2021-03-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Meeeen uuuuuusch nu säger Steffi att Therese är EN SANN vän för att hon berättade om "alkisgrejen"....alltså hur korkad kan man bli? Dessutom säger hon "om tittarna inte tycker om dig så är de dumma i huvudet" nej fan vad hon sjunker i mina ögon nu...

Hon är för snäll och har blivit manipulerad av toxic-Tess. Hoppas Tess åker på måndag för då får vi se den sprudlande Steph igen!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vi kommer att få se i kvällens avsnitt men hon sa att hon vill att Simon blir storbonde och hon röstade baserat på vem hon vill ska bli storbonde. Så allt tyder på att hon röstade på Simon. Men återstår att se

Nu när hon pratade med Joel så lät det som att hon röstade på Katti.
Medlem
Stephanie och Therese är en jävligt fin duo men dem gör sina sista dagar tillsammans nu för nån av dem åker på måndag om dem inte kniper en immunitet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hon är för snäll och har blivit manipulerad av toxic-Tess. Hoppas Tess åker på måndag för då får vi se den sprudlande Steph igen!!

Dumsnäll och lättmanipulerad. Där sjönk hon ganska rejält i mina ögon.
2021-03-11, 12:03
Medlem
Det är verkligen INGEN i huset som tröstar Adrian falskaste människorna på jorden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Blir tokig på Simons tittande in i kamerorna. Varje gång han sagt något som han tycker är bra, roligt eller känsligt så är det som om han ska kolla om kamerorna är riktade åt hans håll.

Snubben verkar ha duperat hela flashback i brist på andra kandidater, konkurrensen är ju iofs obefintlig. Uttrycket "man tager vad man haver" ligger nära till hands. Så tydligt att folk bara måste ha en favorit

Så jäkla svårt att veta hur genuina folk egentligen är, speciellt när han håller på som du precis uppmärksammade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Aldrig förstått grejen med Steph, tycker båda Tess och Steph är riktigt tråkiga människor

Jag hade typ inte så mkt att tycka om henne innan, hon var mellanmjölk för mig.. Men sista dagarna har hon varit rejält tråkig o visat att hon gärna ansluter sig till skitsnack och tänker 110 % spel.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Okej, Steph är en naiv människa. Att Tess golade om hela alkisgrejen är tydligen det snällaste någon gjort mot Steph någonsin. Det roliga är att det enda Tess hade i åtanke var att få folk emot Emelie, inte för att vara genuint snäll mot Steph haha.

+1
Medlem
Citat:
Meeeen uuuuuusch nu säger Steffi att Therese är EN SANN vän för att hon berättade om "alkisgrejen"....alltså hur korkad kan man bli? Dessutom säger hon "om tittarna inte tycker om dig så är de dumma i huvudet" nej fan vad hon sjunker i mina ögon nu...

Men de är så höga av lättnad nu att det äär... blä.
2021-03-11, 12:04
Medlem
Citat:
+1 de beter sig just nu som hyenor.."vi tänkte rätt som tog den svagaste"
I Luis intervju efter han åkte ut sa han att Tess var en alfahona och det enda jag kunna tänka då var. Ja en alfahona i ett pack av hyenor alla lika falska
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-11 kl. 12:06.
Medlem
Knasfians avatar
Usch , ut med Steff . Ett förstånd och vokabulär som en förståndshandikappad 10 åring . Hur fan kan hortess va en sann vän hahahha.
Medlem
ollepolle90s avatar
Om Adrian blir storbonde, hoppas han får ta en gårdsfru dvs Emelie och de får tillgång till ett av sovrummen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in