2021-03-12, 06:08
Medlem
En kille som DA som skaffat sig 4 jägarutbildningar måste ha haft som sin högsta önskan att få gå med i SOG.
Kan ju vara så att han försökte men blev nobbad och inte kunde hantera besvikelsen..
Citera
2021-03-12, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RovSvatt
Sååå?

Sååå? Reagerade på att jag Läste i tråden att berget /klippan kallades för snöleopard el liknande, men kan läst fel?
Citera
2021-03-12, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Vad tänker du om det? Blev du bara ledsen?
tänkte precis samma sak om skorna, och blev ledsen då jag tror att han nog vare sig begick självmord eller hade olycka.
Citera
2021-03-12, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Dags att förklara, såg det inlägget och sett ettpar andra patetiska likadana och diskussioner om hur i hans familj inte skulle acceptera homoseksualitet vilket skulle ha gjort D såpass olycklig att den saken skulle drivit honom till att begå självmord. Om det är så eller inte har jag inget att kommentera, men ganska fort kommer en tjej här som börjar berätta om sin dejtande med D.
Sorry om förklarngen är otydlig
Ja, om hon nu inte talar sanning var det du var inne på som vi några andra just nu, citerade dig som då sist och närmast om ämnet. Och sorry om det var fel att citera dig!

tror inte han var homosexuell,o de verkar i alla fall inte vara traditionella då hans storebror på 40 år bor också själv och är inte gift
Citera
2021-03-12, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilkenOsis
Dessa idioter som tror / vill att han ska vara sprängd skapar alltså fake konton för att bekräfta för sig själva?

Dessa sinnessjuka idioter har inte alla hästar i stallet vare sig om det skulle vara någon ung eller gammal typ så är man inte frisk om man gör så här. Men jag tycker allmänt att folk blir allt mera korkade
Citera
2021-03-12, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whythough
Verkar som mamma inte riktigt är övertygad om att det var DA själv som sprängt, utan istället någon annan. Håller polis/åklagare ortfarande på att utreder eller är det nedlagt?

Dom håller nog fortfarande på och utreder saken så vi får se om/när vi får veta. Jag tror ju dock att det är självmord så då blir det ju locket på.
Om det är självmord så tror jag att mamman kommer att ha svårt att acceptera det. Hon vill nog inte tro att hennes son var kapabel att ta livet av sig själv.
Citera
2021-03-12, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solen89
Dessa sinnessjuka idioter har inte alla hästar i stallet vare sig om det skulle vara någon ung eller gammal typ så är man inte frisk om man gör så här. Men jag tycker allmänt att folk blir allt mera korkade

Men hörni, det är INTE ett trollkonto. Hon har ju för guds skull en omslagsbild som är sju år gammal, föreställandes henne och DAs pappa. Bilden har även sju år gamla kommentarer under sig. Jag har sett det här kontot tidigare, då hon har kommenterat en hel del i ”hitta Deniz” gruppen på facebook och hon delar frekvent inlägg på sin sida gällande det här. Även admins i facebookgruppen har tidigare taggat just det här kontot och skrivit att det är DAs förälder..

Tvivlar starkt på att kontot är hackat. Som en annan skrev så finns det ju kulturskillnader gällande hur man uttrycker sig och hur högljudd man är. Just nu så tror jag inte att hon tänker rationellt - hon är i chock och hon är förtvivlad.
Citera
2021-03-12, 06:56
Medlem
Explosiva ämnen slet isär honom...stackars fina mamman och pappan...all kärlek till deniz familj
Citera
2021-03-12, 07:08
Medlem
Han blev mördad ? låter nu mer troligt ,,för vem spränger sig själv?
Citera
2021-03-12, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima

Varför inte egentligen ifall man nu bestämt sig för att ta livet av sig och har tillgång till sprängmedel. Spränga sig går snabbt.
Citera
2021-03-12, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima

Jag tror inte att den metoden är speciellt vanlig men det är ju absolut möjligt att begå självmord via sprängning. Han hade väl dessutom tillgång till sprängmedel.
Kanske det är en snabb och relativt smärtfri metod.
Citera
2021-03-12, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Dom flesta hade nog litat på sina fickor för små värdesaker. Varför anser du att ett sl kort är mindre chans att tappa bort än kontanter / biljett förstår jag inte har du data på det?

Inte mer än att av alla jag känner så har dem tappat bort sina kort, nycklar, telefoner osv oftare än de tappat bort en hundralapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in