2021-03-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förloraren måste lämna Big Brother OMG!

jävla såg det nu är huset smarta tar dem tanja mot antingen stephanie eller therese

eller simon mot adrian

då kan dem slå ut ett jättestort hot
2021-03-11, 09:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jävla såg det nu är huset smarta tar dem tanja mot antingen stephanie eller therese

eller simon mot adrian

då kan dem slå ut ett jättestort hot
Ja fyfan detta blir sjukt intressant, de lär bli chockade. jag är chockad!
2021-03-11, 09:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Bra gissning! Hoppas dock verkligen inte att det är gamla deltagare, vore fan kasst! Enda som hade varit måttligt ok är patzy för han blev inte utröstad
Som jag skrev igår visade Patzy på Instgram att han gjorde Covid-test 😜
2021-03-11, 09:21
Medlem
frågan är ju dock om lämna big brother innebär att verkligen lämna big brother helt?

eller får man ta en vecka nån annanstans?
2021-03-11, 09:23
Medlem
Citat:
Ja det är lite otydligt må jag säga. hamnar den i samma rum som paolo roberto och måste bli inoljad?

Skrattade högt
2021-03-11, 09:23
Medlem
Citat:

Men wtf?! Hur kan de ändra? För står ju fortfarande lämna farmen Hedemora där uppe?! Får panik på detta!!!
2021-03-11, 09:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Lämna Hedemora står det, inte Big Brother.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
frågan är ju dock om lämna big brother innebär att verkligen lämna big brother helt?

eller får man ta en vecka nån annanstans?
Jag är förvirrad, eftersom att dom ändrade från

EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Farmen Hedemora och vinnaren blir storbonde.

- Storbonden blir belönad för vinst i tvekampen.

till - Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Men wtf?! Hur kan de ändra? För står ju fortfarande lämna farmen Hedemora där uppe?! Får panik på detta!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Lämna Hedemora står det, inte Big Brother.

nej det står

EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.
2021-03-11, 09:25
Avstängd
EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Farmen Hedemora och vinnaren blir storbonde.

- Storbonden blir belönad för vinst i tvekampen.

Innan ändring

till - Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.

efter ändring
2021-03-11, 09:25
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Min gissning om man ska se till den riktiga farmen och försöka koppla den till temat:

Den som får lämna farmen i BB kommer att hamna i "torpet" en plats isolerad ifrån resterande huset, jag gissar på att den som åker ut inte blir ensam i torpet utan vi får se nya deltagare idag.

Vore konstigt att isolera en deltagare helt själv.

Jag är också lite inne på det här. Det står först att den som förlorar måste lämna farmen hedemora och sen står det att den som förlorar måste lämna big brother. Frågan är ju om produktionen ens själva vet hur dom ska ha det, om nu Simon blir vald och förlorar så tror jag knappast att dom skickar ut honom från Big Brother, han är ju en av de som bjuder på mest underhållning där inne.
2021-03-11, 09:26
Medlem
Som några redan sagt tror jag den som "lämnar big brother" kommer hamna på torpet. Och torpet är husvagnen som Jesper och Pontus började i.

Edit: Och i husvagnen väntar säkert även nya (gamla?) deltagare.
Senast redigerad av Nuggeten 2021-03-11 kl. 09:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in