2021-03-10, 20:33
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Nej, han har varit aktiv på sociala medier under tiden som GM suttit anhållen, så det är inte så troligt.

Har du några exempel på denna aktivitet?
Citera
2021-03-10, 20:34
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om det är GL så är han gift sedan flera decennier tillbaka, en våldtäkt på julafton...? Tippar på att det kanske handlar om någon annan än frugan. OM det är han vill säga...
"Frugan" är död.
Citera
2021-03-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Anders W ryktas det om...

Kan Wallin kallas toppjurist, och har han haft tunga uppdrag inom rättsväsendet samt varit inblandad i flera uppmärksammade rättsfall?

Nog för att tidningarna skarvar en del men så mycket brukar det inte vara.

Jag såg nu att han är ordförande i mellersta avdelningen Advokatsamfundet vilket kanske kan ses som ett tungt uppdrag. Men har han varit inblandad i uppmärksammade rättsfall?
Citera
2021-03-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Har du några exempel på denna aktivitet?
Du får kolla hans Facebook. Senast för 9 timmar sedan skrev han om nån i SD som gråtit om islam.
Citera
2021-03-10, 21:06
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Du får kolla hans Facebook. Senast för 9 timmar sedan skrev han om nån i SD som gråtit om islam.

Ja, tack, Facebookaktivitet alltså, det talar i så fall emot att det är han, men jag har sett sådant missuppfattas för, där det visat sig att folk sett fel på tidstämplar eller helt enkelt spridit desinformation. Inget personligt och jag har ingen anledning att tro att du är mindre trovärdig. Vi får väl se.
Citera
2021-03-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, tack, Facebookaktivitet alltså, det talar i så fall emot att det är han, men jag har sett sådant missuppfattas för, där det visat sig att folk sett fel på tidstämplar eller helt enkelt spridit desinformation. Inget personligt och jag har ingen anledning att tro att du är mindre trovärdig. Vi får väl se.
Kan garantera att det inte är han.
Citera
2021-03-10, 21:29
Medlem
Det är Göran Lambertz
Citera
2021-03-10, 21:40
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Det är Göran Lambertz
säker?
Citera
2021-03-10, 21:41
Medlem
Citat:
Det är Göran Lambertz
Vid vilken tingsrätt?
Citera
2021-03-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svankryss
Han bor i Uppsala.
Vart som brottet begicks är det intressanta, då det är vid den tingsrätten som han kommer åtalas
Citera
2021-03-10, 21:43
Medlem
Verkar som Görans sexköp spårat ur.
Citera
2021-03-10, 22:02
Medlem
Citat:
Verkar som Görans sexköp spårat ur.

Våjne, våjne...en så beläst man inom juridiken och ändå slutade det så här illa.

Har det månne varit problem med att kunna förhöra det förmodade brottsoffret med tanke på den tid som har förflutit sedan händelsen? Rest tillbaka till hemlandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in