Citat:
Ursprungligen postat av
Asb3rger1337
Du tillhör dom som tror väldigt mycket. Kanske de va en elefant? Eller Elvis?
ne men vet ni, det är en gitaffunge som nedramlok har haft sen han va i Tanzania 2020
Men sen såg jag, den va inte randig! Då tänkte jag. Den hade typ fleece/polyester tyg? De måste va noshörningen nelson. NXE3007s kusin gjorde lumpen och eftersom han också har haft sitt konto från 2013 (med över 300 inlägg ) han säger att det är noshörningen. nelson krimerades men någon sparade huvudet av Nelson, Lars Vilks eller nedramlok har lurat alla och lagt det där efter polisen va där. Asb3rger1337 kritik är helt troll. "Gains på att fejka sånt ger max några reviews på flashback,"motivera inte ens bensinkostnaden , men NXE3007s kusin hade ett gosedjur hemma som va en norshörning, exakt samma så vi har bevis nu på att det är ett djur.
Vila i frid. Låt oss lista ut vad som hänt. Givetvis är polisens dna prov korrekt.Behövs inte ens enligt mig för at identifiera kvarlevorna pga kläder och position.
Hej på dig Asperger!
Det finns hundratals inlägg som handlar om de köttrester som hittades på platsen där kroppen av Deniz hittades. Som tur är har de flesta ett friskt sinne och kan diskutera vad det egentligen är och varför de låg just där. Dit hör inte du. Du kanske kan hitta en humortråd och briljera runt i?