2021-03-11, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror det är liten risk att tanja ens väljs hon är väl omtyckt av de flesta, therese däremot tror jag blir vald av flera
Problemet med Tanja är väl om folk är taktiskas är det ett utmärkt sätt att få ut henne. De vet att hon förmodligen är ett stort hot då hon är härlig som person och har många följare. (Om man jämför mot Anty som verkade vara en rätt så vidrig person med mycket följare). Eftersom det är en anonym röstning så behöver man ju inte stå för hur man röstat.

Men det återstår om folk är taktiska eller inte. Även om jag älskar Tanja och inte vill ha ut henne så kan jag ändå tycka att det vore lite roligt att se att deltagarna spelar strategiskt NÄR det går utan att pakta. Men med tanke på nivån där en mäter två meter med fötterna istället för att börja mäta med sin kropp, en runkar/suger av en ”kö” istället för att hämta ett kärl och en vet inte vad en knappnål är....
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej en lämnar står klart och tydligt överallt sluta trolla

https://imgur.com/a/7qx7on7
Medlem
Adrian mot Tess hade varit något
Medlem
Therese får röst från Emelie och Nardos åtminstone. Säkert en röst till någonstans ifrån så hon kommer att känna sig hatad i huset.

Vem tror ni den andra blir? Jag tror att folk väljer sin klassiska "klickat minst med, älskar alla, detta är ingen tävling för mig"
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Kan också vara så att folk tänker att katti är "fult" att rösta på då hon har oddsen emot sig.

Steff mot tess kan också hända.

Hjälper inte, alla som hänger löst kommer välja Katti för att hon har sämst förutsättningar. Kan som mest bli 7 röster på någon annan, och 5 röster på Katti.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Har dom något vett så röstar dom ut smygbögen Adrian, ut med det största hotet för han kommer bli farlig i tävlingarna framöver. Katti och Tess utgör knappast ett större hot i tävlingar.

Fast tror du inte Adrian klarar av att hänga i stocken länge? Klarar han det blir han storbonde och immun så det beror ju på hur dom tänker.
2021-03-11, 10:28
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Om jag satt säkert hade jag lagt min röst på Adrian just för att de som hänger löst förmodligen väljer Katti för att säkra sin egen vinst om de blir valda. Vill dock inte att Katti ska åka..

Blir spännande att höra hur de resonerar!

Vat det inte de två med flest röstet som skulle tävla? Missade att höra halva brevet

Känns som att ponne ser sitt liv flasha förbi ögonen... han är kanske inte helt dum,han verkar ju iallafall förstå att han inte är särskilt omtyckt
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men era dumma får!! I brevet de fick in EFTER fiaskot med felformuleringar i schemat i appen stod det klart och tydligt att personen som förlorar får lämna BB.

Låt oss bara utgå från det nu.

Ingen kommer lämna.

Medlem
Hoppas dom spelar upp inför alla via tv:en hur folk har röstat och resonerat. Då har vi intriger på g. Haha
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag gillade inte ens Izabella men när hon åkte i örådet förra året tyckte jag det var fel då programmet ska gå ut på att vi tittare röstar ut deltagarna. Att de kör med det igen är helt sjukt. Och hade det funnits ett Torp hade vi vetat om det.

Therese osäkerhet har verkligen börjat sippra igenom, hon har varit ett vrak i två dagar nu.
2021-03-11, 10:29
Medlem
destroyer93s avatar
Nu ska Tess jobba upp lite sympati inför röstningen. Hoppas innerligt att hon får lämna.
2021-03-11, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ingen kommer lämna.

Lades det upp innan eller efter brevet kom in?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in