2021-03-11, 10:33
Medlem
Haha, precis lika rörigt härinne som när dom i huset läser instruktioner inför en tävling 😅
2021-03-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay.
Alla i Hedemora lär väl ta Katti. Katti väljer nog Tess.
I den andra gruppen finns flera som väljer Tess, alternativt AD.
Men det är väl troligt att Katti och Tess får flest röster.
Möjligtvis också Taylor.

Yes jag tror oxå det kommer stå mellan Katti, Tess och AD
Det stod oxå i brevet att om det blir lika mellan 2 personer så får tittarna avgöra.
BB kanske riggar detta, vem vet 🤔
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är ändrat efter stog i brevet att 1 lämnar direkt eftert tvekampen

No shit din dumma jävel. Vi säger ju att det finns ingen chans att dom plötsligt ändrar sig eller skriver "fel".

Något här är skumt. Dom förttydligar säkert för att 1. skrämma upp dom 2. hypa upp oss.

Dom kanske flyttar in någon annanstans, detta baserar jag på den specifika formuleringen "Lämnar Hedemora". Omöjligt att "skriva fel"
Medlem
Pontus, Judith, Joel och Simon HATAR Adrian så där lär han kamma hem 4 röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Om de ens har EN FUNGERANDE hjärna så lär de inte rösta fram Adrian eftersom han kommer krossa tävlingen och bli immun.

Nja, var inte så säker på de. När det kommer till att "hänga stock" så har du bara en chans att få ett bra grepp. Det räcker med ett snedsteg, lägg till att Adrian skulle gå in självsäker på vinst, och det är det sämsta man kan göra. Blir det Adrian som får möta någon tror jag på en skräll, om det inte blir Katti då, hon är chanslös
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kommer ALLA få rösta eller bara dem som sitter säkert?

Alla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag gillade inte ens Izabella men när hon åkte i örådet förra året tyckte jag det var fel då programmet ska gå ut på att vi tittare röstar ut deltagarna. Att de kör med det igen är helt sjukt. Och hade det funnits ett Torp hade vi vetat om det.

Therese osäkerhet har verkligen börjat sippra igenom, hon har varit ett vrak i två dagar nu.
Isabella åkte ut mot PW under tittaromröstningen efter örådet.
Medlem
Tror det blir Tanja mot Katti. Med tanke på hur mycket vissa klagat på att hon har stor följarskara kan man se det som ett tillfälle att kunna få ut henne nu. Katti för att alla från Hedermora kommer lägga sin röst på henne då dom nog vet att man vinner mot henne.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror fan det blir Tess vs Katti, Tess kommer vinna lätt och bli immun. Sug på den alla haters..!
Så tror jag också
Medlem
Stummakorianderss avatar
Hoppas de röstar på dem de gillar minst. För om de röstar på någon som är stark för att ge immunitet, tex om Nardos och Emelie väljer Adrian, så är det riktigt risky. Bara det inte blir Adrian eller Simon som får tävla så är jag nöjd. De kommer ändå räddas av tittarna på måndag så de behöver ingen immunitet.
2021-03-11, 10:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Yes jag tror oxå det kommer stå mellan Katti, Tess och AD
Det stod oxå i brevet att om det blir lika mellan 2 personer så får tittarna avgöra.
BB kanske riggar detta, vem vet 🤔
Det skulle ju definitivt inte förvåna mig. BB gör som de vill.
2021-03-11, 10:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den känns har jag också Putte.
Tyvärr helst ut med TESS och Emelie får stanna kvar hon har mer att ge än T.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in