2021-03-11, 01:21
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vi skickade Apollo muslimer och länder som hyser såna är väl snart de enda som inte har skickat upp några raketer och har nåt oljeland gjort det nyligen så har de köpt tekniken av väst. När jag var ung så låg IQ-genomsnittet betydligt högre i Sverige än vad det gör idag. Ni är bara en belastning och på alla tänkbara sätt och vi ska fan ha rätt att omtala det, så be oss för i helvete inte att hålla käft för att det skulle såra nåt religiöst. Det religiösa är och ska vara historia i vårt land.
Tack för dina ord.
Islam skall givetvis stoppas och förvisas till högen med aska.
Vårt Svenska arv skall vi värna om vi skall hålla den flammande elden vid liv och ej spara den grå askan.
När folk fattar att det är Islam som skall stoppas så kommer vi att enas.
De flesta i det här landet som inte är äckliga Islamister tycker att det gått för långt.
Enkelt att enas runt bordet och komma överens om att stoppa skiten med Islam.
Vi som gjort lumpen minns , vi var alla helt olika grabbar från alla möjliga olika samhällen och bakgrunder. Vi hade alla en grön uniform och alla fick sitta eldvakt och dubbelpost vid kspn.
Det har även vår ÖB gjort. Det förenar oss oavsett vad vi röstade på så gjorde en överväldigande majoritet lumpen på den tiden när det serverades en maträtt och på torsdagar var det ärtor med fläsk och alla åt ingen djävel fick några undantag . Gjorde repövning vi åt fläsk i två veckor en gång alla hela kompaniet. Inga problem med det.
När vi åkte hem i buss eller bil så märkte vi ju att vi var olika men ändå lika.
Sista gången jag gjorde rep var 1994. Då fanns inga äckliga islamister.
Stoppa den samhällsfarliga religionen Islam nu.
Värna vårt fosterland.
Pro Patria Suecia
Senast redigerad av Charlemange 2021-03-11 kl. 01:22. Anledning: stavning
Citera
2021-03-11, 01:28
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Här ska du få ett sakligt svar.

Ok. Känner du dig själv? Mysigt att hugga av händer och hänga folk? Inte våldsamt alls, "fredens religion"?

Hur illa jag än tycker om Löfven & Co önskar jag dem inga medeltida straff. Varsågod att bosätta dig i ett annat land som är mer kompatibelt med din sjuka religion.

Här är inlägget jag väntade på ett sakligt svar
(FB) Richard Jomshof anses tala klarspråk om islam: En avskyvärd religion och ideologi

Jag svarade detta inlägg med att det inte kommer sakligt svar, vilket de inte heller gjorde.. inte alls förvånad om du tror det. Blev mer förvånad när du citerade inlägget, trodde det skulle komma ett svar på den diskussionen.
Citera
2021-03-11, 01:29
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Du är uppenbarligen illojal mot Sverige och vill håna den svenska nationalismen. Det är ett stort problem. Att det finns massor av människor som du i landet som inte är lojala mot den svenska nationen, utan tvärtom är motståndare till den.

Hela landet, regeringsmakten, Socialdemokraterna, bostadsområde efter bostadsområde. Ni är på god väg, så kom inte med någon falsk kritik mot de som försöker stoppa det. Ni vet att det inte är legitimt att ni har kommit hit och låtsas bara.

Haha jag älskar nog detta land och det svenska folket mer än vad du själv gör din pajas.
Har dock ingen respekt för sådana som dig, har full kärlek och respekt åt det solidariska folket.
Citera
2021-03-11, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
(FB) Richard Jomshof anses tala klarspråk om islam: En avskyvärd religion och ideologi

Jag svarade detta inlägg med att det inte kommer sakligt svar, vilket de inte heller gjorde.. inte alls förvånad om du tror det. Blev mer förvånad när du citerade inlägget, trodde det skulle komma ett svar på den diskussionen.

Det är inte någon som helst fakta bakom påstående, inga länkar ingen saklig bakgrund.
Varför skall nån börja tjafsa om det då?
Alla vet att det är nån idiot som skriver sina egna åsikter!
Citera
2021-03-11, 01:32
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Vi skickade Apollo muslimer och länder som hyser såna är väl snart de enda som inte har skickat upp några raketer och har nåt oljeland gjort det nyligen så har de köpt tekniken av väst.blabla

Jag är globalist, vi skickade apollo11.
Bara för att förstå dig, skickade NI apollo11? bidrog du med fysiken?
Citera
2021-03-11, 01:34
Medlem
Citat:
Haha jag älskar nog detta land och det svenska folket mer än vad du själv gör din pajas.
Har dock ingen respekt för sådana som dig, har full kärlek och respekt åt det solidariska folket.
Det finns inget solidariskt folk. Det finns bara ett svenskt folk och man älskar inte det folket när man propagerar för att de ska förlora sitt enda hemland.

De enda svenskar som du älskar är de svenskar som vill ha en muslimsk invandring till Sverige och därmed avveckla den svenska nationen. Det gör du bara för att det gynnar dig och din egen grupp.

Det är så människan fungerar. Alla folkgrupper är egoister förutom de européer som låter sig utnyttjas av Islams intrång i Europa.

Vi två är båda egoister, du och jag. Vi står upp för vår egen grupp. Skillnaden är att din grupp har redan ett hemland, medan min grupp är på väg att förlora sitt land.
Citera
2021-03-11, 01:34
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:

Lär dig Svenska innan du skriver fler inlägg.
Du missade uppenbarligen att du skulle vara närvarande på din SFI.
Islam är en religion som skall stoppas med varje till buds stående medel.
Blott Sverige Svenska krusbär hava.
Vi vill inte ha mera islamister här.
Vi gillar gris.
Vi gillar kvinnor som inte täcker sitt hår, vi gillar kvinnor som har bikini.
Vi slår inte kvinnor vi kastar inte ned kvinnor från balkonger vi våldtar inte kvinnor.
Vi är sekulariserade.
Citera
2021-03-11, 01:39
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Lär dig Svenska innan du skriver fler inlägg.
Du missade uppenbarligen att du skulle vara närvarande på din SFI.
Islam är en religion som skall stoppas med varje till buds stående medel.
Blott Sverige Svenska krusbär hava.
Vi vill inte ha mera islamister här.
Vi gillar gris.
Vi gillar kvinnor som inte täcker sitt hår, vi gillar kvinnor som har bikini.
Vi slår inte kvinnor vi kastar inte ned kvinnor från balkonger vi våldtar inte kvinnor.
Vi är sekulariserade.

Försöker du tysta mig i mitt vackra Sverige med den underbara yttrandefriheten?
Tror du skulle passa bättre i Saudi Arabien än mig.
Citera
2021-03-11, 01:43
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:

Som du vill hugga händerna och hänga enligt sharialagar?

En eloge till Richard Jomshof och Lugi Ahmed som kritiserade islam. Nu är en fjärdedel av Sveriges befolkning utbytt, hur långt ska det gå innan politiker börjar agera konkret?

Totalstopp för all invandring och de som inte vill anpassa sig till svenska/västerländska värderingar får återvända där de kom ifrån. Alla medborgare i landet ska behandlas lika, inga mer gräddfiler till bostäder, avgiftsfri tandvård o.s.v för att du är invandrare.
Citera
2021-03-11, 01:44
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Försöker du tysta mig i mitt vackra Sverige med den underbara yttrandefriheten?
Tror du skulle passa bättre i Saudi Arabien än mig.

Du förespråkar sharialagar. Sverige är inte ditt.
Citera
2021-03-11, 01:45
Medlem
kraftfoders avatar
Jomshof har hyfsat rätt.

Min synvinkel är att islam av idag är ungefär kristendomen någonstans runt år 1500-1600.
Alltså cirka 500 år efterblivet. Kristendomen var lika efterbliven då, på den tiden, och tog i princip ett halvt millennium för att bli "rumsren" och "vettig". Är islam lika efterblivet som kristendom, är islam antagligen "välfungerande" cirka år 2400..

-"Beam me up, Scotty!"
Jomshof har TYVÄRR rätt i sina iakttagelser.
Citera
2021-03-11, 01:46
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Jaså. Förklara gärna på vilket sätt.

Det finns ett solidariskt folk, de är de folket de flesta av er här på flashback kallar för "folkförrädare".

Jag älskar de Svenska folket som har sunda värderingar och visar medmänsklighet, finns många mer än vad du verkar tror om du på riktigt tror att den svenska solidariteten inte finns och det handlar inte om att gynna mig. Det handlar om att gynna samhället.

I mina föräldrars hemland är jag Svensk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in