2021-03-09, 05:07
Medlem
Vad är så fyndigt med benämningen liftwaffe?
Citera
2021-03-09, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Vad är så fyndigt med benämningen liftwaffe?

Att det låter som Luftwaffe, flygvapnet.
Citera
2021-03-09, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Att det låter som Luftwaffe, flygvapnet.

Ah, såklart. Kom på det själv när jag vaknade nu i morgon.
Citera
2021-03-09, 11:47
Medlem
Skidlifts avatar
Idiotfrågan: Har Musse Pig byxor?
Ja, svarade lagen och fick rätt.
Nej svarar jag, han har shorts!
Citera
2021-03-09, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ah, såklart. Kom på det själv när jag vaknade nu i morgon.

Och dessutom fanns militärförbandet Waffen-SS bestående delvis av frivilliga till och med från andra länder som stödde Nazityskland.
Citera
2021-03-09, 23:49
Medlem
Fan vad märkligt att ha massa Iphone-frågor ändå. Inte så att det är allmänbildning att kunna nån symbol som bara finns på en viss telefon? Konstig och tråkig fråga, inte första gången de har nåt om just Iphone. De måste sluta med rebus också. Bara rörigt. Älskar Liv och Gusgav samt Micke och Gry. De sistnämnda är så härligt norrländska, kunniga och ödmjuka.
Citera
2021-03-10, 06:40
Medlem
Hur kunde Özz få rätt för spagge? Rätta svaret är ju spanjack.
Citera
2021-03-10, 12:09
Medlem
Så dom släppte igenom Qanonshamanen som rätt när det skulle vara QanonshaMAN. Inte direkt konsekventa i dömandet...

Sen är ju Filip helt rubbad när svaren skall lämnas in. Ett ord och en grupp efterfrågas. Laget svarar i klump ord och grupp varpå idiotFilip måste fråga, Är det två svar? Om Filip kunde hålla käften lite oftare skulle programmet få ett helt annat flyt. Hans maniska inpass bidrar med noll och intet.
Citera
2021-03-10, 13:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Bara jag som är supertrött på Janne och Cecilia? Och ingår även Sarah och sportkommentatorn. Man vet ju att de kommer förlora. Om de inte möter varandra såklart. Var ju roligt första säsongen med deras oerhört dåliga allmänbildning men nu? Not so much.
Detta måste vara sista säsongen med dom. Det räcker nu. Det är inte roligt längre. Dom skulle kunna para ihop dom med andra och se hur det går istället. Hade säkert varit ett sätt att uppdatera underhållningsvärdet.
Citera
2021-03-10, 18:12
Medlem
Börjar bli tråkigt detta samma värdelösa lag vecka efter vecka.
Citera
2021-03-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globbetrotter
Fan vad märkligt att ha massa Iphone-frågor ändå. Inte så att det är allmänbildning att kunna nån symbol som bara finns på en viss telefon? Konstig och tråkig fråga, inte första gången de har nåt om just Iphone. De måste sluta med rebus också. Bara rörigt. Älskar Liv och Gusgav samt Micke och Gry. De sistnämnda är så härligt norrländska, kunniga och ödmjuka.

Gustaf är tyvärr överspelad. Han försöker så hårt att vara "spontan och galen" men det syns lång väg att han bara spelar det. Som den skådespelare han är.
Citera
2021-03-10, 22:40
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Börjar bli tråkigt detta samma värdelösa lag vecka efter vecka.

Ja det har tappat sin charm.
Jag har det på i bakgrunden numera och lyssnar knappt på frågorna.
Tror huvudproblemet är att de kör två säsonger om året.
Blir bara för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in