2021-03-11, 12:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Och varför tror du det? För han kan haffa vilken tjej som helst till skillnad från henne som får nöja med äckliga håriga obese butch flator som henne...Hon är så jävla intimidated
Jag kan inte peka på det, men har uppmärksammat hatet i hennes ögon varje gång hon överhuvudtaget pratar med honom. Även om Simon är min favorit så ser jag likadana tendenser även i honom men även Steph. Man kan bara spekulera om varför.

Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Hon vill ha/äga Emelie för sig själva
Ja, kanske.
Medlem
codemeds avatar
Både Adrian och Katti får gärna åka hem
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Självklart röstar man på Kattis, hon är svagast, vilken idiot röstar inte på Kattis?

exakt speciellt när man själv riskera att bli röstad på då vill man ju möta det sämsta motståndet
2021-03-11, 12:50
Medlem
Vad säger Katti? Ska hon gå ut ur huset, alltså ge upp?

Blir ju iof löjligt att tävla mot Adrian. Idiotiskt med en fystävling.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Konstigt
Överviktig pensionär med ledvärk vs. 30årig fd elitidrottare som är vinnarskalle ut i fingerspetsarna.
Undrar vem som kan hänga i en stock längst tid, jag är tveksam om en av dom ens kommer upp på stocken utan att offra höftkulorna
De så klart de är så.
Men BB handlar inte om fysisk styrka.
De här är så solklart planerat för att få ut Katti.
Kunde inte finnas några andra som varit ojämnare i en styrkekamp.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
HOPPAS fan man ska virka en stock i garn och hänga upp den på väggen = ”hänga stock”.
Katti sopar mattan med Adrian och Katti har nu skickat hem TRE gubbar: Jesper, Luis, Adrian.
Medlem
Anonym396s avatar
Om det är sant att Stephanie röstade på Katti så har jag läst henne fel i flera veckor nu och känner mig lite som en idiot. Jag måste nog tänka om vad jag tycker om henne.

EDIT: Jag trodde Stephanie var närmast Katti efter Simon och Tess, kanske möjligtvis Tanja. Jag antar det är svårt för unga och gamla att vara lojala mot varandra i sådana här spel.
Senast redigerad av Anonym396 2021-03-11 kl. 12:54.
2021-03-11, 12:51
Medlem
Chandler Bings avatar
Kom in nu, ska katti lämna? Vad händer?
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hon är ett troll som ska ut!

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om det är sant att Stephanie röstade på Katti så har jag läst henne fel i flera veckor nu och känner mig lite som en idiot. Jag måste nog tänka om vad jag tycker om henne.

Ja det måste du verkligen. Hon är hemsk
Medlem
Varför tror folk att Simon skulle ryka på måndag? Han har ju betydligt fler röster än Therese som verkar vara extremt hatad på utsidan. Jag röstade på Simon men känner mig ändå säker på att han är kvar denna vecka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja, blir hon autonominerad för ”samejävel” och andra klarar sig med varning för mordhot och våldtäktsskämt så börjar man undra.
Jag tror dock att BB har tänkt att det kommer bli kille mot tjej och har en twist i tävlingen. Det kommer nog inte vara fysiskt hänga i en stock så länge som möjligt, men den som lever får se

Joel fick väl inte ens en varning? Eller du syftar på förra året?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför tror folk att Simon skulle ryka på måndag? Han har ju betydligt fler röster än Therese som verkar vara extremt hatad på utsidan. Jag röstade på Simon men känner mig ändå säker på att han är kvar denna vecka.
Helt ärligt tror jag fler röstar kvar Therese än Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in