2021-03-10, 23:16
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Undrar om Adrian någonsin kommer få chansen till det när Joel ska vara med och förstöra HELA tiden.

Fast det känns varken som att Emelie eller AD för den delen är så pass desperata som vi alla önskar här.. Han hade kunnat få vem han vill så som resten beter sig, men snubben tänker förmodligen långsiktigt. Smart.
2021-03-10, 23:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag gillar inte Peddos slippriga stil om att Nardos skulle vara hans "syster".
Det är ett stort BS. De perser jag känner är inte speciellt älskvärda mot Afrikaner. Jag skulle nästan sträcka mig så långt att de ogillar Afrikaner mer än vad svenskar gör. Så jag köper inte hans skitsnack en enda minut.

Edit: Jag menar inte att svenskar automatiskt skulle ogilla afrikaner, mer än en viss typ.
Aha, det visste jag inte.
2021-03-10, 23:18
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad menar Pedram om att han och Adrian sitter i samma sits?
Adrian bekräftar att de "står på samma sida".
Något de pratat om igår...

Handlar om tjejer.

Tror det kan handla om nån/flera tjejer i huset då de inte vill att det ska spridas vidare.
2021-03-10, 23:18
Medlem
Vilken sida snackar dem om??
2021-03-10, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh nej nu har Nardos för 311de gången börjat prata om sina ex. Adrian sitter trevligt och ställer frågor. Nardos älskar att prata om sig själv men hon är ointresserad av att lyssna på andra. 😣

Var inte Nardos oskuld? Det har hon själv sagt.
Medlem
Mouchinos avatar
Vart är respekten nu då när andra vill sova som Pedram ställde till med värsta scenen över när han satt i hop med Kattis? Nej för det gäller bara Pedram såklart, så därför ser vi inte honom visa respekt och hänsyn i den här situationen.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men kom igen, du måste ju veta att du är borderline efterbliven? Alternativt extremt ful och/eller fet, och på många andra sätt misslyckad i livet. Det finns ingen anledning att spy ur sig en massa omotiverat hat mot en kvinnlig deltagare bara för att hon är snyggare och sexigare än någon tjej du någonsin kan få..?

Hur många gånger tänker du visa hela världen att du analyserar allting så jävla fel, och du kallar andra för efterblivna?

Allt du säger ovan är ett stort jävla misslyckande och visar hur fel det blir när du öppnar käften.
2021-03-10, 23:20
Medlem
Nån som förstår vad Pedram och Adrian menar?
2021-03-10, 23:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Jag är en av dom som stör mig på det mesta hon gör nu och för mig grundar det sig enbart i hennes personlighet. Jag hade ingenting emot henne i början innan hon börja visa sina rätta färger. Hon upprepar dessutom de beteenden jag har svårt för, gång på gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det har absolut ingenting med saken att göra. Det handlar om hur Therese är på insidan. Jag skiter i hur hon ser ut eller hur hon dansar (även om det bara spär på hur osmaklig hon är). Hennes baktalande, ältande, hennes sätt att försöka få med sig flera stycken mot en, när hon är 30 (TRETTIO!!) år, är det som gör att jag ogillar henne så in åt helvete

Heh okej, säger ni att det är så så är det väl så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad menar Pedram om att han och Adrian sitter i samma sits?
Adrian bekräftar att de "står på samma sida".
Något de pratat om igår...

Handlar om tjejer.

Tror det kan handla om nån/flera tjejer i huset då de inte vill att det ska spridas vidare.
Jag fattade ingenting, och AD bara mumlar, man hör ingenting.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nån som förstår vad Pedram och Adrian menar?
Ehum. Nope.
2021-03-10, 23:24
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vart är respekten nu då när andra vill sova som Pedram ställde till med värsta scenen över när han satt i hop med Kattis? Nej för det gäller bara Pedram såklart, så därför ser vi inte honom visa respekt och hänsyn i den här situationen.

Av alla ställen Pontus kunde välja, så lägger han sig precis bredvid.. kom igen.. Snubben hade all möjlighet att påverka vart grupperna skulle sova, men ska först måla upp sig som ödmjuk inför hela gruppen för att sedan tjura som den lil-bitch han framstår som..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in