2021-03-11, 12:45
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Oavsett va de blir har dom satt Katti i ett enormt underläge.
Hon är helt inställd på att få lämna nu då är man knappast förberedd för nåt annat.
Säg att hon plötsligt ska använda skallen, den omställningen är väldigt svår.

Stackars tanten, hon har hängt löst varje vecka och nu blir hon förrådd av deltagarna också.
Som hon sa på utegården nyss "jag vill inte vara kvar om ingen vill ha kvar mig", skulle nog känt likadant i den här situationen.
Medlem
Citat:
Ingen ger bort 1 mille. Finns inte en chans att han skulle lägga sig när förloraren åker ut.
Lägger han sig så vet han nåt om en tvist.
Produktionen vill ha ut Katti, de har visats tydligt.

+ 1. Det blir så uppenbart att de gör allt de kan för att ta ut henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Någon skrev i tråden att Stephanie hade röstat på Katti. Är det sant? Har fler folk hört det?

Hon höll ju på att dö när Katti satt osäkert på flera måndagsfinaler nu.

Ja hörde när hon sa det.
2021-03-11, 12:46
Medlem
Citat:
Någon skrev i tråden att Stephanie hade röstat på Katti. Är det sant? Har fler folk hört det?

Stämmer. Hon röstade på katti
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
+ 1. Det blir så uppenbart att de gör allt de kan för att ta ut henne.
Ja de är så solklart. Skitproduktion!
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Ja, hon sa det till Tess på utegården. Tror det finns klipp på det i appen också.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Oavsett va de blir har dom satt Katti i ett enormt underläge.
Hon är helt inställd på att få lämna nu då är man knappast förberedd för nåt annat.
Säg att hon plötsligt ska använda skallen, den omställningen är väldigt svår.
Konstigt
Överviktig pensionär med ledvärk vs. 30årig fd elitidrottare som är vinnarskalle ut i fingerspetsarna.
Undrar vem som kan hänga i en stock längst tid, jag är tveksam om en av dom ens kommer upp på stocken utan att offra höftkulorna
Medlem
Citat:

ja nästan alla gjorde det
Medlem
herpesvårtas avatar
Tycker det var ett fint samtal mellan Nardos och Katti!

Känner mig säker på att tävlingen inte är fysiskt nu. För orimligt. Tror ändå Katti får svårt att vinna över Adrian dock. Hoppas ändå på en twist att något Torp är inblandad, men det är ju mest för att jag är partisk, vill inte att någon förutom Tristess ska ut i lag 1. Och hon kommer säkert bli räddad av Adrian sen också. Bra vecka för oss som inte gillar puckorna i lag 2!
2021-03-11, 12:47
Medlem
Citat:

ja hon sa att hon också röstade på Katti när hon och Therese stod o pratade.."Röstade på den svagaste" fake ass bitch är tydligen vad hon är. Hade högre tankar om henne, men folk visar sina rätta färger..
2021-03-11, 12:47
Medlem
Citat:
Började titta nu och om jag förstår läget rätt så fick tittarna välja mellan Simon och AD som skulle tävla mot Katti och förloraren lämnar Big Brother?

Riktigt idiotiskt att folk i tråden som har Simon som favorit röstade på Adrian. Jag önskar lite nu att han åker ut på måndag så att alla flashbackare får en käftsmäll trots att han är min favorit. Tänk om Simon står mot Tess och Tanja på måndagsfinalen då finns det en stor risk att han åker pga att röstningen är uppe i över 48 timmar och tjejerna kommer få massa influencerröster.

En annan sak jag vill säga är att om det inte är en twist så är det uppenbart att BB ville ha ut Katti för detta kunde vem som helst förutspå med det menar jag att deltagarna skulle alltid rösta på Katti och om det är en fysisk tävling så har hon inte en chans. Riktigt uppenbart av produktionen.

+1 men dem flesta härinne har idag visat vilka råttor dem är simon ska räddas varje jävla gång som det uppstår en räddning jag lovar att simon nu kommer åka ut mot flashbacks absolut största hatobjekt therese om han inte fixar en imunitet
2021-03-11, 12:48
Bannlyst
Citat:

Självklart röstar man på Kattis, hon är svagast, vilken idiot röstar inte på Kattis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in