2021-03-11, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh vad trevligt med lite BullShihtzu så här på kvällskvisten! Jag kollade inte på liven idag förrän kanske 22. Vad har jag missat? Har det varit något bråk, skitsnack, flirtig stämning, tävling, osv?
Nej inte så mycket som har hänt faktiskt. Jag missade det hela men Pedram fick i uppdrag att mjölka en låtsasko men det slutade med att han låg under den och sög på spenarna.
Mer action i tråden med lite revir som skulle pinkas in
2021-03-11, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Nej inte så mycket som har hänt faktiskt. Jag missade det hela men Pedram fick i uppdrag att mjölka en låtsasko men det slutade med att han låg under den och sög på spenarna.
Nardos berättade en lång lång historia om någon kille men det lät mer som ett sugarbaby scenario hon var inblandad i. Adrian och Emelie sägs det att de flirtar men det är så svårt att se för Joel sitter ju alltid emellan.Tanja har klämt en massa finnar och therese blev ledsen att hon förlorade en tävling mot Emelie
2021-03-11, 02:16
Medlem
Lala.s avatar
Citat:

Det låter som att Pedram och kossan har kommit närmast sex i huset. Men det låter som att jag missat mycket i tråden idag, synd att det tar en evighet att läsa igenom. Vem pinkar revir och varför? Sålänge det inte kom hit försvarare av Tess, Judith, Pedram och Nardos så är jag nöjd.
2021-03-11, 02:18
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Nardos berättade en lång lång historia om någon kille men det lät mer som ett sugarbaby scenario hon var inblandad i. Adrian och Emelie sägs det att de flirtar men det är så svårt att se för Joel sitter ju alltid emellan.Tanja har klämt en massa finnar och therese blev ledsen att hon förlorade en tävling mot Emelie

Therese förlorade ju mot Emelie igår, har hon förlorat idag också? Jag kan inte se klippen i appen. Hon kanske grät för att hennes röv är förminskad. Hahahha
2021-03-11, 02:22
Medlem
Citat:
Det låter som att Pedram och kossan har kommit närmast sex i huset. Men det låter som att jag missat mycket i tråden idag, synd att det tar en evighet att läsa igenom. Vem pinkar revir och varför? Sålänge det inte kom hit försvarare av Tess, Judith, Pedram och Nardos så är jag nöjd.
Läs tre fyra sidor bakåt.Det handlar väl vem som har mest rätt men det är väl ok.Det händer ju inget i huset så vi skaffade ett eget att tjafsa i.
2021-03-11, 02:27
Medlem
Citat:
Therese förlorade ju mot Emelie igår, har hon förlorat idag också? Jag kan inte se klippen i appen. Hon kanske grät för att hennes röv är förminskad. Hahahha
ja 3-0 nu till emelie och då tappade therese fasaden helt och blev jätteledsen,hela hennes existens blev förminskad kan man säga och hon såg inte alls ut att må bra innerst inne.
2021-03-11, 02:34
Medlem
Citat:
ja Pedram hade blivit en proud papa till en liten kalv om det där hade fortsatt
2021-03-11, 02:37
Medlem
"Action i tråden". AI utvecklas snabbare än vi tror, BullShihtzuLala. De som verkligen frekventerar denna tråd kommer att minnas er, för alltid. Andas, njut.

Nyckelord som jag plockat upp (lagom slumpmässigt): Fasad, förminska, förlora, röv, Hahahha. Riktningen är tydlig - varför så negativ? Människan vinner.
2021-03-11, 02:40
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det tror jag.. Har sett blickar och leenden, och någon skrev att han försökt att lägga armen om henne men att hon inte fattade vinken häromkvällen. Sen är frågan om det är ett intresse eller bara att han gillar henne som person. Det är svårt att säga men tycker allt att jag kan se något där
jag ser mer att han håller på sådär runt nardos?
2021-03-11, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
"Action i tråden". AI utvecklas snabbare än vi tror, BullShihtzuLala. De som verkligen frekventerar denna tråd kommer att minnas er, för alltid. Andas, njut.

Nyckelord som jag plockat upp (lagom slumpmässigt): Fasad, förminska, förlora, röv, Hahahha. Riktningen är tydlig - varför så negativ? Människan vinner.
Vad roligt att du kommer minnas mig men jag måste nog skaffa en tolk till ditt inlägg här.Kan du utveckla lite hur du menar
2021-03-11, 02:42
Medlem
Contragulationss avatar
Saknar när Katti ronkade Fröidh o det kändes som att allting kunde hända. Likt förra årets Robinsontema blir det här urtrist att kolla på, det är så avvaktande. Känner mig fan nästan mätt på varenda deltagare.

Nytt kött och pangfest imorgon tack! Sen är vi igång, bäjby!
2021-03-11, 02:46
Medlem
Citat:
Vad roligt att du kommer minnas mig men jag måste nog skaffa en tolk till ditt inlägg här.Kan du utveckla lite hur du menar
Gick alla andra och la sig och nu ska du hacka på mig ZM81.
Lala och jag hade ett oseriöst skämt så ingen fara vi ska inte vara negativa.Du måste förstå att Lala och jag har börjat att kvällsmeditera och vårat mantra är "förminska inte min röv" oommm ooomm
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-11 kl. 03:11. Anledning: fp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in