2021-03-11, 11:50
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag är100%. Och åker nu Katti så blir Tess nästa offer. Tror inte det minsta att Tess skulle ha några 180k fantiserade röster från hennes syster. Man kan följa hennes syster men det kanske är 5% som är aktiva och 5% av dessa 5 kanske röstar. Däremot skulle Taylor sitta löst mot Tess är det jämnare.

Jag är en som gillar elin väldigt skarpt och följt henne ett tag! Hennes syster är inte det minsta lik henne och hon ska ut.
2021-03-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ett brev kom. De blir en tävling (hänga stock) mellan 2 från lag Hedemora. Vinnaren blir storbonde, förloraren får lämna BB.
Dom andra har fått rösta och de röstade fram Katti, och simon och adrian fick lika många röster så tittarna väljer.
Med andra ord vet Katti att hon åker ut.

ÅKA UT?!! Idag?!
2021-03-11, 11:51
Medlem
Raskaoverisens avatar
När man lyssnar på Nadros/Joel-"The snake" så vill dem att Katti ska vinna
Aha så dem vill ha ut Simon/Adrian-Trodde man inte
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Just nu blir jag lite äcklad av Steffis beteende, gråter över att hon röstat på Katti men står o skrattar nästa sekund, så falskt..

Nardos framtsår som vettig i denna stund o inser hur fucked up orättvist det är..
+1
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Är inget fan av Katti men fyfan vad hopplöst detta måste kännas för Katti. Skäms BB, skäms!

Ni visste att Katti skulle bli vald, ni visste att det skulle bli mot någon i fysisk bra form (Simon, Adrian, Therese) alla i 30-årsåldern. Ni valde en fysisk gren på förhand. Bygg nu en bra efterhandskonstruktion så Katti har en ärlig chans. Så fult gjort! 🤬🤡
Katti sviken av deltagarna och BB. 😭
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ni alla måste ju ändå förstå att Kattis inte åker ut på riktigt. Det går emot allt som har med BB att göra. Hon kommer att hamna på ett torp i någon dag ihop med nya deltagare.

Hon lämnar BB huset fysiskt för att sitta i en husvagn eller något liknande. Big brother huset, men hon lämnar inte tävlingen. Huset kommer hon tillbaka till om max 3 dagar med två nya deltagare.
Hoppas du har rätt Fan jag tycker så synd om Katti. Jobbar i konstant motvind.

Nu mer jag tänker på det desto orimligare blir det att de faktiskt kommer att tävla i att hänga i en stock, fatta kritiken BB skulle få om något såhär viktigt hängde på en sån här orättvis tävling?

MARK MY WORDS THERE'S A TWIST
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Står eftermiddag så troligen runt 14. Har du gott väder alltså? Rena rama stormen här
Nej fy fan! Hade jag inte varit på gymmet i morse hade jag gått på löpbandet istället.
2021-03-11, 11:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart hon inte får 180 000 men kan nog skrapa ihop en 15 000 det kan räcka långt ko ihåg att simon är en target där ute efter sitt bråk med nardos
allan gå in på dessa c-kändisars IG konton. En obefintlig aktivitet. Möjligtvis kanske 500 röster. Tanja är poppis, kan tänka mig att hon kan samla på sig röster. Tess är inte poppis och kommer inte samla syrrans röster. 90% av följare klickar på följ och sedan glömmer det. De får bara en feed.
Medlem
Men vad faan! Jag ville ju höra vad narcos sa vem hon röstar på!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Å vad Nardos och Joel vill att Katti ska slå Simon, synd för dem att det blir Adrian kommer att tävla mot Kattis. De kommer att hänga i timmar i denna rättvisa tävling, om inte Kattis hamnar på Torpet så är det vansinne.
Lyssna nu på ormarna Nardos och Joel, hoppas de låter munnen går så de autonomineras, nu bröt de såklart
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
ÅKA UT?!! Idag?!

Det verkar så. Likt förra året då Izabelle fixk lämna i Robinson veckan
2021-03-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
ÅKA UT?!! Idag?!
Alla tror det men det kommer att finnas en twist. Ingen ser mellan raderna. Brevet och appen säger kommer att få lämna huset inte kommer att få lämna tävlingen den som förlorar kommer 100% inte att lämna tävlingen. Det vore helt sinnessjukt. Hon kommer att lämna huset - för att hamna i husbilen eller något sånt med två nya deltagare. För att komma tillbaka på lördag eller söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in