2021-03-11, 13:47
Medlem
Klarar inte av att se detta mer, det är som att se ett djur som ska avlivas. Det blir för mkt
2021-03-11, 13:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Man hänger dock fisk i stock, inte kalsonger. Inte ens Calvin Kleins, tror du det är fysisk tävling mellan Katti och Adrian?

Hänga stock har en annan innebörd i tävlingar. Det är ingen styrketävling utan uthållighet.
Du har rätt att benämningen förr har använts för typ torka fisk eller liknande. Men i tävlingar använder man sin egen kropp och uthållighet. Det är ju en slump att just Katti skulle hamna i gruppen som förlorade igår. Det är inte Taylors fel att de flesta andra har röstat på henne och nu är så genomruttna så jag spyr. En oförklarlig falskhet. Var är ens egen ryggrad?
2021-03-11, 13:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
att man kan förlåta alla som röstade på henne är ju en sak men att stephanie säger till katti "fattar inte hur folk som röstat på dig tänker, är de efterblivna" när hon minuterna innan stått o sagt att hon röstat på henne är en helt annan sak. Sedan att hon inte ens kan own up to it och säga det till katti men ist går hon o säger det till alla andra o söker sympatier o gråter..
Hon lider av kognitiv dissonans just nu. Då händer det mycket konstigt i huvudet. Jag tänker inte döma henne i alla fall.
Medlem
Zingo2s avatar
Pontus är bara för mycket.🤮🤮🤮🤮
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaleyDun
Katti säger i ett samtal om ekonomi/lön/semester: ”Jag får ju härifrån också för en månad så jag klarar mig”
Har någon koll på vad dom får i ”lön” för att delta? Är det någon schablon eller individuellt? Eller har jag missförstått och dom får ingen ”lön” alls?
Tror dom får ersättning för fasta kostnader som hyra osv. Kostnader dom inte kan stoppa medan dom deltar.
Men ja vet inte. Har bara för mig att ja läst de tidigare.
Medlem
Pontus HAR NOLL EMPATI OCH HJÄRTA, han grät inte över Jesper och spyr ut vidriga kommentarer till Katti. Såna som han borde firas när de dör och förtjänar ingen kärlek, hoppas han dör helt ensamt och plågas till döds så han får taste of his own medicine.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaleyDun
Katti säger i ett samtal om ekonomi/lön/semester: ”Jag får ju härifrån också för en månad så jag klarar mig”
Har någon koll på vad dom får i ”lön” för att delta? Är det någon schablon eller individuellt? Eller har jag missförstått och dom får ingen ”lön” alls?
BB står för dina avgifter ex hyra, el, internet osv osv dom vanliga fasta kostnaderna medan du deltar. Brukar se ut så med dom flesta program som är 30+ dagar långa att delta i.
2021-03-11, 13:49
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pontus HAR NOLL EMPATI OCH HJÄRTA, han grät inte över Jesper och spyr ut vidriga kommentarer till Katti. Såna som han borde firas när de dör och förtjänar ingen kärlek, hoppas han dör helt ensamt och plågas till döds så han får taste of his own medicine.
Ge dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Stör mig extremt mycket på hur falsk Pontus är, han är nog den vidrigaste av dem alla där inne
Känner samma sak här. Jag får faktiskt borderline-vibbar av honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1

Nej det där menar du väl ändå inte. Vad hemskt sagt.
Nu är det ju du som visar på det du skrivit i versaler...
2021-03-11, 13:50
Bannlyst
Produktionen håller nog på att tänka nu, blir det en fysisk gren så blir folk arga för Kattis var chanslös, samtidigt vill dom inte riskera att Adrian åker ut.
Gjorde dom detta för att göra den misslyckade veckan mer spännande lr ville dom byta ut lite deltagare?

Jag tror fortfarande att ingen får åka hem idag.
2021-03-11, 13:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Pontus är bara för mycket.🤮🤮🤮🤮

Det är en skenhelig liten parasit. Håller sig framme överallt, imorse satt Nardos och Adrian ute i poolrummet och pratade enskilt... Vem går ut och sätter sig där och lyssnar av allt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in