2021-03-11, 19:38
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon har otroligt stora namn som vänner. Bland annat Molly Sanden och co.

https://youtu.be/dtT0Pit1zTs?t=678
Ouff, fan hon var snygg
2021-03-11, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Ouff, fan hon var snygg

Japp. Hade en crush på henne när hon var blond. Nu är hon meh.
Medlem
Nu fiskar Therese efter röster igen när hon ligger och myser med Peddan, genomskinligt.

Får se på lördag om de slutar uppdrag farmen och de får in alkohol igen, då lär det bli show a la Therese ska ni se!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tackafan för det.
Nardos som sitter och tittar på sur och bitter när andra gör roliga saker i BB huset.
Sen sitter hon och skryter, hon si och hon är så, alla springer efter mig, killarna står på kö.
Jag jag jag. Jag är bäst attityd. bla bla bla.
Så fort någon pratar om något roligt eller något som hänt, gjort.
Så ska Nardos alltid komma in och avbryta och prata om samma fast 10x värre.m.m hela fucking tiden
Osäker bitter Dramaqueen.
Nardos kom in och landade på vattnet som en sten.
Och sjönk ännu snabbare.

Ja, jag håller helt med i det du säger! Men jag var jävligt nyfiken på vad hon sa till Simon eftersom att folk skrev att hon "läxade upp" honom. Så enbart därför. I övrigt så vill jag inte höra henne, nej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Snälla ut med Therese nu! Hon tillför ingenting förutom att pilla på Ayatolla Khomeini

men men men han var ju bara i friendzon😀

nu vet jag inte hur vanligt det är men mina tjejkompisar skulle aldrig låta mig smeka dem innanför tröjan på sättet Ayatolla gör nu

men är väl tess nya sida hon visar upp
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nardos sa precis till simon att han ska vara försiktig med hur han beter sig när han blir arg för hon vill inte att andra ska uppfatta honom som (hörde inte helt men som jag uppfattade det) elak eller dålig.
Och sen fortsatte hon med att säga "så när du blir arg; gå ut eller något"
Nardos har faktiskt varit väldigt fin idag, både mot Katti och simon
Simon och Nardos tycker genuint om varandra, även om det kan framstå som tvärtom ibland. Det är därför dom ibland säger att dom inte tycker om varandra, för dom vet precis vart dom har varandra. Lite syskonrelation.
2021-03-11, 19:40
Medlem
Blir spännande med en ny deltagare, dock kommer jag inte gissa på hur det kommer bli för sist så trodde jag att Adrian skulle göra drama/kaos när han skulle komma in vilket han inte gjorde
2021-03-11, 19:40
Medlem
Den nya tjejen, kände igen henne, mycket riktigt det var från hennes ansöksningsvideo till Big Brother som jag såg innan BB började.

https://www.youtube.com/channel/UC5vBIPvoibPnS3y3--jz4jA
2021-03-11, 19:41
Medlem
wolfiess avatar
amen va tråkigt att hon nya inte har sett något
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Nu fiskar Therese efter röster igen när hon ligger och myser med Peddan, genomskinligt.

Får se på lördag om de slutar uppdrag farmen och de får in alkohol igen, då lär det bli show a la Therese ska ni se!

det kommer dock inte gå hem folk har genomskådat henne denna gång
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Katti: ”Adrian säger ust, han säger ’u’ istället för ’å’”
2021-03-11, 19:43
Medlem
Stummakorianderss avatar
Varför tar de in en till ung snygg tjej när de behövs fler snygga killar i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in