, alltså en äkta feminist.
Helt överens med dig kompis !
Citera
2021-03-12, 20:35
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Nästa station för Linda psyket utan att passera gå där kan hennes vänsterextrema femnazivurm predikas och skriva heliga böcker. Sen för övrigt kan ingen vettig själ med över 20 iq kan ta henne seriöst bara dra åt helvete samma sak med svensk hjärntvättarmedia som istället brunsmetar SD och Jomshof för den förbjudna sanningen.
Citera
2021-03-12, 20:35
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
https://www.instagram.com/p/CMMQdwVJHZ7/
https://samnytt.se/snecker-v-uppmanar-till-krig-mot-man-inget-medlidande/

Så nu ska kvinnor börja behandla män ännu mer jävligt än annars då, ge dom "Female evil-eye" när dom vill ha hjälp och så då.
Gäller det alla män eller bara etniska svenskar?
Citera
2021-03-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Låt Snecker fortsätta med sina hjärnsläpp. Ju värre desto bättre! Fler och fler inser då hur fullständigt galen denna kvinna är.
Kan ju hoppas att V åker ur riksdagen !! Mums
Citera
2021-03-12, 20:54
Medlem
guderis avatar
Alltså media, Ebba har konflikt med ett husköp, en Sverigedemokrat säger någonting negativt om Islam, förstasidor!!!
En pantad vänsterpartist säger nåt helt bisarrt korkat, inte ens en notis...
Citera
2021-03-12, 21:10
Medlem
Insyn5s avatar
Att hon tar sig rätten att tala om för alla kvinnor vad dem ska göra eller inte göra...
Citera
2021-03-12, 21:14
Medlem
Smegmas avatar
Hur jävla dumt Snäkkan än uttalar sig så skulle jag vilja slicka hennes läppar. Länge!
Citera
2021-03-12, 21:49
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Verkar var mycket så kallat "vi och dom"-tänk hos denna kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in