2021-03-11, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha så många cockblockers därinne..
Judith cockblockar Tanja
Pedram cockblockar Tess
Tess har cockblockat Simon och Steph (innan de äntligen fick sin säng)
Joel cockblockar Adrian och Emelie
Nardos cockblockar exakt hela huset

nja tess gav ju faktiskt simon & steph en natt i sängen är ju inte henna fel att dem inte knullade😀
2021-03-11, 01:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ser ni, BB-produktionen? Kermith tvingas gräva fram ett flera timmar gammalt Ridne-inlägg (Ridne har koll) bara för att hålla liv i tråden, inklusive obscena inslag. "Vi bär all skuld" ...
Du ser. Grodan gör det smutsiga jobbet ännu en gång.
Hur länge skall detta få fortsätta. Och ännu en gång blir du då tvungen att kommentera det redan kommenterade. Allt har en gräna när jag kan göra annat som att lära upp min brorson Robin.
Ehum. Vill du bli min Piggy.
2021-03-11, 01:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nja tess gav ju faktiskt simon & steph en natt i sängen är ju inte henna fel att dem inte knullade😀
Steph är ju alkoholist, hon knullar bara efter ett rör Explorer. Så jag vet inte...
2021-03-11, 01:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Var inte Nardos oskuld? Det har hon själv sagt.

Precis, hon säger att hon är oskuld och hon pratar samtidigt om sina ex, det längsta förhållandet hon hade var 2 år. Jag vet inte om det är så att hon ljuger om något av de 2 sakerna eller om det är så att hon haft killar som inte vill ha sex än...
2021-03-11, 01:36
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Precis, hon säger att hon är oskuld och hon pratar samtidigt om sina ex, det längsta förhållandet hon hade var 2 år. Jag vet inte om det är så att hon ljuger om något av de 2 sakerna eller om det är så att hon haft killar som inte vill ha sex än...

Halal förhållanden...
2021-03-11, 01:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. BB 2021 kommer vi minnas precis som du skriver. Alla går och lurpassar på varandra så att ingen får sig ett hederligt ligg. Över tre veckor och det ända ännu så länge är.
1. Katti slår en volt på Jeppes kuk
2. Peddo pullar Tanja
3. Simon når vårtgården på Steph.
4. Taylor smyger runt Emelie.

Fan på ett kloster är abbedissan långt mer aktiv och det är mer hanky panky än i BB.

Ja deltagarna är så förbannat missunnsamma i år.. Aldrig varit med om sådant här tidigare. Kanske produktionen har bett dem om det för att de inte vill ha för mycket snusk detta år..? Det är ju redan så PK och de får knappt säga flasklock så skulle inte förvåna mig.
2021-03-11, 01:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Dessa kvinnors hy är hemsk, är det all smink?

Japp, smink är inte bra för huden. Kolla Therese utan smink, hon ser ut som ett träsktroll
2021-03-11, 01:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
tror du han har ett intresse för henne? för alltså jag ser inte att han gillar henne mer än nån annan? är det något jag missat?

Ja det tror jag.. Har sett blickar och leenden, och någon skrev att han försökt att lägga armen om henne men att hon inte fattade vinken häromkvällen. Sen är frågan om det är ett intresse eller bara att han gillar henne som person. Det är svårt att säga men tycker allt att jag kan se något där
2021-03-11, 01:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Ser ni, BB-produktionen? Kermith tvingas gräva fram ett flera timmar gammalt Ridne-inlägg (Ridne har koll) bara för att hålla liv i tråden, inklusive obscena inslag. "Vi bär all skuld" ...

Haha tack det var snällt Ja, när inte BB levererar så måste vi ju försöka roa oss själva i tråden med analyser och dylikt
2021-03-11, 01:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

De var ju tvungna att lova att inte göra något för att hon inte ville ha sådant i sin säng
2021-03-11, 01:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Nämen Hej på dig

Åh vad trevligt med lite BullShihtzu så här på kvällskvisten! Jag kollade inte på liven idag förrän kanske 22. Vad har jag missat? Har det varit något bråk, skitsnack, flirtig stämning, tävling, osv?
2021-03-11, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du ser. Grodan gör det smutsiga jobbet ännu en gång.
Hur länge skall detta få fortsätta. Och ännu en gång blir du då tvungen att kommentera det redan kommenterade. Allt har en gräna när jag kan göra annat som att lära upp min brorson Robin.
Ehum. Vill du bli min Piggy.

Jag hoppar sällan in i tråden överlag, på grund av andra åtaganden, vilket förklarar det klena deltagandet överlag. "Jag är Luis."

Alla dessa Robin. "Batman and Robin", BB-Robin etc. Må denna brorson nå långt i livet, tack vare grodan.

Vi har alla en gräns. "Ehum", med tillåtelse att citera dig återigen. Jag vill bli din och allas Piggy, om du blir min ... Groddy.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in