2021-03-11, 11:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror ni att det eventuellt finns chans att Adrian väljer att förlora med flit för att tycker synd om Katti? 😕
Om någon i huset skulle göra det så är det nog Adrian. Eller Luis, om han hade varit kvar.
2021-03-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
allan gå in på dessa c-kändisars IG konton. En obefintlig aktivitet. Möjligtvis kanske 500 röster. Tanja är poppis, kan tänka mig att hon kan samla på sig röster. Tess är inte poppis och kommer inte samla syrrans röster. 90% av följare klickar på följ och sedan glömmer det. De får bara en feed.

du kan säkert ha rätt men även fel har en känsla av att therese kan överraska tror hon är årets jassa som hänger sg kvar som en jävla irriterande igel som man aldrig blir av med

vill också ha ut tess så tänk ite att jag fösöker nåt spel fr att rädda henne
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Folk därinne går över lik för en immunitet. Ingen läggmatch, det finns inte någonstans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Inte en chans att en vinnarskalle någonsin skulle lägga sig. Det finns inte på kartan. Aldrig. Någonsin.

Han tycker ju om henne och han är världens snällaste, är orolig att hans känslor tar över
2021-03-11, 11:57
Medlem
Citat:
Tror ni att det eventuellt finns chans att Adrian väljer att förlora med flit för att tycker synd om Katti? 😕
har svårt att tänka mig att varken Adrian eller Simon kommer ge allt
Medlem
Steph och Tess lättade tonlägen nu retar gallfeber på mig. Usch jag är lite av en hemsk människa, haha, men tycker så synd om Katti. Oh well.. skönt att Simon är kvar iaf.
Medlem
Någon som hört vem Nardos röstade på?
Medlem
Citat:
Om chansen finns, ja. Sannolikheten är nej.

Men å andra sidan ja kanske, jag tror att han släpper om han tänker igenom helt o hållet. Man får bra mycket fler fans på att uppoffra sig för en gamling, speciellt om man tror att man åker ut på riktigt.

Han släpper förutsatt att han gamblar o inte tror att någon faktiskt lämnar tävlingen på riktigt.
2021-03-11, 11:58
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Han tycker ju om henne och han är världens snällaste, är orolig att hans känslor tar över
Under tävling stänger en idrottsatlet och vinnarskalle av känslorna. Det enda som finns i hans huvud under tävlingen är: ”VINN”. Det får du se snart!
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hoppas det. Finns andra jag hellre vill ha ut före Katti.
Antagligen ett rent knwp för att skapa lite dramatik. Förloraren åker bergis till torpet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon som hört vem Nardos röstade på?
Vi kommer att få se i kvällens avsnitt men hon sa att hon vill att Simon blir storbonde och hon röstade baserat på vem hon vill ska bli storbonde. Så allt tyder på att hon röstade på Simon. Men återstår att se
Medlem
Herrejävlar var narcos snackar skit!! Kokar! Vem skulle inte välja sina favoriter att bli immun?? Och varför bara Simon som det inte är rättvist?? Är ju inte rättvist med AD heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in