Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Har det kommit fram något motiv, utöver att GM uppenbarligen är psykiskt sjuk? Jag kan tänka mig att han varit under stor press att exempelvis betala flyktingsmugglare, eller så har han varit tänkt att agera ankarbarn till familjen. Observera att jag inte urskuldar det han gjort på något sätt. Försöker bara få fram varför.
Varför skulle flyktingsmugglare pressa honom? Dom har redan fått betalt och befinner sig inte i Sverige öht.
Du kanske tror att flyktingsmuggling kör med avbetalning och liknande?
Uppenbarligen psykiskt sjuk är ett påstående som följer den bild media vill göra gällande. Det är inget som är uppenbart eller klarlagt.
Vad vi har är en person som skapat sin egen press på sig själv, efter hela 5 år i landet har han inte ens bemödat sig med att lära sig språket eller försökt skapa en egen framtid iom utbildning och jobb trots alla möjligheter som fullkomligt östs över honom.
Nej istället sover han hela dagarna och röker brass när han är vaken. Det verkar som att en utebliven betald semesterresa hem till landet han påstår sig flytt ifrån var droppen som fick bägaren att rinna över.
För vissa afghaner är det tillräckligt för att försöka mörda hela 7 svenska män.
Att många svenskar väljer att försvara liknande beteende säger väl rätt mycket om hur illa snett Sverige ligger med sin flummiga C/MP/S-politik när det kommer till migrationsfrågor?