2021-03-12, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Bedårande kommentar.

Vilken vacker naiv människa du är som tror att folk behöver vara sjuka för att ljuga.

Ändra dig aldrig. ❤️

Stackars dig, den dagen då du upptäcker stora vida världen.

För övrigt så ljög han inte.

GW har en stark position med förtroende i vårt avlånga land. Det han säger tas ofta som sanning.
I detta fallet var han helt ute och seglade. Tyvärr. Min inledande fråga var hur han ska krångla sig ur det.

Jag har ändrat mig ang GW. Mitt förtroende har minskat.
Citera
2021-03-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Du är alltså 100% på att hon inte läst det om sprängning i denna tråden och sen skrivit sitt inlägg?
Är inte det lika troligt eller troligare?

Hade hon t.ex svarat på frågan.
-Jag läste det på flachback.

Vad hade det blivit för följd av det?
Men hur långt vill ni dra detta? Vart har du fått "infon" om att polisen inte meddelat anhöriga om vad som skett?
Citera
2021-03-12, 09:39
Medlem
LatexJockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Så du tillhör de som fortfarande hävdar att det inte handlar om sprängning ?
Då jag omöjligen kan veta hur det ligger till så tar jag den infon som ganska osäker i nuläget.
Vad har du själv för bevis som gör att du så tvärsäkert kan påstå att det rör sig om sprängning?
Kom inte dragandes med samma gamla svar nu om att jag måste söka upp all den infon själv, utan rada upp de punkter du tycker talar för att han är sprängd.

Det bör inte vara så svårt för dig att rada upp ett par enstaka punkter.
Citera
2021-03-12, 09:42
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja, hennes kommentar på turkiska finns kvar i nedersta länken, och översätter man den så står det att han avslutat sitt liv genom att ha sprängt(/”strimlat”/skakat) sin kropp.
Dvs:självmord genom sprängning

Det står det väl inte enligt google translate:

Citat:
Yiğit Denizim, de som inte kunde slå dig med sina muskler en dag när du började springa för att bli starkare, avslutade sina liv genom att bryta sina kroppar med sprängämnen. Men de kunde inte slå dig igen! Tvärtom har du blivit en oförglömlig HELT i det svenska och turkiska samhället. Men VARFÖR tog de hans liv? Kommer den svenska polisen att hitta svaret? Jag tvivlar på det.

Notera det fetade. Vilka är de?
Citera
2021-03-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatexJocke
Då jag omöjligen kan veta hur det ligger till så tar jag den infon som ganska osäker i nuläget.
Vad har du själv för bevis som gör att du så tvärsäkert kan påstå att det rör sig om sprängning?
Kom inte dragandes med samma gamla svar nu om att jag måste söka upp all den infon själv, utan rada upp de punkter du tycker talar för att han är sprängd.

Om GW säger att han tror på sprängning. Tror du det då?
Citera
2021-03-12, 09:45
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Men hur långt vill ni dra detta? Vart har du fått "infon" om att polisen inte meddelat anhöriga om vad som skett?

Vart har du fått info om att de fått info?
Citera
2021-03-12, 09:45
Medlem
Citat:
Vart har du fått info om att de fått info?
Ahaa du är på den nivån. Jag backar undan redan nu innan det blir en diskussion.✌️
Citera
2021-03-12, 09:46
Medlem
LatexJockes avatar
Citat:
Om GW säger att han tror på sprängning. Tror du det då?
Nej, men det hör inte till frågan. Rada upp de punkter som talar till din så tvärsäkra fördel.
Citera
2021-03-12, 09:53
Medlem
Citat:
Absolut inte självmord. I övrigt bara rundsnack.
”Om du Frågar mig”. ”Ska du veta”

Ok, tack för svar.
Ja hans ”det ska du veta” måste nog klassas som någon form av tics.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Han dök upp och svamlade kring att hans "magkänsla" säger olycka/sjukdomsfall.

Tackar för svaret.
Hans magkänsla har nog tyvärr inte ökat i samma takt som magen hans.😐

Citat:
Ursprungligen postat av LatexJocke

Men det att bombgruppen kom till platsen kan väl tyda på sprängning?
Eller har den saken klarats ut.
Har ej följt så bra.
Men självklart måste uppgiften om sprängning ses som osäker, i vart fall som ej bekräftad.
Citera
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
GW har en stark position med förtroende i vårt avlånga land. Det han säger tas ofta som sanning.
I detta fallet var han helt ute och seglade. Tyvärr. Min inledande fråga var hur han ska krångla sig ur det.

Jag har ändrat mig ang GW. Mitt förtroende har minskat.

Noterade en detalj i GWs kommentar:

Han säger medan han tittar i ett papper:

-Så vitt jag vet hände detta på lördag förmiddag när det fortfarande var ljust.

Men enligt uppgift i tråden försvann ju DA på fredag eftermiddag när det snart skulle bli mörkt.
Så vad stod det i GWs papper? Hade han fått fram tiden för dödstillfället? Var hade han fått den felaktiga uppgiften från?
Citera
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Det står det väl inte enligt google translate:

Notera det fetade. Vilka är de?
Jag översätter inte via Google translate. Och angående det fetade: de=du hans=Ditt
Citera
2021-03-12, 09:55
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astmaanfall
Självmord bland utlandsveteraner är väldigt vanligt tyvärr. I USA har man ett projekt som heter mission22. Där tar i snitt 22 veteraner livet av sig varje dag. En stor del av problematiken är att veteraner inte söker hjälp när de väl mår dåligt, stoltheten sätter stopp för det. De tänker att de ska lösa sin uppgift på egen hand men har man inte verktygen för att hantera tankarna så går det snabbt åt helvete.

Anledningen till varför Arda valde att begå suicid kan man bara spekulera i av den anledning att han inte lämnat en förklaring. Varför han inte lämnade en förklaring kan bero på att han inte ville bli hittad och i samma veva ville han straffa någon med att leva i ovisshet för resten av livet.

👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in