2021-03-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
ALLA förutom Adrian och Nardos ser inte ETT dugg ledsna ut och har redan glömt bort att hon ens existerar, vilket återigen bevisar att de två är de ENDA värdiga vinnare i år

Håller helt klart med! Dessa två är dem mest genuina och äkta människorna där inne, riktigt fina och omtänksamma personer båda två!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Adrian, Katti och Judith var dom enda som faktiskt röstade med hjärtat.. Resterande röstade taktiskt. Stort + till dom! Har fan börjat tycka om Adrian mer och mer nu, känns som han har ett stort hjärta.

Visst är det så!
Samtidigt så känner jag inte det typ av hatet som vissa andra härinne känner mot dom som röstade på Katti. Det är ju trots allt en tävling om en miljon kronor och vissa deltagare kanske tänkte att hon är en stor favorit med tanke på att hon överlevt tre måndagsfinaler.
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
det gjorde nardos med, men eftersom hon är trög fattade hon inte att det skulle vara en fysisk tävling
Jo I guess, men har svårt för Nardos så kanske skippade henne lite undermedvetet.. 😂 Nee men du har rätt
2021-03-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
de ända så kallade "kompisarna" som faktiskt tröstar ÄnglaAnsiktet-
Så jävla besviken på Emelie. Förtjänar hon ens honom efter det här?

Varför påtvingar folk här på FB att Emelie ska vara mer intresserad av Adrian än någon annan i huset?!

Hon har ju själv sagt att hon helt stänger igen fabriken om potentiell partner visar intresse för andra i närheten. Deal with it.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Och Jullan. För Grodans skull

Ledsen grodan, men jag hoppas verkligen inte det. Sorry🙈
Medlem
De ENDA 3 som förtjänar vinna efter idag är ADRIAN, NARDOS OCH KATTI, resten kan gå and suck a big fat dick.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Alla härinne hade röstat på Katti i samma situation, sluta låtsas något annat..
Tala för dig själv... Ja hade aldrig gjort de.
Hade hellre slagit ut dom flesta andra.
Medlem
Cents4s avatar
Falska råttor därinne. Som bortglömt redan. Är väl endast Adrian och Nardos som genuint bryr sig.
Medlem
iminlilahelikopters avatar
kan någon snälla uppdatera oss som jobbat vilka som röstade på vem?
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Visst är det så!
Samtidigt så känner jag inte det typ av hatet som vissa andra härinne känner mot dom som röstade på Katti. Det är ju trots allt en tävling om en miljon kronor och vissa deltagare kanske tänkte att hon är en stor favorit med tanke på att hon överlevt tre måndagsfinaler.
Sant!
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
ALLA förutom Adrian och Nardos ser inte ETT dugg ledsna ut och har redan glömt bort att hon ens existerar, vilket återigen bevisar att de två är de ENDA värdiga vinnare i år
håller helt med!
2021-03-11, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nu vet alla att Adrian inte är en gentleman och tänkte låta en 60-årig tant bli utslagen och falla förnedrande i poolen.
Tänk om han lagt sig, då hade han också blivit kvar i torpet och blivit en riktig hjälte och ksk favorit att vinna miljonen 🤷🏻‍♂️
Jo, fast alla trodde att dom annars skulle åka ut och alla därinne hade velat vara kvar såklart. Jag hade också gjort det, och jag skulle ändå säga att jag är godhjärtad av mig. Men man vill ju inte åka ut så vad ska man göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in