2021-03-11, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty kommer ej in

Kan du lova mig detta till 100% ?
Medlem
har alla blivit kallade att rösta ännu?
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty kommer ej in

Men var det aktuellt någon gång? Eller bara fake rykten?
2021-03-11, 10:55
Avslutad
Alltså helt ärligt vet man inte hur dom väljer, dom är hjärndöda där inne.

Jag tror absolut inte det är som örådet förra året. Då var det ändå "fair" i att vi som deltagare röstade. Detta är bara för brutalt, och inte nog med det - dom räknar med ALL säkerhet att detta är chanslöst för Katti.

Räknar man även in att dom skrev "Lämnar HEDEMORA" imorse, och sedan säkert ändrat för "spänningens skull" - vägrar jag fan tro att personen lämnar BB för gott. Antingen får vi deltagare rösta, då är det aningen mer fair - eller så åker den till ett annat rum.

Mvh "Annexet" konspirationsteoretikerN
2021-03-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vi får se vad som händer. Förra året när de var öråd så fick vi tittare rösta mellan glasman och izabella tillslut. Det måsta vara något liknande annars är det här för grovt hahah
Det var då geniet Martin läste fel! 😂😂😂😂 Efter det fick han aldrig mer läsa ett brev igen.
2021-03-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Eller Vape
men jag tänkte att hon skulle ha bäst odds att vinna så då är det att röka 5 paket röda prince på tid som gäller
2021-03-11, 10:57
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Undra om Steph röstat på Adrian med motivering att han är sist in i huset eller liknande.

Direkt efter att hon och Simon pratat och Simon sagt att det är kört för den som får möta Adrian så kom hon in med en bister uppsyn och sa "får man ångra sig??? "
2021-03-11, 10:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Enda sättet för att dels få upp tittaranatalet samt få lite mer action i huset som är en sovande katakomb nu mer, Det händer inte ett skit nu mer dem lallar runt i tron att dem gör ngt vettigt.... Nej in med ngt rivjärn som vill ngt och inte sova hela dagarna!
In med en göteborgare så skall du få se på fan. Fjollträsket är bara lättkränkta
2021-03-11, 10:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag har redan inställt på att Katti och Adrian är framröstade så nu får vi bara hoppas på att Adrian vinner tävlingen och sitter säkert och inte lita på någon där framöver
Hänga stock behöver väl du inte ens fundera på vem som vinner. Därför tror jag inte någon väljer officeren.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
In med en göteborgare så skall du få se på fan. Fjollträsket är bara lättkränkta
Gör goa gubbar i huset är allt bar

Ska det vara så svårt för Simon att fatat en åker i dag!
Sedan kommer det inte mer tävlingar utan då är måndag next stop!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var då geniet Martin läste fel! 😂😂😂😂 Efter det fick han aldrig mer läsa ett brev igen.

hahahhha just ja, tack för den påminnelsen, skrattade högt för mig själv här. Tur att jag inte var på jobbet eller någon annanstans bland folk när jag läste din kommentar.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Tanja -Katti
Simon -Katti
Stephanie -Adrian?
Katti -Therese/Simon
Adrian -Simon?
Therese -Katti
Emelie -Tess
Nardos -Tess
Joel -Katti
Pedram -Simon?
Judith -Katti
Pontus -Katti

Såhär tror jag att de har röstat om de röstar på den de tycker minst om samt att de inte röstar på Adrian för ingen i Hedemora vill nog möta honom. Vill bara se nu vad resultatet blir! Men tror att Katti åker nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in