2021-03-10, 23:40
Medlem
SphincterAnis avatar
Lyssna nu alla tjafsare.

Therese ändrade sig helt och hållet när hon insåg att hon behövde visa upp sig för tittarna, efter att ha fått så hårda frågor och misstänkt att hon inte är så omtyckt. Tyvärr blev de största förändringarna genom hennes... kropp. Hon FLIPPADE samma natt och det var nog helt och hållet därför.
Det hon egentligen hade behövt förändra var sin attityd istället. Framför allt mot vissa andra.

Och så Pedram. Sluta med det obefogade hatet mot honom. Han är cringe i vissa av sina berättelser och smörig inför t.ex. Therese. Men gör han någonsin något dåligt? Sårar någon annan? Nej.
Att vilja ha ut honom mest av alla därinne är bara det korkat, inte minst ur underhållningssyfte.
Men han är blatte och det räcker för 90% här att vilja få ut honom.
2021-03-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Xrlpyt, jag förstår vad du vill förmedla. Jag håller också med dig på mycket av det du säger. Men jag själv tycker att Tess har blixtsnabbt förändrats. Det har inte kommit smygande. Efter tittarfrågorna ser jag en helt ny människa. Jag känner henne inte så jag vet ju inte vilken sida som verkligen är hennes äkta sida. Jag hatar inte henne är bara förvånad och blir lite frågande. Hon kanske har två sidor vilket är fine. Jag har också många sidor, det enda som är märkligt att det vände så plötsligt och så mycket.
Jag tror att Tess hade en plan när hon steg in i huset, hon skulle börja ”pryd” och sedan sakta men säkert visa mer och mer skin. Hålla intresset öppet, få tittarna att tråna efter mer, inte slösa bort sin lapdance på första festen för hur ska hon då toppa det sen?
När Therese läste tittarfrågorna insåg hon att hon var rökt, det krävdes något drastiskt, hon fick släppa på så gott som hela artilleriet på en och samma helg, öppna lucka 19 redan andra dagen i december. Därav denna orimliga snabbspolning i hennes beteende.
Det var på sätt och vis smart gjort, men jag tror att hon själv inser den andra följden av beteendet. Hon får vara kvar i huset men är sannolikt hatad på utsidan.

Det bästa för Tess nu vore faktiskt att erkänna hela den här karusellen eftersom den är så uppenbar. Iaf om du frågar mig (vilket du inte har gjort inses )
2021-03-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Ibland undrar jag om Nardos alla historier är sanna eller inte..

Hahahaha tror dem är sanna, men hon berättar dem som om hon ljuger
2021-03-10, 23:44
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag skiter i vad ni alla säger, jag är fortfarande övertygad att AD är bi eller gay (in denial). Han dissade THERESE och TANJA, vilken straight kille som är sexuellt frustrerad skulle inte vilja ligga med Tess som visar TYDLIGT OCH DISKRET med hennes deep talk snack att hon är super sugen. Jag har nu sett både Nardos och Emelie ge honom massage och hans dick didn't bother to wake up Simon till exemel får genast STÅND vid minsta beröring av motsatta könet

Haha, ni kvinnor kommer aldrig fatta att det finns män därute med stil & klass som inte vill ha er som släpper till efter en natt. Sedan att ni är jävligt desparata (likt Therese) gör inte saken bättre.
2021-03-10, 23:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är bara ärlig, som din älskling Nardos. Men ja, du ger mig extrema incel-skolskjutar-vibbar. Du får jobba lite på det, försök bli lite mer chill.
xrlpyt, vill bara tillägga att Grodan står vid din sida. Du är en gammal vän.
Denna HatarIslam är den f.d Svart-Skalle som ville möta mig i hamnen och krossa min skalle.
En mycket störd individ som hatar Grodan för vi har sett igenom hans störda syn.

Ont.
Nu ser jag att det snackas i poolrummet.
2021-03-10, 23:47
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag är bara ärlig, som din älskling Nardos. Men ja, du ger mig extrema incel-skolskjutar-vibbar. Du får jobba lite på det, försök bli lite mer chill.

Som man känner sig själv känner man andra. Du avslöjar på ett undermedvetet plan att du vill skjuta ungdomar i en skola.

Kanske läge att SÄPO bör kika lite på din profil.
2021-03-10, 23:48
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
xrlpyt, vill bara tillägga att Grodan står vid din sida. Du är en gammal vän.
Denna HatarIslam är den f.d Svart-Skalle som ville möta mig i hamnen och krossa min skalle.
En mycket störd individ som hatar Grodan för vi har sett igenom hans störda syn.

Ont.
Nu ser jag att det snackas i poolrummet.

Grodan - såg jag dig precis skriva att du har sett igenom psykfallet HatarIslam och hatar honom lika djupt som alla friska människor bör göra?

I såna fall - allt är förlåtet. Du får hata precis vem du vill i BB huset och jag kommer ta det du säger med den största respekt. Nu höjdes du ordentligt i mina ögon!
2021-03-10, 23:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Lyssna nu alla tjafsare.

Therese ändrade sig helt och hållet när hon insåg att hon behövde visa upp sig för tittarna, efter att ha fått så hårda frågor och misstänkt att hon inte är så omtyckt. Tyvärr blev de största förändringarna genom hennes... kropp. Hon FLIPPADE samma natt och det var nog helt och hållet därför.
Det hon egentligen hade behövt förändra var sin attityd istället. Framför allt mot vissa andra.

Och så Pedram. Sluta med det obefogade hatet mot honom. Han är cringe i vissa av sina berättelser och smörig inför t.ex. Therese. Men gör han någonsin något dåligt? Sårar någon annan? Nej.
Att vilja ha ut honom mest av alla därinne är bara det korkat, inte minst ur underhållningssyfte.
Men han är blatte och det räcker för 90% här att vilja få ut honom.

Nej jag bryr mig inte vart Pedram kommer ifrån, är beteendet hos personer jag ser och sen vad orsaken är, uppfostran, arv, miljö eller vad det kan bero på det vet jag inte men jag tycker han är för störig, labil, överdriven självkänsla, kräver respekt från andra men verkar inte tycka att det är lika viktigt att visa andra respekt. Han kunde bara lägga ifrån sig de här jävla Don Corleone fasonerna och komma tillbaka ner på jorden.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Hon avslöjade själv tidigare idag att hon upprätthåller en fasad därinne, låter andra få sin vilja igenom eftersom hon försöker vara andra till lags/saknar självförtroende. Förr eller senare brister det. Bättre om hon är sig själv, eller åtminstone försöker vara det så ofta hon kan - blir genomskinligt annars (vilket brukar sluta med utröstning).
Tror nog dom flesta där inne upprätthåller nån fasad, är hon definitivt inte ensam om.
Dom två med dom "värsta" fasaderna är ju Judith och Picco (eller va fan han heter, benranglet).
Tror dom är fullständigt genomfalska och skulle sälja sina mormödrar till slaveri för att vinna.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men snälla någon Narcos! Nu har du tagit över showen o en timme men du har inte egentligen berättat någonting om vad som händer.

Hon hade vunnit VM i poänglöst pladder med minst tre parsek, samt kammat hem ett hederspris för antal inflikande "jag" i en totalt substanslös monolog.

Fy satan vad det kakhålet får jobba!
2021-03-10, 23:51
Medlem
wolfiess avatar
jävla skit avbrott vill veta vad som hände sen
2021-03-10, 23:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att Tess hade en plan när hon steg in i huset, hon skulle börja ”pryd” och sedan sakta men säkert visa mer och mer skin. Hålla intresset öppet, få tittarna att tråna efter mer, inte slösa bort sin lapdance på första festen för hur ska hon då toppa det sen?
När Therese läste tittarfrågorna insåg hon att hon var rökt, det krävdes något drastiskt, hon fick släppa på så gott som hela artilleriet på en och samma helg, öppna lucka 19 redan andra dagen i december. Därav denna orimliga snabbspolning i hennes beteende.
Det var på sätt och vis smart gjort, men jag tror att hon själv inser den andra följden av beteendet. Hon får vara kvar i huset men är sannolikt hatad på utsidan.
Det bästa för Tess nu vore faktiskt att erkänna hela den här karusellen eftersom den är så uppenbar. Iaf om du frågar mig (vilket du inte har gjort inses )

Jovisst. Jag sätter mig inte på tvären mot din beskrivning. Jag känner bara att det börjar bli ett otäckt starkt hat. Personligen gillar jag inte henne, men vi har alla våra sidor, på gott och ont. Det är ju en kullerbytta hon onekligen har gjort men det är många där inne som snackar skit. Hon är inte ensam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in