2021-03-12, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vettiga människor har också en självinsikt

Självklart. Men nu pratar vi inte om en världsstjärna.
2021-03-12, 12:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Snälla kan någon söva ner Pontus? Alternativt sätta munkavel och väst ifrån tvångsvård på honom? Han beter sig som en jävla idiot när han måste hoppa, skrika och spela över hela tiden. Syns att de andra deltagarna har tröttnat på hans skit då de inte ger honom någon reaktion längre. Varje gång han sätter igång så går det ifrån 0-100 på 1 sekund och sedan lika snabbt ner till 0 igen. På hans ansiktsuttryck så ser man att han inte mår bra rent psykiskt. Måste vara oerhört tröttsamt att fejka reaktion på reaktion dagarna i ända.

Så klart att Peddot skulle sliska in sig med den nya tjejen också.

Madde: "Är det någon som gymmar eller?"
Peddot: "Det är jag som är PT här. Jag kan lära dig träna föschtåru?"

Ja Peddo vi såg det när du skämde ut dig med dina påhittade benpressar i gymmet som du var så oerhört stolt över, medans alla andra cringade. Syns verkligen att du är PT också med din lönnfeta skinny-fat kropp och gamnacke.

😂
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Ja enligt Madde själv så ska hon bedriva span på officeren. Men han kommer inte fattat något ändå och hon kommer bli dissad som alla andra flickor. Hon bör direkt ta ett snack med Tess så hon kan förklara
haha Grodan tror inte Tess fattar det heller vad som hände med officeren den kvällen i toan, Vi tar det på måndag där och då fattade jag han är lagt åt det andra hållet mer eller mindre Grodan!

Kommer få jobbigt men Officerens nobb ska du se.....
Medlem
Paladins avatar
BB Huset. Jordens enda hus där en stylist värderas högre än en kärnfysiker.
Avstängd
Citat:
Snälla kan någon söva ner Pontus? Alternativt sätta munkavel och väst ifrån tvångsvård på honom? Han beter sig som en jävla idiot när han måste hoppa, skrika och spela över hela tiden. Syns att de andra deltagarna har tröttnat på hans skit då de inte ger honom någon reaktion längre. Varje gång han sätter igång så går det ifrån 0-100 på 1 sekund och sedan lika snabbt ner till 0 igen. På hans ansiktsuttryck så ser man att han inte mår bra rent psykiskt. Måste vara oerhört tröttsamt att fejka reaktion på reaktion dagarna i ända.

Ja Peddo vi såg det när du skämde ut dig med dina påhittade benpressar i gymmet som du var så oerhört stolt över, medans alla andra cringade. Syns verkligen att du är PT också med din lönnfeta skinny-fat kropp och gamnacke.

håller med, kasta in fanskapet i annexet, han är en dryg fitta som börjar bli värre än jesper, noll respekt och falsk spelare
2021-03-12, 12:08
Medlem
steffi följer madde på instagram fick man precis veta
2021-03-12, 12:09
Medlem
Jag är positivt överraskad över Emelies beteende nu mot Madde! Tess kommer brinna av om hon inte får första tjing på henne
2021-03-12, 12:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Inte förvånad. Hela högen är ju castade utifrån inbördes beundran. Förutom Katti då. Hon är underdogen!
2021-03-12, 12:10
Medlem
Conny63s avatar
Citat:

😂😂
2021-03-12, 12:13
Medlem
Tycker den nya är en aning lik Hanna Widerstedt. 😁
2021-03-12, 12:13
Avslutad
Citat:
Snälla kan någon söva ner Pontus? Alternativt sätta munkavel och väst ifrån tvångsvård på honom? Han beter sig som en jävla idiot när han måste hoppa, skrika och spela över hela tiden. Syns att de andra deltagarna har tröttnat på hans skit då de inte ger honom någon reaktion längre. Varje gång han sätter igång så går det ifrån 0-100 på 1 sekund och sedan lika snabbt ner till 0 igen. På hans ansiktsuttryck så ser man att han inte mår bra rent psykiskt. Måste vara oerhört tröttsamt att fejka reaktion på reaktion dagarna i ända

Finns det ingen hobbypsykolog här som kan sätta någon diagnos? Han flackar med blicken hela tiden och imiterar andras reaktioner precis som Louis sade om honom i eftersnacket.

DC zoomade in på honom när han skrek ”wooohooo” och lät supertaggad men med öppna ögon som såg ut som att de inte visste vad som hände
2021-03-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Den som sköter Steffis konto har lagt ut att det är den personen som nyss började följa Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in