Citat:
Ursprungligen postat av
MarryBlunt
Fast om de uppsåtligen lyckats lura Esbjörn så saknar han väll någon förmåga. Och om han saknar denna förmåga så saknade han den väll i somras oxå. Och då kan ju Ebba mycket väl charmat till sig kontraktet.
Jag har i och för sig inget emot att man spekulerar i trådar. Jag gör det själv hela tiden. Men jag säger alltid att det är jag som tycker, tror eller tänker det. Det är bra om du tänker på, för annars kan ju någon tro att det du skriver är sanning.
Så alla människor som någon gång blivit lurade av sina närmsta "saknar någon förmåga" som gör att de blir rättsoförmögna, och måste då också ha saknat samma förmåga flera månader tidigare.
Åsså var vi där med att "charma" till sig kontraktet. Jo, Esbjörn antydde ju i början att han sålde huset för att han trodde att han skulle få sätta på Ebba. Det är den linjen du också driver nu då, förstår jag.
Men såväl Binninge som Esbjörn backade jävligt snabbt från den linjen. Det kan du ju fundera över.
Du kan tro tycka och skriva vad du vill, men så som du tror tycker och uttrycker dig gör i stort sett bara troll. Det kan ju du fundera över.