Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Jag tror inte du förstår vad Khan Academy är för någonting, kanske är du inte utbildad själv. Det är ju bara ett hjälpmedel man kan använda till skolan. Använde det själv när jag studerade just för att man ofta kunde få diverse koncept bättre förklarat där.
Nog för att det finns argument mot negerns och kvinnornas agerande men att ta hjälp av Khan Academy under sin utbildning är inte ett av dem.
Jag hoppades på att man kunde utläsa sarkasmen i mitt inlägg. Jag förstår ju att du också själv använde dig av Khan Academy eftersom du reagerar så starkt.

Och ja, jag är högutbildad. Jag länkade till källan i mitt inlägg så du borde ju lätt ha kunnat förstå sarkasmen i mitt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
För övrigt är det tämligen undermåligt av Samhällsnytt att publicera sån här skit. Folk på högerkanten och konservativa borde vara bättre än att luska i folks egna Facebookchattar om vad de säger, det där är Aftonbladet-metoder. Det är ju ändå privat.
Om du är läskunnig så framkommer det rätt så snabbt, även för dig, att det finns en visselblåsare här som har vänt sig till medier, då gissningsvis Samnytt. Varför skulle inte Samnytt ta upp en sådan här nyhet menar du? Känner du dig obekväm eftersom även du beter dig på samma sätt, som dessa tre personer som togs på bar gärning?
Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Och ser inte hur man kan förvånas över att läkare kan tycka illa om och prata skit om patienter som de upplever jobbiga? De är väl också människor, eller? Pratas ju skit om kunder osv. på varenda arbetsplats så blir man chockerad av det så är man ju verklighetsfrånvänd. Men om de outat journaler är det dock en annan femma.
Folk är förvånade eftersom folk är i allmänhet relativt godtrogna och naiva. Jag är inte förvånad då jag själv känner till problemet mycket väl, utan snarare glad att informationen kommer fram. Och ja, man har alltså visat runt journalen uppenbarligen som du kan se, så där har du din "annan femma".
Jag kan dock se att du inte riktigt förstår problematiken här, något som jag tycker är ganska sorgligt.