2021-03-11, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Källa på det? Är du blåst eller?
Islam tillåter inte rån eller mord, tillåter heller inte att man brukar droger och en jävla massa mer förbud.
De skall dessutom vörda sina föräldrar och be visst antal gånger per dag osv.

Det är fullständigt uppenbart för alla med IQ över 10 att dessa människor inte är praktiserande muslimer på samma sätt som MS 13 inte är praktiserande katoliker eller bloods är praktiserande kristna.

Ser man på gängsituationerna runt om i världen så blir det uppenbart för alla utom de mest dumma i huvudet att denna typ av problematik inte har någon som helst koppling till religion.
Det har däremot extremt stark koppling till minoritetsgrupper och utanförskap.

Därför ser man t.ex. afroamerikanska gäng från väldigt starkt kristna områden i USA. Inte för att kristna ofta blir gängmedlemmar utan för att afroamerikaner ofta är troende kristna.
Du ser latinogäng från katolska områden därför att latinos är i huvudsak Katolska.
Du ser vita gäng från kristna områden för att vita i huvudsak är kristna.
Du ser arabiska/afrikanska gäng från muslimska områden för att araber och afrikaner i stor utsträckning är muslimer.
Inga av dessa begår dock sina brott på grund av religionen de är uppväxta med.

Har du källa på det då?
Citera
2021-03-11, 00:56
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Källa på det? Är du blåst eller?
Islam tillåter inte rån eller mord, tillåter heller inte att man brukar droger och en jävla massa mer förbud.
De skall dessutom vörda sina föräldrar och be visst antal gånger per dag osv.

Det är fullständigt uppenbart för alla med IQ över 10 att dessa människor inte är praktiserande muslimer på samma sätt som MS 13 inte är praktiserande katoliker eller bloods är praktiserande kristna.

Ser man på gängsituationerna runt om i världen så blir det uppenbart för alla utom de mest dumma i huvudet att denna typ av problematik inte har någon som helst koppling till religion.
Det har däremot extremt stark koppling till minoritetsgrupper och utanförskap.

Därför ser man t.ex. afroamerikanska gäng från väldigt starkt kristna områden i USA. Inte för att kristna ofta blir gängmedlemmar utan för att afroamerikaner ofta är troende kristna.
Du ser latinogäng från katolska områden därför att latinos är i huvudsak Katolska.
Du ser vita gäng från kristna områden för att vita i huvudsak är kristna.
Du ser arabiska/afrikanska gäng från muslimska områden för att araber och afrikaner i stor utsträckning är muslimer.
Inga av dessa begår dock sina brott på grund av religionen de är uppväxta med.

Din förmåga till lingvistisk deduktion sträcker sig uppenbarligen inte så långt som att ens kunna försöka tyda vad TS är ute efter.
Min tes är att TS anser att R Jomshof har rätt.
Islam är en vidrig avskyvärd våldsideologi.
Blanda inte in heder eller kultur som om de skulle kunna lyftas ur detta.
Det hela ingår i just Islam.
Förtryck, våld, pedofili, terror, kvinnoförtryck, kvinnoförnedrande listan blir lång.
Islam står nämligen överst på listan över ideologier som är våldsamma och utövar terror och förtryck av både män och kvinnor barn och gamla.
Vi kommer att sätta stopp för Islam nu, det är nog.
Val nästa år och många som röstat fel kommer att rösta med hjärtat och inte bry sig om vänster högerskalan då frågan ju handlar om religion.
Islam är vidrigt.
Citera
2021-03-11, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Jag klagar inte, jag älskar Sverige, Kungen och Stefan.
Men man hade kunnat ha ett mycket bättre samhälle om man tog lärdom av andra religioner.
Sharialagar skulle behövas till viss del, politiker som stjäl skattepengar ska få händerna avhuggna, de som förgriper sig på barn och kvinnor ska hängas. Kriminalitet ska straffas hårt.

Tycker du det är lika spännande som mig att få se vad man svarar för detta?
Min gissning är att ingen svarar sakligt på den delen.

Som sagt, din bild av hur ett samhälle skall fungera är inte vad Sverige jobbat för i 100 tals år.
Bosätt dig där Sharia är lag och påhittad bok styr befokningen.
Citera
2021-03-11, 01:00
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Som sagt, din bild av hur ett samhälle skall fungera är inte vad Sverige jobbat för i 100 tals år.
Bosätt dig där Sharia är lag och påhittad bok styr befokningen.

Gnäll inte på saft och bullar då
Sverige verkar rätt splittrat även inom er som röstar samma.
Citera
2021-03-11, 01:01
Medlem
Citat:
Gnäll inte på saft och bullar då
Sverige verkar rätt splittrat även inom er som röstar samma.

? Måste vara det konstigaste svaret du gett... Saft o bullar?
Det är val om snart ett år! Hur vissa röstat tidigare är deras val.
Men att du älskar Löven har du redan sagt så det förstår vi, en ledare för islamiseringen av Sverige.
Senast redigerad av Sine-metu 2021-03-11 kl. 01:03.
Citera
2021-03-11, 01:07
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det är därför vi hyllar Richard Jomshof.

Ni gör precis som ni själva behagar, personligen tror jag att den enda kulturen ni fåt tillbaka är rasistkulturen ala 90 talet. Och de gick ju sisådär.

Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Det handlar om svensk självbevarelsedrift. Att markera mot en folkgrupp som växer sig starkare och vill ta över Sverige. Det spelar ingen roll om Islam är bra eller dåligt för muslimer. Det viktiga är att markera motståndet mot Islam.

Det köper jag! dock har jag aldrig fått svar på en fråga, vad är det ni tror de ska "ta över"?
Citera
2021-03-11, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Annie Lööf vill inte skrämma bort sina nuvarande och framtida islamistväljare. Speciellt inte nu när hon vill sitta i samma regering som Sveriges största islamistparti Socialdemokraterna efter nästa val.

Bingo
Citera
2021-03-11, 01:10
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Sverige va bättre innan vi skickade apollo11 till månen också, vad är din poäng?
Vi skickade Apollo muslimer och länder som hyser såna är väl snart de enda som inte har skickat upp några raketer och har nåt oljeland gjort det nyligen så har de köpt tekniken av väst. När jag var ung så låg IQ-genomsnittet betydligt högre i Sverige än vad det gör idag. Ni är bara en belastning och på alla tänkbara sätt och vi ska fan ha rätt att omtala det, så be oss för i helvete inte att hålla käft för att det skulle såra nåt religiöst. Det religiösa är och ska vara historia i vårt land.
Citera
2021-03-11, 01:12
Avslutad
Citat:
Läs kommentaren en gång till.

Du låter mer våldsam än alla muslimer jag känner.
Rysslan har 144m invånare, det fins 1.8 billioner muslimer.
Finnarna är män, Svenskar är sojapojkar.

Citat:
Jag klagar inte, jag älskar Sverige, Kungen och Stefan.
Men man hade kunnat ha ett mycket bättre samhälle om man tog lärdom av andra religioner.
Sharialagar skulle behövas till viss del, politiker som stjäl skattepengar ska få händerna avhuggna, de som förgriper sig på barn och kvinnor ska hängas. Kriminalitet ska straffas hårt.

Tycker du det är lika spännande som mig att få se vad man svarar för detta?
Min gissning är att ingen svarar sakligt på den delen.

Här ska du få ett sakligt svar.

Ok. Känner du dig själv? Mysigt att hugga av händer och hänga folk? Inte våldsamt alls, "fredens religion"?

Hur illa jag än tycker om Löfven & Co önskar jag dem inga medeltida straff. Varsågod att bosätta dig i ett annat land som är mer kompatibelt med din sjuka religion.
Citera
2021-03-11, 01:13
Medlem
Bibeln innehåller väl ungefär lika många dumheter som koranen. Problemet kommer alltid vara människorna som tolkar skriften som det passar dem. Ju lägre utbildning ett lands invånare har, ju mer korruption etc, desto värre ledare kommer de ha. Och i handen på den typen av människor är religion och koranen en hemsk religion. Jomshof talade om länder där islam är en politisk ideologi som styr landet o dessa länder är skurkstater
Citera
2021-03-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ni gör precis som ni själva behagar, personligen tror jag att den enda kulturen ni fåt tillbaka är rasistkulturen ala 90 talet. Och de gick ju sisådär.
Du är uppenbarligen illojal mot Sverige och vill håna den svenska nationalismen. Det är ett stort problem. Att det finns massor av människor som du i landet som inte är lojala mot den svenska nationen, utan tvärtom är motståndare till den.

Citat:
Det köper jag! dock har jag aldrig fått svar på en fråga, vad är det ni tror de ska "ta över"?
Hela landet, regeringsmakten, Socialdemokraterna, bostadsområde efter bostadsområde. Ni är på god väg, så kom inte med någon falsk kritik mot de som försöker stoppa det. Ni vet att det inte är legitimt att ni har kommit hit och låtsas bara.
Citera
2021-03-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Bibeln innehåller väl ungefär lika många dumheter som koranen. Problemet kommer alltid vara människorna som tolkar skriften som det passar dem. Ju lägre utbildning ett lands invånare har, ju mer korruption etc, desto värre ledare kommer de ha. Och i handen på den typen av människor är religion och koranen en hemsk religion. Jomshof talade om länder där islam är en politisk ideologi som styr landet o dessa länder är skurkstater

Vart i Sveriges rikes lag står det att vi skall döma efter kristna bibeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in