Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Xrlpyt, jag förstår vad du vill förmedla. Jag håller också med dig på mycket av det du säger. Men jag själv tycker att Tess har blixtsnabbt förändrats. Det har inte kommit smygande. Efter tittarfrågorna ser jag en helt ny människa. Jag känner henne inte så jag vet ju inte vilken sida som verkligen är hennes äkta sida. Jag hatar inte henne är bara förvånad och blir lite frågande. Hon kanske har två sidor vilket är fine. Jag har också många sidor, det enda som är märkligt att det vände så plötsligt och så mycket.
Jag tror att Tess hade en plan när hon steg in i huset, hon skulle börja ”pryd” och sedan sakta men säkert visa mer och mer skin. Hålla intresset öppet, få tittarna att tråna efter mer, inte slösa bort sin lapdance på första festen för hur ska hon då toppa det sen?
När Therese läste tittarfrågorna insåg hon att hon var rökt, det krävdes något drastiskt, hon fick släppa på så gott som hela artilleriet på en och samma helg, öppna lucka 19 redan andra dagen i december. Därav denna orimliga snabbspolning i hennes beteende.
Det var på sätt och vis smart gjort, men jag tror att hon själv inser den andra följden av beteendet. Hon får vara kvar i huset men är sannolikt hatad på utsidan.
Det bästa för Tess nu vore faktiskt att erkänna hela den här karusellen eftersom den är så uppenbar. Iaf om du frågar mig (vilket du inte har gjort inses

)