2021-03-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
You can kill that thought, han är inte intresserad av henne.
Jodå, han har försökt flera gånger men Emelie har varit för trög för att fatta. Den tjejen kan verkligen inte flörta

1. Han flörtade med henne i sängen efter köksbråket och la handen på henne och förväntade att hon skulle besvara inviten men istället vänder hos sig om och sover med ryggen mot honom.
2. Han gick till henne igårkväll och la sig i hennes Hö-Säng och pratade om relationer med henne. Sen började Nardos babbla i timmar och BB bröt sändningen och när det kom tillbaka så var Adrian påväg mot sin egen säng. (tror att BB sa att han var tvungen att sova med sitt eget lag)

och mycket mer som jag inte kommer på nu på rak arm
2021-03-11, 18:45
Medlem
Chandler Bings avatar
Krokodiltårar
2021-03-11, 18:46
Medlem
GaffelJannes avatar
Naaw Katti då, du kommer få tittarnas stöd!! ❤️
2021-03-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Jodå, han har försökt flera gånger men Emelie har varit för trög för att fatta. Den tjejen kan verkligen inte flörta

1. Han flörtade med henne i sängen efter köksbråket och la handen på henne och förväntade att hon skulle besvara inviten men istället vänder hos sig om och sover med ryggen mot honom.
2. Han gick till henne igårkväll och la sig i hennes Hö-Säng och pratade om relationer med henne. Sen började Nardos babbla i timmar och BB bröt sändningen och när det kom tillbaka så var Adrian påväg mot sin egen säng. (tror att BB sa att han var tvungen att sova med sitt eget lag)

och mycket mer som jag inte kommer på nu på rak arm

Det var Emelie som tvingade honom lägga sig i hennes säng, hon sa prova ligga här.
Adrian kramar gärna alla, han är väldigt kärleksfull och artig så det säger ingenting.
2021-03-11, 18:47
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
öh julia var väl exakt som therese förra säsongen hon snackade ju duktigt mycket skit om jasse har du redan glömt under robinsonveckan när hon satte kniven i ryggen på jassa?
Nej då..Lilla du Det var Jassa som svek den pakten med Julia/Sami/Glaset.Sedan så älta Jassa om att hon inte gillade att pakta...Hux flux så vart Jassa med i två pakter..
2021-03-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Krokodiltårar

Tror faktiskt inte det, tycker hennes "gråtstil" om man nu kan kalla det så, påminner om Jassa förra året. Haha! Fake tror jag inte det är.
2021-03-11, 18:49
Avslutad
Man ser bara en dörr just nu, ingen katti. Vart är hon?
Medlem
Spajdors avatar
Mycket möjligt att Mössans nästa fördel också kan vara en videohälsning och välja 2 till som ska få.
Medlem
Paladins avatar
Fan. Dom beter sig som de levt i ett koncentrationsläger i 6 månader. På riktigt. Bit ihop några dagar va fan. Är ni så jävla känsliga!? Riktigt veka.
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Skulle va kul om Pedram vann en tävling och tvingades välja mellan Therese och Adrian

Magkänslan säger att han (med all rätt) hade valt Adrian utan att tveka
2021-03-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det var Emelie som tvingade honom lägga sig i hennes säng, hon sa prova ligga här.
Adrian kramar gärna alla, han är väldigt kärleksfull och artig så det säger ingenting.

Ja, men det var han som reste sig upp och gick till henne och frågade till och med efter henne. Han sa "var är de andra" men alla vet att han menade emelie egentligen, det var ju knappast judith och joel han letade efter. Sen visst sa emelie åt honom att prova hennes säng men han hade inte behövt fortsätta ligga i den och förbereda sig på att somna i den. Sen har vi ju flörtandet efter köksbråket också. Ganska säker på att han gillar henne. Men jag är själv lite irriterad på att E är så kall mot honom, speciellt när han hängde löst och riskerade att åka ut
2021-03-11, 18:51
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Okej, jag drog och solade efter ad valde peddot och narcos. Slår på liven och han äter pizza med Emelie och joel?? Någon som kan berätta vad jag missat så blir jag glad!

Han fick välja 2 som fick käka med honom!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in