2021-03-12, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tänker på hennes reaktion över att bli kallad pensionär hehe. Besviken blir hon nog.
Hahah exakt. Finns nog en STOR risk(/chans, beroende på hur man ser på det) att hon ballar ut lite, speciellt om det kommer alkohol. Tror inte Steffi kommer kunna hantera det, hon är ju rätt känslig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah hon vet absolut ingenting någonsin men har enligt henne själv ett sjättesjundeåttondehundrafemtionde sinne och pratar som hon vet ALLT jämt.
Hon är ju sinnesförvirrad. Kommer inte ut många vettiga ord ur hennes mun. Och om det kommer något vettigt så är det inget man lyssnar på för det döljs av allt meningslöst pladder.

Och när idioten Narcos tystnar så börjar Judith sitt gnäll. Kan de öppna köket så kanske hon blir upptagen med att trycka i föda i kakhålet då att hon tystnar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tro mig stora lökar går aldrig out of style 😜 men jag förstår vad du menar, man uppskattar mer personkemi och olika personlighetsdrag framför det fysiska ju äldre man blir.
Oj ger jag intrycket av att vara super dirty? 🙈

Det är lugnt. Man har olika erfarenhet bara.
2021-03-12, 12:02
Medlem
Paladins avatar
BB har verkligen gått all in för att hitta personer med schyssta resting bitch faces i år......
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Hahaha har också påpekat detta med iranier förut specifikt till denna användare. . Men tror att hatarislam tror att iranier är som araber
Låt hen fortsätta med sina outbildade uttalanden

Många iranier som kom hit flydde mullorna när de tog makten i landet och är mindre religiösa eller ateister. Iranier är inte araber.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är hon verkligen! sån skönhet, synd att alla ska bo i Stockholm. Hade hon bott kvar i Falköping så hade det åtminstone bara varit typ 5 mil mellan oss
Hahaha ändå lite gulligt att du tror att du skulle ha en chans
2021-03-12, 12:03
Medlem
Snälla kan någon söva ner Pontus? Alternativt sätta munkavel och väst ifrån tvångsvård på honom? Han beter sig som en jävla idiot när han måste hoppa, skrika och spela över hela tiden. Syns att de andra deltagarna har tröttnat på hans skit då de inte ger honom någon reaktion längre. Varje gång han sätter igång så går det ifrån 0-100 på 1 sekund och sedan lika snabbt ner till 0 igen. På hans ansiktsuttryck så ser man att han inte mår bra rent psykiskt. Måste vara oerhört tröttsamt att fejka reaktion på reaktion dagarna i ända.

Så klart att Peddot skulle sliska in sig med den nya tjejen också.

Madde: "Är det någon som gymmar eller?"
Peddot: "Det är jag som är PT här. Jag kan lära dig träna föschtåru?"

Ja Peddo vi såg det när du skämde ut dig med dina påhittade benpressar i gymmet som du var så oerhört stolt över, medans alla andra cringade. Syns verkligen att du är PT också med din lönnfeta skinny-fat kropp och gamnacke.

2021-03-12, 12:04
Medlem
Citat:
Hahaha ändå lite gulligt att du tror att du skulle ha en chans

Klart jag har! man har väl för fan ett självförtroende
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Officeren lagom intresserad där han sitter måste fundera på varför får dem inte en ngn annan......
Joel Joel Joel kan han inte dra igen munnen ett tag så man slipper pip rösten!

Ja enligt Madde själv så ska hon bedriva span på officeren. Men han kommer inte fattat något ändå och hon kommer bli dissad som alla andra flickor. Hon bör direkt ta ett snack med Tess så hon kan förklara
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Fyfaan vad gullig hon är när hon ler!!

Blir lite kär. IGEN.

Lever i förnekelse jag ÄR lesbisk. Lez go lezboz woopwoppp. Dags att berätta för the dude jag dejtar.

Ähh varför begränsa dig både brudar o snubbar kan va charmiga på sina sätt
2021-03-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Klart jag har! man har väl för fan ett självförtroende
Vettiga människor har också en självinsikt
2021-03-12, 12:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Killar.
Vilka? Är ju tjejer hela högen, en del med skäggväxt konstigt nog?

Tjejer.
1.Stephenie
2. Den nya.
3.Emelie
4.Tanja
5.Tess
6.KATTIS
7.Prydnadselefanten
8.Judith
189.Narcos
Måste ändra min lista, den nya var ju väldigt snygg, och den kobenta plufs-kindade styggelsen Narcos sjönk ännu mer i jämförelse.

1.Den nya!
2.Stephenie
3.Emelie
4.Tanja
5.Tess
6.KATTIS
7.Prydnadselefanten
8.Judith
893.Narcos

Ursäkta, men har skottat bort några ton snö så... Hänger Judith och Joel löst nu??
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-12 kl. 12:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in