2021-03-11, 01:48
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Försöker du tysta mig i mitt vackra Sverige med den underbara yttrandefriheten?
Tror du skulle passa bättre i Saudi Arabien än mig.

Vi sitter i en glasbur och är så kaxiga bakom vårt tangentbord.
Saken är den att Islamister har gjort sitt i Sverige.
Vi kommer att sätta p för dylika sjuka religioner.
Som pillar på små flickor som misshandlar och slår kvinnor.
Som skär i snoppen på små oskyldiga pojkar som tillika stympar flickors könsorgan.
Som hugger huvudet av meningsmotståndare.
Det var 500 år sedan detta hände i vårt land under Stockholms blodbad.
Islam har gjort sitt , upplever dödsryckningarna.
En så kallad religion som har ett tempel en kyrka där kvinnor inte får komma in , tillåt mig hånle.
De kristna kyrkorna såsom protestanter och katoliker för att nämna två exempel har moderniserats under hundratals år.
De är inte bra men de är i jämförelse med Islam rena söndagsskolan.
Fortsätt knulla getter och kusiner och hugg huvudet av folk tidelag och incest . Det är det ni kan
förbannade islamister.
Du som kallar dig Svensk tänk dig för nästa år när du röstar din röst är för Sverige.
Senast redigerad av Charlemange 2021-03-11 kl. 01:48. Anledning: stavning
Citera
2021-03-11, 01:51
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Du förespråkar sharialagar. Sverige är inte ditt.

Jag förespråkar inte Sharialagar, man kan dock ta lärdom av det.
I Sverige är det ansvarsfrihet. Sno miljoner av skattepengar och få fallskärm på ett par miljoner till..
Skjut ihjäl ett mongo och fortsätt arbeta som polis, våldta småpojkar och fortsätt verka som domare i högsta domstolen. Det är några exempel på när man skulle behöva ta inspiration av sharialagarna.
Citera
2021-03-11, 01:54
Medlem
Citat:
Det finns ett solidariskt folk, de är de folket de flesta av er här på flashback kallar för "folkförrädare".

Jag älskar de Svenska folket som har sunda värderingar och visar medmänsklighet, finns många mer än vad du verkar tror om du på riktigt tror att den svenska solidariteten inte finns och det handlar inte om att gynna mig. Det handlar om att gynna samhället.

I mina föräldrars hemland är jag Svensk.

Precis som Frankrike rapporterar nu så är det 2:a generationens invandrare som börjar ställa till med stora problem. Tycker att det skall vara islamska lagar osv... Är du en av dem?
Citera
2021-03-11, 01:55
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Jag förespråkar inte Sharialagar, man kan dock ta lärdom av det.
I Sverige är det ansvarsfrihet. Sno miljoner av skattepengar och få fallskärm på ett par miljoner till..
Skjut ihjäl ett mongo och fortsätt arbeta som polis, våldta småpojkar och fortsätt verka som domare i högsta domstolen. Det är några exempel på när man skulle behöva ta inspiration av sharialagarna.

Åk hem till dina getter tält och kameler förbannade dåre.
Jomshof har så rätt du bekräftar verkligen det.
Citera
2021-03-11, 01:56
Medlem
Många, som tex Annie Lööf, tror att Islam är precis som det kristna budskapet.
Kristna värderingar är det enda man känner till.
Och då bör väl Islam vara “same-same”..?
Eller?
Citera
2021-03-11, 01:59
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Källa?
Du måste vara som alla andra islamister.
Analfabet.
Gör dig själv en tjänst , lifta tillbaka till din sandöken.
Jomshof har så rätt.
Islam är en fullständigt avskyvärt vidrig vålds religion.
Incestuös pedofili.
Alltså handen på hjärtat Svenskar att bära hand på små flickor och kvinnor skall vi tillåta det mer?
Fegare kräk än dessa kvinnomisshandlare som är islamister finns icke.
Värna Sverige vid valet 2022.
Strunta i dina politiska åsikter rösta för Sverige mot Islamiseringen, den är religös.
Citera
2021-03-11, 02:03
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Många, som tex Annie Lööf, tror att Islam är precis som det kristna budskapet.
Kristna värderingar är det enda man känner till.
Och då bör väl Islam vara “same-same”..?
Eller?
Ja eftersom som hon kommer från det ultra religiösa bältet i Småland så delar de mycket med Islam.
Nämligen att vara fundamentalist.
Fullständigt vansinnigt.
Stoppa C stoppa alla landsförrädare .
Gör din plikt Svensson nästa år när du röstar.
Du som är bonde och alltid varit först bondeförbundet sen C med Hedlund och Fälldin ditt parti finns inte mer dags att byta parti och värna Sverige.
Samma med M hallå eller .
Rösta för Sverige nästa år. Mot Islam.
Citera
2021-03-11, 02:05
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Precis som Frankrike rapporterar nu så är det 2:a generationens invandrare som börjar ställa till med stora problem. Tycker att det skall vara islamska lagar osv... Är du en av dem?

Jämför du Sverige med Frankrike? Vad kan du om den franska regeringen och rättsväsendet?
Frankrike är vad Sverige kommer bli om 10 år om man inte tar i med hårdhandskarna mot kriminalitet.
Den franka kulturen lever än dock. Ledsen men det går inte jämföra ländernas statustillstånd.
Citera
2021-03-11, 02:08
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711

* Är det bra att Richard Jomshof talar klarspråk om islam? Håller du med honom och SD?
* Är alla ideologier och religioner lika bra, eller är vissa förkastliga och avskyvärda?
* Vilka delar av islam anser du är avskyvärda och inte kompatibla med vårt sätt att leva i Sverige?
* Vad har detta orsakat Sverige genom massinvandringen av 2 miljoner från mellanöstern och afrika?

Ja, jag tror att det är bra att tala klarspråk om islam. Detta är ju, sett till hur religionen historiskt vanligen uppfattats, hur den uppfattas av flertalet anhängare även idag, och hur det är logiskt att förstå den utifrån dess heliga skrift, en religion som står i skarp kontrast till moderna västerländska värderingar.

Jag menar, detta är fakta om islam som inte går att komma ifrån:

- Islam är inte bara en lära om hur den enskilde eller församlingen ska förhålla sig till Gud, som kristendomen är, utan även en totalitär politisk ideologi med tydliga instruktioner för samhället i dess helhet.

- Islam värderar explicit kvinnor lägre än män, och placerar dem i en underordnad roll i både äktenskap och samhälle.

- Islam förespråkar dödsstraff för den som lämnar religionen. (I en stor artikel i DN häromåret konfronterades två av landets mest kända "liberala" imamer med detta, och ingen av dem kunde förneka att det egentligen är ett absolut påbud.)

- Islam hyllar som den främsta människa vilken någonsin levat en man som begick massmord, handlade med slavar och knullade barn. Som enligt vissa muslimska källor även höll sig med sexslavar och lät mörda poeter bara för att de skrev nedlåtande om honom.

Var och en av dessa punkter i sig tycker jag är nog för att döma ut islam som en avskyvärd religion.

Och om det historiska islam aldrig hade funnits men religionen idag uppstått hos en grupp vita människor, kan någon betvivla att de som nu skyndar till religionens försvar hade varit de allra mest högljudda i sina fördömanden? Givetvis inte!

Jomshoff borde ha stått på sig och även konfronterat sina kritiker genom att begära svar på varför de inte fylls av avsky inför mina ovan angivna fakta om islam. Det kunde ha blivit riktigt intressant...
Citera
2021-03-11, 02:14
Medlem
Citat:
Det finns ett solidariskt folk, de är de folket de flesta av er här på flashback kallar för "folkförrädare".

Jag älskar de Svenska folket som har sunda värderingar och visar medmänsklighet, finns många mer än vad du verkar tror om du på riktigt tror att den svenska solidariteten inte finns och det handlar inte om att gynna mig. Det handlar om att gynna samhället.

I mina föräldrars hemland är jag Svensk.
Det är klart att du älskar de som visar medmänsklighet för de gynnar muslimerna och Islams framväxt i Sverige. Om de hade visat medmänsklighet mot en annan grupp hade du struntat fullständigt i dem.

Dessa solidariska svenskar är folkförrädare, vad man än tycker om saken. För de lämnar över Sverige till främmande intressen och det är definitionen av förräderi. Det är inte forum för diskussion utan ett rent konstaterande av fakta.

När visade muslimer eller dina föräldrars hemland någonsin generositet mot andra folkgrupper och religioner på bekostnad av sin egen frihet?

Är du beredd att ge upp dina föräldrars hemland i generositetens namn? Om svaret är nej, undrar jag varför du förväntar dig det av svenskar? Är det på på grund av rasism mot svenskar?
Citera
2021-03-11, 02:18
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det är klart att du älskar de som visar medmänsklighet för de gynnar muslimerna och Islams framväxt i Sverige. Om de hade visat medmänsklighet mot en annan grupp hade du struntat fullständigt i dem.

Dessa solidariska svenskar är folkförrädare, vad man än tycker om saken. För de lämnar över Sverige till främmande intressen och det är definitionen av förräderi. Det är inte forum för diskussion utan ett rent konstaterande av fakta.

När visade muslimer eller dina föräldrars hemland någonsin generositet mot andra folkgrupper och religioner på bekostnad av sin egen frihet?

Är du beredd att ge upp dina föräldrars hemland i generositetens namn? Om svaret är nej, undrar jag varför du förväntar dig det av svenskar? Är det på på grund av rasism mot svenskar?

Jag skrev tidigare att jag är globalist.
Medmänsklighet gentemot djur och natur räknas också för mig.
Jag skiter i om den som kommer hit eller till mina föräldrars hemland är från Nigeria, Australien eller Danmark eller om denne är agnostiker, muslim eller kristen, så länge denne värnar och respekterar om samhället gynnar det mänskligheten och mig (i egoistisk form)
Senast redigerad av Jagejagvemedu 2021-03-11 kl. 02:21.
Citera
2021-03-11, 02:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Jag är globalist, vi skickade apollo11.
Bara för att förstå dig, skickade NI apollo11? bidrog du med fysiken?
Självklart har jag bidragit till fysiken då jag istället för att terrorisera lärare, mobba skolkamrater och skrika horor åt mina kvinnliga klasskamrater samt hota mina manliga med att knulla deras morsor läste mina läxor och delgav klassen den inhämtade kunskapen under lektioner så jag blev ett föredöme istället för någon som man hyste "respekt" för i skolan och beklagade sig för på kvällen inför förtvivlade föräldrar som ingen annan utväg skulle ha haft än att ta till vit flykt.

Förunderligt att de två muslimerna fick stå där och låtsas vara oförstående till att inga inhemska föräldrar vill ha sina barn bli miljöskadade i skolan. Det borde våra korkade "toppolitiker" ha reagerat på och kommenterat istället för att ondgöra sig över en människa som sa som det var utan att vara hämmad av den förlamande tystnadskultur som VI "berikats" med.

PS: så bra att du klippte i mitt inlägg när du citerade och på så sätt med all tydlighet visade hur rätt jag hade och hur du skämdes för det. Hade du tyckt det var uppåt väggarna så hade du naturligtvis velat visa upp det
Senast redigerad av kubun 2021-03-11 kl. 02:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in