2021-03-11, 09:27
Medlem
Hoppas de väljer strategiskt, såna som skulle aldrig bli utröstade som typ Simon och Step
2021-03-11, 09:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej det står

EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.
Då har de ändrat, hos mig står det fortfarande att förloraren måste lämna Hedemora. Ska uppdatera.
2021-03-11, 09:28
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hoppas de väljer strategiskt, såna som skulle aldrig bli utröstade som typ Simon och Step

Jag tror inte att dom kommer rösta taktiskt, majoriteten där inne är för korkade för det.
2021-03-11, 09:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Farmen Hedemora och vinnaren blir storbonde.

- Storbonden blir belönad för vinst i tvekampen.

Innan ändring

till - Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.

efter ändring
Fy fan vad värdelösa BB är, kan inte ens skriva en mening rätt. Har det någonsin hänt att någon fått lämna utan tittarna fått rösta? Vem är det de vill bli av med?
2021-03-11, 09:30
Medlem
lillaflippens avatar
Ska bli spännande att se om det kommer stå i brevet att förloraren får lämna. Isf kan dom ju bara rösta på sina hatobjekt så har dom chansen att bli av med någon de inte gillar...
2021-03-11, 09:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
De är för korkade kommer bara att tänka vilka de klickar med minst, det är ju så modernt att klicka, lika modernt som magkänsla.
2021-03-11, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Då har de ändrat, hos mig står det fortfarande att förloraren måste lämna Hedemora. Ska uppdatera.

du får trycka där det står hedemora så kommer du till hela programmet där inne står lämna big brother
2021-03-11, 09:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Oj! Tror vi att den får lämna på riktigt eller vad tror vi? 😳
De hamnar i Farmen Skillingaryd bara, skulle jag tro..
2021-03-11, 09:33
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
frågan är ju dock om lämna big brother innebär att verkligen lämna big brother helt?

eller får man ta en vecka nån annanstans?
Det tror jag inte om typ Adrian eller Simon skulle stå i en tvekamp..Man tar inte ut personer som är populära bland väljarna/vi som ser på
BB-Prod styr detta som dem vill
Tror förloraren kommer som på Farmen-Torpet och sedan får vi rösta om den personen får komma tillbaka
2021-03-11, 09:34
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
du får trycka där det står hedemora så kommer du till hela programmet där inne står lämna big brother
Väljer att tro att det betyder lämna huset och hamna på torpet, då Tess är den enda jag med lätthet kan vara utan i rutan.
2021-03-11, 09:35
Medlem
Citat:
nej det står

EFTERMIDDAG
- Tvekamp Hänga stock: De två med flest röster utmanar varandra. Förloraren måste lämna Big Brother och vinnaren blir storbonde.

Ja, men jag sa högst upp i andra meningen står det fortfarande "lämna farmen Hedemora". Därför det är tvetydigt
2021-03-11, 09:35
Medlem
om fel personer möts tror vi nån ger upp sin plats i big brother för den andre?

tänker

simon mot steph

steph mot simon

tess mot steph

adrian mot katti

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här