2021-03-10, 22:15
Medlem
xxstygians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
jag är lite på samma spår

alternativt kanske han blev dödad av nått secret society eller vilka det nu var som ville se honom död,men aldrig på den platsen,hans kropp fördes dit

Alltså ska någon ha planterat hans DNA på en annan människas likdelar och kastat in det i springan?
På toppen av det så ska NFC ha missat att det finns 2 olika DNA-spår?
Citera
2021-03-10, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Det mest bisarra i det här måste ju vara polacken som är så iskall efter att han påträffat ett lik att han bara skickar in ett tipps om fyndet på polisens hemsida.

Vissa kanske tycker att han var ju död så det var ju inget akut ärende. Men en död människa hade iallafall fått mig att ringa direkt till 112.

folk reagerar olika vid sådana chockerande upptäckter.

om jag känner mig själv bra hade jag bara sprungit iväg därifrån,med gråt i halsen...hade varit dödsrädd.hemma hade jag ringt polisen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vems kroppsdelar har de då hittat? Du tror inte polisen i det här laget har de dna-svar de behöver?

Grisdelar.
Inga mänskliga delar.
Ditlagda av idioten som fotade.
Är väl inte så svårt att fatta.
Han vill väl verka vara Allan Ballan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vems kroppsdelar har de då hittat? Du tror inte polisen i det här laget har de dna-svar de behöver?

Vad vet jag! Det hela är skumt iaf tycker jag. Åtminstone borde likhundarna upptäcka.

Nog för mig.
Citera
2021-03-10, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Han gissade såklart, precis som han gissade/skrev att han såg DA föras bort av poliser i kostym för ett par månader sedan. Sedan 1 försvunnen man 1 hittad död i närheten, sannolikheten att de skulle vara DA var väldigt hög, men denna personens beteende var under all kritik. Att redan innan NFC identifierat kroppen kontaktar han alltså själv anhöriga på Facebook och gör en film på YouTube för att få lite uppmärksamhet. Jag förstår mig inte på vissa människor.

Hänsynslöst, eller känner familjen?
Citera
2021-03-10, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theresonable1
Eller så kanske dem planterade dit hans DNA? Deniz är inte död?!

Och hur skulle någon ha planterat Deniz dna på en annan kropp.?
Förklara gärna...
Citera
2021-03-10, 22:20
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theresonable1
Förstår hur du resonerar. Tänker bara att Deniz var en officer. I sådana fall tar man det bästa man har och inte det som är ”tillgängligt” i fall för vanliga medborgare som oss? Elr vad tror du?

I länken från SR står det om att tyska likhundar användes när man sökte efter Wilma Andersson, i det här fallet hittar jag bara information om sökhundar. Jag tror inte att man ansträngt sig mer angående hundar i fallet Deniz än i fallet Wilma
Citera
2021-03-10, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Kanske för att han inte pratar svenska och använde Google translate?
Men vad gjorde han där ute i den oländiga terrängen?
Och det är väl väldigt enkelt att googla Swedish police phone nr.
Citera
2021-03-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
I länken från SR står det om att tyska likhundar användes när man sökte efter Wilma Andersson, i det här fallet hittar jag bara information om sökhundar. Jag tror inte att man ansträngt sig mer angående hundar i fallet Deniz än i fallet Wilma
vilken likhund som helst hade känt liklukten där...det är inte amazonas djupa skogar,de var i närheten totalt
Citera
2021-03-10, 22:23
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killeisthlm
Grisdelar.
Inga mänskliga delar.
Ditlagda av idioten som fotade.
Är väl inte så svårt att fatta.
Han vill väl verka vara Allan Ballan

Om det nu skulle röra sig om grisdelar så vet polisen om det och media borde, även dom.
Citera
2021-03-10, 22:25
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosnian_muslima
vilken likhund som helst hade känt liklukten där...det är inte amazonas djupa skogar,de var i närheten totalt

Sökhund är inte synonymt med likhund. Vet du vad för sorts hundar som användes?
Citera
2021-03-10, 22:26
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Och hur skulle någon ha planterat Deniz dna på en annan kropp.?
Förklara gärna...

Frågan är var man skulle ha fått DNA ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in