2021-03-10, 20:27
Medlem
Ni som vet varför fick Pedram börja snaska kotte på en leksakskossa nu ikväll
2021-03-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad fan går den här jag-tar-med-mig-leken ut på?
Du, det har jag funderar länge på? Jag fattar inte och har aldrig sett tillräckligt mkt. Nu verkar det vara stavning? Dvs första bokstäverna i orden? Men tidigare trodde jag att det var något slags tema? Så vette fan!
2021-03-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är nog jämt skägg. Den ena vet inte vad en knappnål är och den andra fattar inte att han kan hämta något slags kärl att ta mjölken i utan tar spenen i munnen samt sprutar ut det på golvet innan han bestämmer sig för att fråga om han får hämta något. Det här gjorde min kväll. Haha! Han kommer nog skämmas länge över detta idiotiska tilltag. 😂😂😂😂

Haha, ja! Och sedan säger att det var allt! Det måste ju bli snack om det? Judith hörde ju massa därifrån innan han bad om en bunke. Vore konstigt om de inte synar det, eller?
2021-03-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Var inte nardos extremt laktos?

Jo, enligt henne isf men men 🤷
2021-03-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Haha, ja! Och sedan säger att det var allt! Det måste ju bli snack om det? Judith hörde ju massa därifrån innan han bad om en bunke. Vore konstigt om de inte synar det, eller?
Han berättade för Judith sen.
2021-03-10, 20:32
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Ni som vet varför fick Pedram börja snaska kotte på en leksakskossa nu ikväll

Han fick gå in för att hämta mjölk. Hans reaktion var dock att börja runka av kossan på golvet, för att sedan övergå till att suga av dem. När mjölken nästan var slut frågade han om han fick hämta en hink, vilket han fick.
2021-03-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Jo, enligt henne isf men men 🤷
Det var ju Alex förra året med. Samt tålde inte gluten men tryckte i sig sånt ändå. Amilia konfronterade det ett par gånger men han var för dum för att förstå vad hon sa eftersom hon inte pratade med klickord.
2021-03-10, 20:36
Medlem
GaffelJannes avatar
Vem tror ni har högst/lägst IQ i huset?
2021-03-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Han fick gå in för att hämta mjölk. Hans reaktion var dock att börja runka av kossan på golvet, för att sedan övergå till att suga av dem. När mjölken nästan var slut frågade han om han fick hämta en hink, vilket han fick.
ja det är inte lätt när det är svårt så tanken var att de skulle få in mjölk till allihop och Pedram börjar idka tidelag
2021-03-10, 20:42
Medlem
Tanjas lösning är att ta med något som börjar på bokstaven personen innan avslutar med. Om någon säger strumpa får nästa person ta med något som börjar på A tex en Apelsin
2021-03-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Tanjas lösning är att ta med något som börjar på bokstaven personen innan avslutar med. Om någon säger strumpa får nästa person ta med något som börjar på A tex en Apelsin
Själv fattar man ingenting av denna leken. Blir nog att stänga av för idag.
2021-03-10, 20:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det var ju en säsong då BB inför en veckofinal deklarerade att "Den här veckan är ALLA nominerade".
Inga nomineringar alls, bara för att "göra kaoz" innan begreppet ens var uppfunnet av en turk i Malmö.

Skulle aldrig ske idag.

Det vore ju faktiskt inte mer än rätt för att det är vi tittare som åtminstone borde få sålla ut de sämsta i början. Tråkigt att vissa som inte verkar vara pupulära hos svenska folket bara ska glassa fram på en räkmacka medan de som gör bra tv har otur och hamnar i soffan på Måndagar vecka efter vecka. Men det är väl "mobbning" eller något annat PK att ha ett sådant koncept. Själv tycker jag att det vore svinbra. Bort med tre, in med tre nya som kan få en chans att göra bättre ifrån sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in