Tror det blir Tanja mot Katti. Med tanke på hur mycket vissa klagat på att hon har stor följarskara kan man se det som ett tillfälle att kunna få ut henne nu. Katti för att alla från Hedermora kommer lägga sin röst på henne då dom nog vet att man vinner mot henne.
Man kanske skulle kunna få en mikroskopisk gnutta respekt för dessa söndercurlade och lättkränkta misstag till deltagare, om dom tog eventuella hot om att åka ut eller vara nominerad som Sami och framförallt Julia gjorde.
Dom brydde sig ju inte ett jävla skvatt och rörde inte en min! 😁
Men dom här!! Dom bölar som småbarn som inte får som dom vill eller blir fullständiga nervvrak, jävla dagisnivå!
Jag gillade inte ens Izabella men när hon åkte i örådet förra året tyckte jag det var fel då programmet ska gå ut på att vi tittare röstar ut deltagarna. Att de kör med det igen är helt sjukt. Och hade det funnits ett Torp hade vi vetat om det.
Therese osäkerhet har verkligen börjat sippra igenom, hon har varit ett vrak i två dagar nu.
Izabella och Glasman fick ju flest röster sen fick tittare rösta mellan dem två och Glasman blev kvar. Minns det väl.