2021-03-11, 22:00
Medlem
LatexJockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Nä. Du tror väl på manipulerat val i USA också kanske. Då går man nog bet på,att övertyga.

I såna här fall kan man inte bara haspla ur sig en massa utan att ha på fötterna.

Orsaken till att jag svarade dig var för att du skrev detta:

"Tillvägagångssättet är med stor sannolikhet sprängning.
Dessa två saker kommer att komma fram tydligt."

Om du nu är så övertygad att alla som inte håller med dig kommer att tvingas pudla senare, så måste du väl också ha mer på fötterna än bara teorier?

Det är väl ganska rimligt?
Citera
2021-03-11, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
ingen aning - jag var inte där...
Men OM (nu vet jag alltså inte) man skulle välja något - inte fan sitter man och väntar på en stubintråd som brinner en halvmeter per minut...
Om han inte tog massa piller precis före? Eller mördad? Springa var iaf inte målet med redan, antingen ett hemligt möte eller för att ”vandra vidare”.
Citera
2021-03-11, 22:09
Medlem
loisloiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Jag kan inte låta bli att fundera på om smset till hans närmsta vänner på torsdagen om att springa fem mil var ett sista rop på hjälp/få en reaktion... han skrev att han skulle ut på lördagen men när han inte fick någon direkt reaktion så gav han sig ut redan på fredagen. Därmed absolut inte sagt att det är vänners ansvar, givetvis inte, men försöker tänka mig in i DAs syfte med smset. Något syfte måste han ju ha haft. Eller var det hans sätt att säga hejdå?
Det var ingen sms, DA skrivit i nån privat gruppchat. Polisen lyckades inte öppna hans mobil.
Citera
2021-03-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Om han inte tog massa piller precis före? Eller mördad? Springa var iaf inte målet med redan, antingen ett hemligt möte eller för att ”vandra vidare”.
Då hade han nog inte fixat tändstickorna....
Citera
2021-03-11, 22:15
Medlem
Citat:
ingen aning - jag var inte där...
Men OM (nu vet jag alltså inte) man skulle välja något - inte fan sitter man och väntar på en stubintråd som brinner en halvmeter per minut...

Pentylstubin- 6500 m/s.
Citera
2021-03-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflaren
Pentylstubin- 6500 m/s.
Nej krutstubin 0,5m/minut... Du kan inte fjutta på en pentylstubin med tändstickor - okej.
Citera
2021-03-11, 22:18
Medlem
Citat:
Då hade han nog inte fixat tändstickorna....
Aha så pass alltså, nä då går nog pentylstubinhypotesen bort.
Citera
2021-03-11, 22:20
Medlem
Citat:
Nej krutstubin 0,5m/minut... Du kan inte fjutta på en pentylstubin med tändstickor - okej.

Okej, visst. Men varför använda det?
Citera
2021-03-11, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Aha så pass alltså, nä då går nog pentylstubinhypotesen bort.
inte alls - men det krävs en sprängpatron för att antända den. Det är där krutstubinen - och tändstickorna - kommer in i bilden.
Citera
2021-03-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflaren
Okej, visst. Men varför använda det?
Som förgrening för att detonera flera olika laddningar som är åtskilda ungefär samtidigt - eller direkt som att linda den ett antal varv runt ett träd. Men nu är vi rätt OT.
Citera
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Eftersom ingen kan tala om exakt hur han avled . Då är väl Saken klar
Dödsorsaken lär väl komma fram så småningom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loislois
Vad är det för personliga problem hade DA? Ung, frisk, snygg kille, svart bälte i karate, fyra militära jägarutbildningar, ett chefsjobb inom militären...
Avicii hade också en till synes perfekt tillvaro; såg bra ut, ung, framgångsrik världsartist, rik, två till synes fungerande föräldrar, uppvuxen i ett bra område i Sthlm, musikstudio på Strandvägen, ett hus om 600 kvm med pool i Los Angeles, sysslade med det han älskade och hade en hund som man sällan lämnar i sticket men ändå tog han sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in