2021-03-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Såg klippet med motiveringarna nu, Nardos hade inte fattat vad hon röstade på för fem öre. Hon läste bara att man kunde vinna att bli storbonde, och av den anledningen valde hon Katti för att hon skulle vara rättvis storbonde..! HAHAHAHHAHA!

Dum som en ko, men åtminstone lika ärlig. (Hon sa samma sak till Katti i sovrummet.)

HAHAHHAHAHA jag DÖÖÖÖR vilken komiker Den enda i huset som faktiskt får mig att gapflabba rakt ut pga hennes idioti. Fyfan vi måste behålla henne några veckor till
2021-03-11, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon röstade väl på AD??????

Nej på katti
Medlem
Vad tycker folk härinne om Tanja?
Skulle hon förtjäna en BB-vinst?
Jag personligen gillar henne starkt men är hon inte lite överskattad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
HAHAHHAHAHA jag DÖÖÖÖR vilken komiker Den enda i huset som faktiskt får mig att gapflabba rakt ut pga hennes idioti. Fyfan vi måste behålla henne några veckor till

Hahhaaha så jäkla innocent ändå 😭
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag var iofs helt övertygad om att folk skulle rösta på officeren. Det tror jag också han var.
Jag har fortfarande inget emot tanken att man röstar på Katti för att få en fördel. Det är en immunitet på spel och Katti är en ganska enkel motståndare. Jag syftar helt på efterspelet. Skulle jag ha vänner som först valde mig och sedan lömskt inte stå för det hade jag inte ha kvar dessa vänner. Krokodiltårar och falskhet är inget som jag önskar någon. Kolla exempelvis Joel. Tar upp det direkt när dom får snacka hur dom röstade. Det är starkt, likaså ett par andra. Det är vänligt och ärligt och genuint. Snyggt.

Absolut, men visst går det att förstå att det inte så lätt att berätta för Katti om det är ett val man skäms över och inte vill stå för? Kolla Steffis senaste bikt, hon är verkligen helt förstörd och snorgråter om att hon förstår hur besviken Katti kommer bli på henne och att hon hoppas att hon kan förlåta henne.
2021-03-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Såg klippet med motiveringarna nu, Nardos hade inte fattat vad hon röstade på för fem öre. Hon läste bara att man kunde vinna att bli storbonde, och av den anledningen valde hon Katti för att hon skulle vara rättvis storbonde..! HAHAHAHHAHA!

Dum som en ko, men åtminstone lika ärlig. (Hon sa samma sak till Katti i sovrummet.)

Jag tycker dock att hon fattade. Hon visste att det skulle bli en tävling och att en skulle ut och en bli storbonde. Hon ville att katti skulle vinna tävlingen men fattade inte vad tävlingen gick ut på. Så ja, korkad är hon
2021-03-11, 16:20
Medlem
kermiths avatar
Officer storbonde:
Alla får göra som de vill och han gör själv allt jobb
2021-03-11, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag var iofs helt övertygad om att folk skulle rösta på officeren. Det tror jag också han var.
Jag har fortfarande inget emot tanken att man röstar på Katti för att få en fördel. Det är en immunitet på spel och Katti är en ganska enkel motståndare. Jag syftar helt på efterspelet. Skulle jag ha vänner som först valde mig och sedan lömskt inte stå för det hade jag inte ha kvar dessa vänner. Krokodiltårar och falskhet är inget som jag önskar någon. Kolla exempelvis Joel. Tar upp det direkt när dom får snacka hur dom röstade. Det är starkt, likaså ett par andra. Det är vänligt och ärligt och genuint. Snyggt.

Fast nu är det en tävling där ingen av deltagarna var vänner innan de gick in i huset.
Ser det inte som äkta vänskap när man tvångslevt med ett gäng i några veckor.
Steffi t ex ångrade sitt val direkt, och jag såg nyss att hon via bikten bad om ursäkt till Katti.
2021-03-11, 16:22
Medlem
xrlpyts avatar
Katti är ju verkligen den perfekta deltagaren att sitta själv i "Torpet", sitter och pratar för sig själv om de andra deltagarna, njuter av maten osv.. alla andra i huset hade varit helt olidliga att titta på ensamma.

Om det inte var för att immunitetstävlingen igår hade kunnat sluta annorlunda så skulle jag säga att BB planerade alltihop för att få in just Katti på Torpet. Hur det skulle sluta idag visste de definitivt..
2021-03-11, 16:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jo hon röstade också på katti...
Nardos; Katti
Adrian; Simon
Judith; Adrian
Pedram; Katti
Pontus; Katti
Therese; Katti
Tanja; Katti
Katti; Adrian
Simon; Katti
Emelie; Therese
Joel; Simon
Stephanie; Katti
2021-03-11, 16:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
neeej, hon röstade på katti för att hon trodde hon själv skulle bli vald och såg att hon hade bäst chans mot katti.
Nardos; Katti
Adrian; Simon
Judith; Adrian
Pedram; Katti
Pontus; Katti
Therese; Katti
Tanja; Katti
Katti; Adrian
Simon; Katti
Emelie; Therese
Joel; Simon
Stephanie; Katti