2021-03-11, 13:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pontus HAR NOLL EMPATI OCH HJÄRTA, han grät inte över Jesper och spyr ut vidriga kommentarer till Katti. Såna som han borde firas när de dör och förtjänar ingen kärlek, hoppas han dör helt ensamt och plågas till döds så han får taste of his own medicine.
men oj, tonen
2021-03-11, 13:50
Medlem
Citat:
Pontus HAR NOLL EMPATI OCH HJÄRTA, han grät inte över Jesper och spyr ut vidriga kommentarer till Katti. Såna som han borde firas när de dör och förtjänar ingen kärlek, hoppas han dör helt ensamt och plågas till döds så han får taste of his own medicine.

Men snälla, tagga ner. Du är vidrigare än Pontus nu.
2021-03-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag tror fortfarande att ingen får åka hem idag.

Katti kommer bli så besviken, hon har ju laddat upp med hela Lidl-sortimentet....
Medlem
Katti vill ge en gåva till Nardos och tycker hon är härligast och realest i huset, vilken omvändningen
Medlem
Känns ändå som Kattis är ok nu och längtar till hotellrummet,Hon kan tömma hotellbaren och bara ha det gott.
2021-03-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hänga stock har en annan innebörd i tävlingar. Det är ingen styrketävling utan uthållighet.
Du har rätt att benämningen förr har använts för typ torka fisk eller liknande. Men i tävlingar använder man sin egen kropp och uthållighet. Det är ju en slump att just Katti skulle hamna i gruppen som förlorade igår. Det är inte Taylors fel att de flesta andra har röstat på henne och nu är så genomruttna så jag spyr. En oförklarlig falskhet. Var är ens egen ryggrad?

de flesta där inne har bevisat att de saknar ryggrad... de är bara ormar i gräset, med sådana "vänner" behöver man verkligen inga fiender... Jag hade respekterat dem om de iaf hade sagt som det var men de är så genomfalska och bara fjäskar o vänder kappan efter vinden.. Många utslitna kappor innan denna säsongen är över...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Är inget fan av Katti men fyfan vad hopplöst detta måste kännas för Katti. Skäms BB, skäms!

Ni visste att Katti skulle bli vald, ni visste att det skulle bli mot någon i fysisk bra form (Simon, Adrian, Therese) alla i 30-årsåldern. Ni valde en fysisk gren på förhand. Bygg nu en bra efterhandskonstruktion så Katti har en ärlig chans. Så fult gjort! 🤬🤡
Katti sviken av deltagarna och BB. 😭
Det är helt ok att sätta ner foten när det kommer till ”rasism” men att diskriminera utifrån ålder eller kön är BB otroligt bra på. Tycker så himla synd om Kattis. Hoppas att hon inte åker ut utan hamnar på ”Farmen” någon dag. Tycker konceptet ska vara att det är tittarna som röstar!

Tur att man vet hur segt allt i BB går. Han med råge ta en promenad i det hemska vädret. Hinner säkert med en tupplur och ett varv runt jorden innan tävlingen sätter igång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Produktionen håller nog på att tänka nu, blir det en fysisk gren så blir folk arga för Kattis var chanslös, samtidigt vill dom inte riskera att Adrian åker ut.
Gjorde dom detta för att göra den misslyckade veckan mer spännande lr ville dom byta ut lite deltagare?

Jag tror fortfarande att ingen får åka hem idag.
Produktionen står nog med panik just nu tror jag, man tillåter Kattis prata om specifika varumärken utan att högtalarna ropar om att det är förbjudet men om någon sjunger så är dom snabba på knappen. Samvetet är nog inte på topp bakom spakarna idag.

Jag tror som dig, ingen åker idag. Men ta mig fan vad irriterande det är att vara ovetande haha..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men snälla, tagga ner. Du är vidrigare än Pontus nu.
Ingen kan bli vidrigaste än Pontus
2021-03-11, 13:53
Medlem
Citat:
Katti vill ge en gåva till Nardos och tycker hon är härligast och realest i huset, vilken omvändningen
Var det inte salvia sådant man rensar ut dålig energi med.Kan ju behövas
Medlem
Knasfians avatar
När pedram skulle hjälpa Adrian med packa väskan så stängde han dörren till sovrummet i ansiktet på emelie som ville följa med in. Tror hon uppfattade det som dom ville va själva och gav dem space. Sen tror jag även att hon är lite generead över vad hon ska säga till Adrian i situationen. Hon känner inge skuld, hon va ändå den som la sin röst på tess så tror hon bara avvaktar läget atm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Ingen kan bli vidrigaste än Pontus

Han har iaf inte önskat folk en plågsam död.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in