2021-03-10, 23:32
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kommer finnas här och calla alla dina incel-vibes varje gång du visar dem, så länge som BB pågår.

Du har kallat mig många nedsättande ord. Det visar ju bara att du redan förlorat "fighten". Gråt lite till gamle gubbe.
2021-03-10, 23:34
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du är en iranier som vi vet inte har gillat mina anti-iranska inlägg, och det är därför som du skriver så här. Inte för att du håller med honom, utan snarare för att du inte håller med mig.

Ta din medicin nu och gå och lägg dig så har du förhoppningsvis en lite bättre dag imorgon lilla vännen. Puss på dig.
2021-03-10, 23:34
Medlem
Ibland undrar jag om Nardos alla historier är sanna eller inte..
2021-03-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tror deras snack handlar om erfarenheter de har haft med tjejer på utsidan och om hur de beter sig/känner inför någon annan (tjej) i huset... Den ena om Therese och den andra om Emelie?

Fick samma uppfattnig
2021-03-10, 23:35
Medlem
Men snälla någon Narcos! Nu har du tagit över showen o en timme men du har inte egentligen berättat någonting om vad som händer.
2021-03-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror att vissa (nyreggade) eldar på hatet mot henne, för att avleda vårat ogillande från sina favoriter (vissa Narcos "fans" tex).

Hon avslöjade själv tidigare idag att hon upprätthåller en fasad därinne, låter andra få sin vilja igenom eftersom hon försöker vara andra till lags/saknar självförtroende. Förr eller senare brister det. Bättre om hon är sig själv, eller åtminstone försöker vara det så ofta hon kan - blir genomskinligt annars (vilket brukar sluta med utröstning).
2021-03-10, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det är dom inte..
2021-03-10, 23:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Där tror jag att du har fel.
På tal om nyreggad, är det någon som vet varför det står att man skrivit 0 inlägg när man skrivit flera hundra?

Jag blir nyreggad varje gång jag blir avstängd och får skaffa ett nytt konto
Samtidigt så har definitivt närvaron och språket mot Tess nått misstänkt höga proportioner även om hon aldrig har varit omtyckt på Flashback. Så vi får ta en hel del med en nypa salt.
2021-03-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Fick samma uppfattnig
Kan ni utveckla bättre? För jag tror och fick uppfattningen att de fortfarande tycker om någon på utsidan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Du har kallat mig många nedsättande ord. Det visar ju bara att du redan förlorat "fighten". Gråt lite till gamle gubbe.
Jag är bara ärlig, som din älskling Nardos. Men ja, du ger mig extrema incel-skolskjutar-vibbar. Du får jobba lite på det, försök bli lite mer chill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Nej, självklart inte. Det finns inga viktiga detaljer utan bara massa skit runt allt omkring. Håller hon fortfarande på att prata om sig, sig, sig och något jävla ex hon tror är otroget. Varför berättar hon inte historien liiiiite mer kortfattat.

Narcos ”jag har knappt börjat” om historien.
Joel ”DU har knappt börjat???”
Medlem
Jag skiter i vad ni alla säger, jag är fortfarande övertygad att AD är bi eller gay (in denial). Han dissade THERESE och TANJA, vilken straight kille som är sexuellt frustrerad skulle inte vilja ligga med Tess som visar TYDLIGT OCH DISKRET med hennes deep talk snack att hon är super sugen. Jag har nu sett både Nardos och Emelie ge honom massage och hans dick didn't bother to wake up Simon till exemel får genast STÅND vid minsta beröring av motsatta könet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in