2021-03-10, 14:07
Medlem
nnu en sndning av 5 min hglsning av en lspande, stammande Fredrik och skifte frn hrlig, bullrig morgonstmning till "nu ska vi prata knslor fr jag sysslar med sjlvhjlp".

Nstan duktigare n Skugge p att f en sndning att handla om en sjlv och ens egna intressen.
Citera
2021-03-10, 15:00
Medlem
Baronesos avatar
Att Fredrik hller p med sjlvhjlp och ska prata om anknytning med varenda gst r sklart riktigt trttsamt, men tycker nd att det kan starta vissa intressanta konversationer. Men som att i mndags sitta och lsa hgt ur en bok i ett par minuter r ju bara strt. Gr det ens att komma p ett smre grepp i radio?

r frvrigt kluven till att intervjua Blattelito, helt sjukt i min mening. Samtidigt vill man ju lyssna, s hoppas inte de fr kalla ftter och skiter i att publicera intervjun. Sen kan de f den rttmtiga kritiken.
Citera
2021-03-10, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baroneso
Att Fredrik hller p med sjlvhjlp och ska prata om anknytning med varenda gst r sklart riktigt trttsamt, men tycker nd att det kan starta vissa intressanta konversationer. Men som att i mndags sitta och lsa hgt ur en bok i ett par minuter r ju bara strt. Gr det ens att komma p ett smre grepp i radio?

r frvrigt kluven till att intervjua Blattelito, helt sjukt i min mening. Samtidigt vill man ju lyssna, s hoppas inte de fr kalla ftter och skiter i att publicera intervjun. Sen kan de f den rttmtiga kritiken.

Risken r att intervjun med blattelito blir pajig och inte lyfter fram vilken vidrig man det r men vi fr se.

Ja intressant i viss mn. Men i nulget r det som att lyssna p en nyfrlst yogi som precis spenderat tre veckor p lger i Goa.
Citera
2021-03-10, 18:42
Medlem
Tycker det kan finnas vrde i att intervjua ven vidriga kriminella som Blattelito, men GS har ju visat sig vara komplett vrdelsa p att stlla kritiska frgor nr det kommer en gst som tar fr sig, s knner mig ytterst skeptisk till att de kan gra en bra intervju...

Essy Klingberg r imponerande fr sin lder, 21, s d fr man ha verseende med alla "liksom" och liknande som hon sger konstant, r ju troligtvis nervositet. Otroligt sexig rst dock?

EDIT: Jaha, tydligen r hennes mamma Karin Magnusson. D r det ju inte s konstigt att hon trillar in p mediaspret och fr vara med i Njesguiden, GS etc.
Senast redigerad av atlantisx 2021-03-10 kl. 18:45.
Citera
2021-03-10, 20:23
Medlem
Fredrik fr ju grna sluta att sna in sig p sjlvhjlp och anknytningsteori.
Det r inget han bottnar i att driva samtal eller nn sorts behandling i Vilket man kan antyda har gjorts i snacket kring Blattelito.
Citera
2021-03-11, 03:37
Medlem
bfjs avatar
Men rligt nu Blattelitto... hur gr det med brudarna?

Det svingas en hel del i DM kan jag tro, jo jo...

P samma stt som att 242 Patrik blev irriterad p att han hade varit med i Nemo Mter och sen i efterhand fick reda p att han var dmd fr sexuellt utnyttjande av barn och att den intervjun minsann skulle slutat annorlunda om han visste om det.

s r det ju lite dets ironi att de kr Roddy Benjaminsson frst i intervju och sedan tar in en sdan som Roddy typ vill dda.

(Ps. jkligt mrkligt dock att Patrik sen nd valde att vara med i Hedman Hedn en beroendepodd, Offtopic soz)
Citera
2021-03-11, 09:08
Medlem
erwynns avatar
Blattelitogrejen r ngon del av ett strre projekt enligt Fredrik. Svrt att se hur man ska g vinnande pr- och innehllsmssigt att stta sig ned med honom. Finns absolut inget intressant/spnnande what so ever med en sn person. Anknytningshallojet r s totaltintentsgande. Den hga nivn som genomsyrat senaste ssongen med trevliga och intressanta mten hller helt p suddas ut.

Som ngon innan skrev finns det ett visst vrde i galningar som Wahlbeck men detta r ngot helt annat. Patreon rakt ner till 1$ frn 10$.
Citera
2021-03-11, 12:59
Medlem
Fredrik har lagt upp ett kryptiskt inlgg p insta att lrdagens nattsnack ej kommer publiceras. Ngon som vet mer varfr?
Citera
2021-03-11, 18:32
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriTidEn
Fredrik har lagt upp ett kryptiskt inlgg p insta att lrdagens nattsnack ej kommer publiceras. Ngon som vet mer varfr?

Var vl ngon livesndning med Krunegrd och inringande fans som inte riktigt flt (om jag frstr folk i fb-gruppen rtt)
Citera
2021-03-11, 21:12
Medlem
Blattelito-intervjun kommer g t skogen om det r Fredrik som hller i den. Har inte hrt honom hlla ett serist samtal ngonsin tror jag. Minst ett tafatt ndskmt varannan minut.

Hoppas innerligt att Max hll i det samtalet.
Citera
2021-03-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
Blattelito-intervjun kommer g t skogen om det r Fredrik som hller i den. Har inte hrt honom hlla ett serist samtal ngonsin tror jag. Minst ett tafatt ndskmt varannan minut.

Hoppas innerligt att Max hll i det samtalet.

Max och Jesper hade gjort det bra.
Jesper r modig och stller kritiska frgor oavsett vem det r.

Fredrik r en syltrygg.
Citera
2021-03-15, 15:54
Medlem
Jespers konstanta swish-tiggeri r plgsam i Patreongrupperna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in