2021-03-10, 23:25
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men kom igen, du måste ju veta att du är borderline efterbliven? Alternativt extremt ful och/eller fet, och på många andra sätt misslyckad i livet. Det finns ingen anledning att spy ur sig en massa omotiverat hat mot en kvinnlig deltagare bara för att hon är snyggare och sexigare än någon tjej du någonsin kan få..?

Slösa inte din tid på honom, han är en djupt störd individ som lider av tvångsmässiga inbillningar. Det är lika delar fascinerande och skrämmande att se allt han anklagar andra för att vara och agera är exakt hur han själv är och agerar. En stor majoritet här är riktigt sköna men det finns några riktigt snea individer i tråden men han är på en helt egen nivå.
2021-03-10, 23:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Nja, det är en glidande skala. Alla kan inte gilla Tess och allt hon gör, men det finns några riktiga stolpskott (HatarIslam och Zeno2) som stör sig på vad hon är gör. Min teori är att den gruppen känner sig hotad eller försmådd av henne, typ tjejer som är rädda att såna som Tess ska sno deras kille, killar som aldrig får ligga med tjejer som Tess, eller fula/feta/gamla kvinnor som bara kan drömma om uppmärksamheten som Tess får från killar..

Tess-hatet här har helt orimliga proportioner.
Tror att vissa (nyreggade) eldar på hatet mot henne, för att avleda vårat ogillande från sina favoriter (vissa Narcos "fans" tex).
2021-03-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag fattade ingenting, och AD bara mumlar, man hör ingenting.
Tror det handlade om att de finns någon därute man tycker om fortfarande för dom pratade om vad man tyckte om att börja träffa ett ex m.m. Dom har väl pratat om det i gymmet eller så så har inte vi kunnat se just då.
2021-03-10, 23:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Av alla ställen Pontus kunde välja, så lägger han sig precis bredvid.. kom igen.. Snubben hade all möjlighet att påverka vart grupperna skulle sova, men ska först måla upp sig som ödmjuk inför hela gruppen för att sedan tjura som den lil-bitch han framstår som..

Ja klart Pontus spelar martyr men menar själva principen och dubbelmoralen från Pedram. Gillar inte Pontus konstiga beteende heller. Han är lurig som fan och en `vända kappan efter vinden´typ
2021-03-10, 23:28
Medlem
SphincterAnis avatar
Tror deras snack handlar om erfarenheter de har haft med tjejer på utsidan och om hur de beter sig/känner inför någon annan (tjej) i huset... Den ena om Therese och den andra om Emelie?
2021-03-10, 23:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Heh okej, säger ni att det är så så är det väl så.
Xrlpyt, jag förstår vad du vill förmedla. Jag håller också med dig på mycket av det du säger. Men jag själv tycker att Tess har blixtsnabbt förändrats. Det har inte kommit smygande. Efter tittarfrågorna ser jag en helt ny människa. Jag känner henne inte så jag vet ju inte vilken sida som verkligen är hennes äkta sida. Jag hatar inte henne är bara förvånad och blir lite frågande. Hon kanske har två sidor vilket är fine. Jag har också många sidor, det enda som är märkligt att det vände så plötsligt och så mycket.
2021-03-10, 23:30
Medlem
Asså kan joel dra eller???
Då kommer ju (förhoppningsvis) nardos också fatta vinken)
När Judith äntligen är tyst
Medlem
Tycker så jävla synd om Joel som måste sitta där och lyssna på all straight talk, han måste känna sig så utanför jag önskar det fanns en till gay kille i huset, då skulle han inte vara attached vid Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror att vissa (nyreggade) eldar på hatet mot henne, för att avleda vårat ogillande från sina favoriter (vissa Narcos "fans" tex).

Där tror jag att du har fel.

På tal om nyreggad, är det någon som vet varför det står att man skrivit 0 inlägg när man skrivit flera hundra?
2021-03-10, 23:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Hur många gånger tänker du visa hela världen att du analyserar allting så jävla fel, och du kallar andra för efterblivna?

Allt du säger ovan är ett stort jävla misslyckande och visar hur fel det blir när du öppnar käften.

Jag kommer finnas här och calla alla dina incel-vibes varje gång du visar dem, så länge som BB pågår.
2021-03-10, 23:31
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Slösa inte din tid på honom, han är en djupt störd individ som lider av tvångsmässiga inbillningar. Det är lika delar fascinerande och skrämmande att se allt han anklagar andra för att vara och agera är exakt hur han själv är och agerar. En stor majoritet här är riktigt sköna men det finns några riktigt snea individer i tråden men han är på en helt egen nivå.

Du är en iranier som vi vet inte har gillat mina anti-iranska inlägg, och det är därför som du skriver så här. Inte för att du håller med honom, utan snarare för att du inte håller med mig.
2021-03-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Xrlpyt, jag förstår vad du vill förmedla. Jag håller också med dig på mycket av det du säger. Men jag själv tycker att Tess har blixtsnabbt förändrats. Det har inte kommit smygande. Efter tittarfrågorna ser jag en helt ny människa. Jag känner henne inte så jag vet ju inte vilken sida som verkligen är hennes äkta sida. Jag hatar inte henne är bara förvånad och blir lite frågande. Hon kanske har två sidor vilket är fine. Jag har också många sidor, det enda som är märkligt att det vände så plötsligt och så mycket.
Du och jag tänkler FÖR lika, det börjar bli riktigt obehagligt nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in