2021-03-10, 16:12
Medlem
Gillar ändå att Simon visar så olika sidor. Han har sagt att han är en tävlingsmänniska och hatar och förlora så nu när han mår skit så går han undan och är för sig själv. En jävla känslomännisk är han.

Till miljonen ska du!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Nej kör på tycker jag

Behöver tips till videon då bara 😉😎

Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok, men då ska du ju komma till mig och inte in i huset

Jaså det säger du? Vad har du att erbjuda då? 😏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hoppas hon fattar att det enda vi vill är att jävlas med henne

Självklart kommer det tolkas så. På vilket sätt är det något bra eller kul för henne? Haha. Stämningen kommer gå att ta på i poolrummet, vattenytan lär vibrera..
2021-03-10, 16:13
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Hon verkade verkligen få ångest över att hon failade igår så tror inte det var med flit, jag vet inte om hon bara har helt fuckade tävlingsnerver.. Men det blir ju extra kul eftersom hon hela tiden hävdat hur smart hon är.

Nej jag hade också mkt hellre sett det andra laget sitta för där har man fler man vill ha ut. Men skulle de i det förlorande laget få tävla individuellt mot varandra nu och sedan blir det tre av dem som får sitta löst..?
+1
2021-03-10, 16:13
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja han är tung Pedram...vi kommer få vänta extra länge när vi ringer kundsupporten på Elgiganten. det kommer svida när han talar om att garantin har gått ut för längesedan.BOOM

Fy fan alltså!
2021-03-10, 16:14
Medlem
Vilka vill vi ha ut nu?

Jag kommer att rädda Tess för att få se henne utveckla. Hon har sagt själv att hon har svårt att ”blomma ut” har vi kvar henne så kan vi få en bättre bild av henne.
Medlem
simon sur å steff tydligen
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbotten99
Vad sa hon? Jag har helt missat det..
De klickar bara inte, Tess tycker att Emelie ofta har en elak ton, och hon tycker inte det räcker med Emelies "ursäkt" om att hennes humor är sån och att man bara får acceptera henne som hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fan det låter ju som du blivit inbjuden till den legendariska hamnfesten. Jag o Grodan ska dit också

Heja Lord Pedram

Tack min broder!

Jag är inte inbjuden än dock.

Jag är bara mig själv, och vill varna folk från att skriva negativt om Pedram. Blir bara problem i framtiden tyvärr.

Hassan Rouhani är hans ledare. Det är ingen människa man vill göra arg.

Må Lord Pedram ta hem denna säsong.
2021-03-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Gillar ändå att Simon visar så olika sidor. Han har sagt att han är en tävlingsmänniska och hatar och förlora så nu när han mår skit så går han undan och är för sig själv. En jävla känslomännisk är han.

Till miljonen ska du!!!

Jag gillar det också!
2021-03-10, 16:16
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbotten99
Vilka vill vi ha ut nu?

Jag kommer att rädda Tess för att få se henne utveckla. Hon har sagt själv att hon har svårt att ”blomma ut” har vi kvar henne så kan vi få en bättre bild av henne.

Nej. Hon ska ut med huvudet före på måndag.
2021-03-10, 16:17
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Nej. Hon ska ut med huvudet före på måndag.
Absolut! Uuuuuuut med tess

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in