2021-03-11, 10:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ha ha din idiot, du förstod inte ett skit av vad jag skrev, handlade inte om min kunskap gällande iPhone, teknik utan hur värdelös PedramGamnacke är teknik när han kallar sig IT-ingenjör.
Att sedan dra in min ekonomi visar ju bara att du är lika korkad som Pedram, tror du jag ska bli ledsen, känna mig träffad eller vad var ditt syfte? Idiotjävel
🤣
Haha!! Hatar egentligen detta uttryck men men....Boom!

Du är verkligen en obehaglig fru i min smak! 😁
2021-03-11, 10:49
Medlem
Judith och Pontus riktar sina blickar och fokus på Adrian, that is fishy ....de har definitivt röstat på honom
2021-03-11, 10:49
Medlem
esetts avatar
Det borde komma in någon ny som typ Puffen, eller Sami som bygger ett slagskepp av ett par pinnstolar. Så det händer något, och inte bara slapp i soffan.
2021-03-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker fan synd om Katti. Hon är den jag lättast offrar i lag Hedemora, men ändå. Hon har haft sånt jävla oflyt vecka efter vecka, och hon vet att hon är ett lätt byte i en fysisk tävling...
Ja hon har en väldig otur.... så det behövs en ciggrökar tävling om hon ska ha chans att bli immun någon gång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Blir så jävla förbannad på detta, helt fel lag vann alltså
De väljer belöning efter vilka som vinner.
Det är klart att deras handplockade deltagare inte kan få riskera att åka ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker fan synd om Katti. Hon är den jag lättast offrar i lag Hedemora, men ändå. Hon har haft sånt jävla oflyt vecka efter vecka, och hon vet att hon är ett lätt byte i en fysisk tävling...

Tycker också synd om henne, hon är mer än dubbelt så gammal som de andra där inne och är fysiskt chanslös mot de andra. Tar de henne är det lite bevis på hur osportsliga de är.
2021-03-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det borde komma in någon ny som typ Puffen, eller Sami som bygger ett slagskepp av ett par pinnstolar. Så det händer något, och inte bara slapp i soffan.

Livrädd att det blir Anty, Patzy är välkommen, han åkte aldrig ut. Men fan inte hon igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Steph: får man spekulera i hur folk röstar?
Joel Nardos: inte högt.

Varför skulle man inte få göra det egentligen? Det är väl inte att pakta att säga vilka man tror röstar på vem, det är som att säga "den gillar inte dig", dom dödade potential drama!

Någon smet dom gjort på havre och slängt in i ugnen, tydligen trevligare att äta än gröten.

Jo det blir det ju verkligen, om någon säger högt hur de tror att folk ska rösta så sår de ju ett frö i andras hjärnor om hur de ska rösta..klart det inte är tillåtet.
Medlem
Jag har redan inställt på att Katti och Adrian är framröstade så nu får vi bara hoppas på att Adrian vinner tävlingen och sitter säkert och inte lita på någon där framöver
2021-03-11, 10:53
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Ja hon har en väldig otur.... så det behövs en ciggrökar tävling om hon ska ha chans att bli immun någon gång
Eller Vape
2021-03-11, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Livrädd att det blir Anty, Patzy är välkommen, han åkte aldrig ut. Men fan inte hon igen

Anty kommer ej in
2021-03-11, 10:54
Medlem
Hm Simon kan ha rätt? Att det blir fler sånna här tävlingar där dem sen sitter på ”torpet” och tävlar där om immunitet? Sen kommer alla tillbaka på lördag/söndag och dem som inte vann hänger löst?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in