2021-03-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Storbögen hade redan klart vilka han skulle välja. Han försökte dribbla och finta lite.
Varför inte ge bilderna till någon annan där han drar "random' än att få det till att vända på korten.
Han fick inte det men hade ändå säkert koll på vilka han skulle dra. Storbögen tror att han kan lura Flashbackare. En looser. Många har varit på Flashback i tio år eller mer så vi har lärt oss dessa finter.
Men sluta kalla honom för storbögen, människan har inte ens kommit ut, det kan vara känsligt... tänk att vara i hans sits, alla förväntar sig att du ska ligga med alla brudar i huset men du kan inte pga läggningen och samtidigt är det för sent att komma ut
2021-03-11, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Alla andra: Jesper
Pontus: JESPER FRÖIDH

HAN FRÅN PH NEJ JAG MENAR HP
2021-03-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Min lista ser i princip exakt likadan ut just nu. Adrian bubblar uppåt, Simon lite nedåt. Tycker han tappat lite det jag gillade med honom. Han syns/hörs ingenting typ just nu. Kanske är han bara rolig när det vankas alkohol? Vi får se. Men fortsätter han som nu riskerar han att åka ur min lista.

Simon verkar ha en dipp för tillfället. Han sa tidigare idag att han inte varit den glada Simon det senaste dagarna. Han verkar fortfarande ha ont i örat vilket känns sjukt att han inte fått någon vård för det. Han har ju haft ont i över en vecka nu.
2021-03-11, 17:34
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Storbögen hade redan klart vilka han skulle välja. Han försökte dribbla och finta lite.
Varför inte ge bilderna till någon annan där han drar "random' än att få det till att vända på korten.
Han fick inte det men hade ändå säkert koll på vilka han skulle dra. Storbögen tror att han kan lura Flashbackare. En looser. Många har varit på Flashback i tio år eller mer så vi har lärt oss dessa finter.

Fool me once, shame on me. Fool me twice....
Självklart har Peddo redan använt den frasen i huset. Citatmaskinen!

AD är körd nu!
2021-03-11, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAN FRÅN PH NEJ JAG MENAR HP

Sån töntttttt.

Åh vad roligt nu sover folket igen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men sluta kalla honom för storbögen, människan har inte ens kommit ut, det kan vara känsligt... tänk att vara i hans sits, alla förväntar sig att du ska ligga med alla brudar i huset men du kan inte pga läggningen och samtidigt är det för sent att komma ut
Lugn. Grodan slutar snart. Just nu är jag besviken. Han kunde välja någon han inte umgås med så mycket om han nu är intresserad av människor. Alla skulle kunna köpa det. En bra chans att höra andra och deras liv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Simon verkar ha en dipp för tillfället. Han sa tidigare idag att han inte varit den glada Simon det senaste dagarna. Han verkar fortfarande ha ont i örat vilket känns sjukt att han inte fått någon vård för det. Han har ju haft ont i över en vecka nu.

Vem hade varit glad när man bara sitter ner eller sover hela dagen. Stackars deltagare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Fast nu är det en tävling där ingen av deltagarna var vänner innan de gick in i huset.
Ser det inte som äkta vänskap när man tvångslevt med ett gäng i några veckor.
Steffi t ex ångrade sitt val direkt, och jag såg nyss att hon via bikten bad om ursäkt till Katti.

Känns som att många kraftigt överdriver Kattis relation till övriga i huset och att hon skulle vara så gRYmT uPpsKaTtAD aV gRuPpeN

Det är inte något som jag har lagt märke till i alla fall, snarare tvärtom. Dom tycker att hon är en reko tanta, men inte mer än så.
Senast redigerad av Kiplagat 2021-03-11 kl. 17:38.
2021-03-11, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

AD är körd nu!

Peddos bästa hittills: "Pengar ska jobba för mig, jag ska inte jobba för pengar".
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
AD är körd nu!

Yep. Det skall mycket till att vända den skutan nu. Den enda chansen är att Husse lämnar huset alternativt att någon hunk kommer in och tar honom med storm
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du har fattat galoppen, en riktig fähund

I PH hade han vunnit allt.
I BB är han redan såld.

Hade han valt Judith, hade han kunnat maska lite längre med de övriga. Nu är alla damer på sin vakt mot denne ulv i fårakläder (mössan är 100 % fårull förstås)
2021-03-11, 17:38
Medlem
Inte ens Katti vill se dom leka Maffia. Skärpning BB!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in