2021-03-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Hn gjorde det på hotellet. Han sprang inte ut i öknen och sprängde sig.
Han skar av sig pulsådern med den flaska han slog sönder. Dessutom tar väl inte alla livet av sig på samma sätt. Det finns lika många olika sätt som det finns de som begår självmord.
Senast redigerad av Sorgensvart 2021-03-11 kl. 22:43.
Citera
2021-03-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
I tråden finns bild på det som är ett ben. Det liknar köttslamsor och styrker teorin om sprängning.

Okej, vet, har stirrat mig blind på dem slamsorna, men kan inte säja vad det är. Tyvärr är den teorin inte styrkt för mig endast med de bilderna.
Får bara fortsätta vänta å se vad som komma skall 🙂
Citera
2021-03-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Men, ursäkta men jag fattar inte vad du menar? Han har ju varit där och larmat (trots det tog sin tid)!

Hur han kom dit och tog bilder har jag ingen aning om. Det finns bild på honom där han står bredvid stenblocken, bild han lämnat till pressen, AB eller Expressen, kommer inte ihåg nu.
Bevisligen finns flera människor som varit där, ända inne i "grottan" - men du menar att det är omöjligt?
Är hela tråden en gigantisk fejk
Har du varit där på plats?

Jag har varit där
Citera
2021-03-11, 22:47
Medlem
Citat:
Okej, vet, har stirrat mig blind på dem slamsorna, men kan inte säja vad det är. Tyvärr är den teorin inte styrkt för mig endast med de bilderna.
Får bara fortsätta vänta å se vad som komma skall 🙂

Vad skulle det annars vara? Ser ut som ett mänskligt ben eller arm i delar med sot och tygstycken på. Som låg i nästa skreva från fyndskrevan. Vad är liksom oddsen att det är något annat än DA?
Citera
2021-03-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Vad skulle det annars vara? Ser ut som ett mänskligt ben eller arm i delar med sot och tygstycken på. Som låg i nästa skreva från fyndskrevan. Vad är liksom oddsen att det är något annat än DA?

Fler som tror på gris, spädgris, ugngris, Miss Piggy eller annat i detta forum.
Citera
2021-03-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Fler som tror på gris, spädgris, ugngris, Miss Piggy eller annat i detta forum.
Det finns inga grisar i skogen väl.
Citera
2021-03-11, 22:51
Medlem
Citat:
Jag har varit där

Ja, men presis ! Hjälp mig då att förklara, snälla!
Citera
2021-03-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Det finns inga grisar i skogen väl.

Finns alla möjliga teorier i tråden om hur en gris kan hamnat 1 meter från större skrevan
Citera
2021-03-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ja, men presis ! Hjälp mig då att förklara, snälla!

Förklara vaddå
Citera
2021-03-11, 22:55
Medlem
Citat:
Finns alla möjliga teorier i tråden om hur en gris kan hamnat 1 meter från större skrevan

Ja och alla är otroligt långsökta. Tyvärr inte gris...
Citera
2021-03-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatexJocke
Nu tillhör jag de som tror på självmord eller olycka, men vad har du för uppgifter som styrker din teori om att det rör sig om självmord genom sprängning?

Vad har du för godtagbar anledning till att han väljer just det av alla metoder?

Finns det i nuläget inga bevis du kan lägga fram som pekar åt att Deniz tagit sitt liv genom sprängning, så är det en lika galen tanke som alla de som tror att han blev mördad under ett hemligt uppdrag.
Skickas bombgruppen ut om det handlar om en funnen död person? Nej. Alltså fanns det någon form av explosivt ämne på platsen.
Citera
2021-03-11, 22:57
Medlem
Citat:
Förklara vaddå

MegaTant trodde inte på att du varit på platsen bla..läs lite bakåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in