2021-03-11, 18:51
Medlem
Jävla lyxtorp öl hälsningar hemifrån falukorv
2021-03-11, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nej då..Lilla du Det var Jassa som svek den pakten med Julia/Sami/Glaset.Sedan så älta Jassa om att hon inte gillade att pakta...Hux flux så vart Jassa med i två pakter..

ja men det var julias ide att jassa skulle offras under robinsonveckan men det sket sig ju i slutändan
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-11 kl. 18:58.
2021-03-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Mycket möjligt att Mössans nästa fördel också kan vara en videohälsning och välja 2 till som ska få.
Eller alkohol hoppas jag på! Då jävlar surnar det till i huset!
2021-03-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
"- Nu gör vi gröta och har det gött."

Åååååh Tanja!!

Fy fan va skön hon är! Kommer långt med den inställningen, sova under en matta, vara en hårsmån ifrån att vinna tävlingarna hon gjort, finna sig i att sitta löst och äta gröt utan GNÄLL, listan kan göras lång men ändå håller hon fan humöret uppe?
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Mycket möjligt att Mössans nästa fördel också kan vara en videohälsning och välja 2 till som ska få.

Bra gissning Spajdor! Mössan hade återigen fått psykos i sitt val.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja men det var juis ide att jassa skulle offras under robinsonveckan men det sket sig ju i slutändan
Det var ju förbannat trist för oss att de inte lyckades. Plågades av den där människa resten av säsongen.
2021-03-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var ju förbannat trist för oss att de inte lyckades. Plågades av den där människa resten av säsongen.
JAAAA tyckte verkligen inte om henne
2021-03-11, 18:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Magkänslan säger att han (med all rätt) hade valt Adrian utan att tveka

Jag hoppas att skulle välja Adrian i så fall, men jag är verkligen inte säker.. han skulle nog gärna samla poäng hos Tess.
2021-03-11, 18:59
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Ingen:
Storebror: ”Förloraren måste lämna Big Brother.”
Ger förloraren en säng, eget rum, bacon, falukorv, öl, videohälsning, pyssel, kaffe, egen toalett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
JAAAA tyckte verkligen inte om henne
Hon var vidrig med ditt skrikande, konstanta ätande av socker och gud vet jag!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hoppas att skulle välja Adrian i så fall, men jag är verkligen inte säker.. han skulle nog gärna samla poäng hos Tess.
om han inte väljer Adrian i en sån situation, eller om han ens tvekar det minsta så förtjänar han alla hemska smeknamn! Efter allt Adrian har gjort för honom är peddo skyldig honom sitt liv, multipla gånger
2021-03-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fan. Dom beter sig som de levt i ett koncentrationsläger i 6 månader. På riktigt. Bit ihop några dagar va fan. Är ni så jävla känsliga!? Riktigt veka.

Men visst!? Samtidigt som jag är ödmjuk inför det faktum att jag faktiskt inte gjort något liknande och därav inte vet hur jag själv reagerat, så blir jag oerhört irriterad. Haha! Det är knappast som att man inte vet om att någon form av "tuffare" vecka kommer om man befinner sig där inne, det måste ju gå att förbereda sig mentalt och brösta det? Undrar om det inte blir värre för att det klemas hela tiden, om det var STENHÅRT från start med någon liten belöning som typ toaletten en kväll på hela veckan hade de kanske blivit lite mer ihärdiga. Och givetvis belöningar om du vinner tävling, för dramat och dynamikens skull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in