2021-02-23, 06:16
Medlem
UndeadNinjas avatar
DAA är nog det ämnet som har mest forskning bakom sig.

Lite info här,

https://www.muscleandstrength.com/expert-guides/d-aspartic-acid

Det finns studier som visar att Tribulus Terrestris har en effekt under två veckor men som sedan planar ut, bättre hos äldre människor.

Det finns även lite studier som visar att Testofen har en viss effekt och kan hjälpa dig att optimera dina nivåer av testosteron.

Om du gör allt annat som hjälper din kropp att optimera ditt egna testosteron som exempelvis bra kost, bra sömn och hård träning så kommer nog testoboosters inte att vara direkt meningsfulla.

Har du dock en slö livsstil, äter skitmat, är gammal och har väldigt låga nivåer av testosteron så kan en testobooster hjälpa dig men annars så är det inte till någon nytta direkt.

Kör hellre med något riktigt isf. Man blir inte galen av anabola som en del verkar tro, det är redan galna människor som kan bli lite extra galna.

Masterone är ett mycket bra alternativ med få bieffekter, ingen risk för gyno och som ger ett välmående till skillnad från många andra preparat.

Även vanligt testo fungerar bra. Man behöver inte monsterdoser om man inte har som mål att bli ett monster utan ibland kan det vara rätt skönt med bara 250mg var femte eller tom var sjunde dag.
Citera
2021-02-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Okej, men man kan väl få hos vården om man har låga värden? är det samma som dom kränger på flugsvamp som dom säljer på apotek?

De har mycket från svenska apotek på flugsvamp, så det som finns hos doktorn finns där med. Hur hälsan påverkas av en måttlig mängd testosteron enligt läkarens anvisningar låter jag vara osagt.
Har ingen erfarenhet av det.

Jag syftade bara på de som trycker testo (kurar) i muskelbyggarsyfte.
Citera
2021-02-23, 11:19
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Det är inte placebo. Så som jag ser detta så ökar man inte själva testot i kroppen utan snarare vidgar kanalerna som man redan har. Jag är fullkomligt övertygad om att det ger mig effekt. Jag är inte en 12 åring som går på allting. Det är skillnad var gäller kåthet, storlek och energinivåer punkt slut. Däremot är min fråga vad ni här har testat och vilken som ger bäst effekt.

Det är 100% placebo. Det enda som ökar testosteron är testosteron.
Citera
2021-02-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Det är 100% placebo. Det enda som ökar testosteron är testosteron.
Men jag tror inte det ökar testosterone däremot vidgar det kanaler för var testo produceras/skickas. Något är det naturligtvis.
Citera
2021-02-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
DAA är nog det ämnet som har mest forskning bakom sig.

Lite info här,

https://www.muscleandstrength.com/expert-guides/d-aspartic-acid

Det finns studier som visar att Tribulus Terrestris har en effekt under två veckor men som sedan planar ut, bättre hos äldre människor.

Det finns även lite studier som visar att Testofen har en viss effekt och kan hjälpa dig att optimera dina nivåer av testosteron.

Om du gör allt annat som hjälper din kropp att optimera ditt egna testosteron som exempelvis bra kost, bra sömn och hård träning så kommer nog testoboosters inte att vara direkt meningsfulla.

Har du dock en slö livsstil, äter skitmat, är gammal och har väldigt låga nivåer av testosteron så kan en testobooster hjälpa dig men annars så är det inte till någon nytta direkt.

Kör hellre med något riktigt isf. Man blir inte galen av anabola som en del verkar tro, det är redan galna människor som kan bli lite extra galna.

Masterone är ett mycket bra alternativ med få bieffekter, ingen risk för gyno och som ger ett välmående till skillnad från många andra preparat.

Även vanligt testo fungerar bra. Man behöver inte monsterdoser om man inte har som mål att bli ett monster utan ibland kan det vara rätt skönt med bara 250mg var femte eller tom var sjunde dag.

Ponera att man vill öka lite som du beskriver. Går det att köpa Kräm då? Hur fungerar det? Jag vill inte syssla med nålar eller tabletter utan hellre trt kräm men det är absolut inget jag kommer få utskrivet även om jag så bönar och ber är det väldigt restriktiva med testo.
Citera
2021-02-24, 11:47
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Vart får man tag i det då?
flugsvamp på darkweb säljer testo
Citera
2021-02-25, 04:22
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ponera att man vill öka lite som du beskriver. Går det att köpa Kräm då? Hur fungerar det? Jag vill inte syssla med nålar eller tabletter utan hellre trt kräm men det är absolut inget jag kommer få utskrivet även om jag så bönar och ber är det väldigt restriktiva med testo.

Du kan hitta det på nätet om du söker men det är väldigt lite som tas upp av kroppen genom gel, det blir otroligt dyrt.

En spruta i skinkan är inte så jäkla illa som det kanske låter.
Citera
2021-03-01, 16:10
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Hej allesammans. Vilken testobooster använder ni? Vilken är bäst?

Jag har testat följande:
https://www.gymgrossisten.com/tribooster-2000-mg-60-tabs/9928-078.html
Tribooster:
Fördel: 1 stor tablett endast.
Nackdel: Känner dessvärre inte av något nämnvärt skillnad varken i sängkammaren eller på gymmet.

https://www.mmsports.se/Kosttillskott/Muskelokning/Testosteronhojare/Viking-Power-Odin-Test-O-War.html
Odin
Fördel: Märker stor skillnad. Hela systemet känns mer optimerat för att knulla, förmodligen lite bättre tryck på gymmet men det är svårt att avgöra.
nackdel: 4 st stora tabletter

Tips på något bättre? Jag kommer att köpa Odin hädanefter om inte någon annan tipsar om något mer.

Du ska få ett ärligt svar av mig. Av dessa du visat - ingen. Båda på tok för lite aktiva ingredienser för att anses vara bra. Däremot kan du känna viss skillnad av måttligt ökad produktion.

Jag antar att du är nöjd med en T-booster & därför ingen anledning att rekommendera Test inject som de andra obegåvade i tråden.

Den mest kompletta T-Booster man kan köpa idag på Svenska Marknaden enl våra regelverk är T-Power. Där får man i sig en BRA aktiv mängd ämnen som faktiskt fungerar.

https://www.gymgrossisten.com/t-power-200-caps/820862.html

kolla in denna
Citera
2021-03-09, 20:12
Medlem
StonerPappas avatar
Citat:
Fördel: Märker stor skillnad. Hela systemet känns mer optimerat för att knulla, förmodligen lite bättre tryck på gymmet men det är svårt att avgöra.
Håller med om detta, Odin och Devils Thorn från Viking Power gör mig nästan bara extremt kåt. Visst har min sexdrive blivit starkare, men vet inte om det är direkt kopplat till testosteron.
Citera
2021-03-10, 07:46
Medlem
Citat:
Det är inte placebo. Så som jag ser detta så ökar man inte själva testot i kroppen utan snarare vidgar kanalerna som man redan har. Jag är fullkomligt övertygad om att det ger mig effekt. Jag är inte en 12 åring som går på allting. Det är skillnad var gäller kåthet, storlek och energinivåer punkt slut. Däremot är min fråga vad ni här har testat och vilken som ger bäst effekt.
Zink är viktigt! Ja körde med 20 mg om dagen, märkte knappt skillnad, sen höjde ja dosen till 100 mg, då blev kuken riktigt hård, hårdare och större än nånsin.

Alphaviril är nog den bästa testoboostern om du vill ha det, finns på alphaviril.com
Säljs tyvärr inte i Sverige.
Citera
2021-03-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsvejs124
Zink är viktigt! Ja körde med 20 mg om dagen, märkte knappt skillnad, sen höjde ja dosen till 100 mg, då blev kuken riktigt hård, hårdare och större än nånsin.

Alphaviril är nog den bästa testoboostern om du vill ha det, finns på alphaviril.com
Säljs tyvärr inte i Sverige.

Jag äter zink i form av vanlig vitamin tablett samt ZMA varje kväll... kanske borde köpa en extra zink tablett då.
Citera
2021-04-06, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Är rätt insatt i hur man boostar testot på bästa sätt (NATURLIGT) och även fast Flashback inte är känt för att hålla en hög nivå, så ställer jag ändå frågan: Vilka metoder/vilka tillskott är bäst?

Det finns flera erkända sätt att boosta testot på; mat, tillskott och träning.

I matväg gäller det att äta mycket mat med mycket kolesterol, mättat fett osv. - Ägg, avokado, rött kött, kokosolja mm.

Angående tillskott så finns det ju massor av olika "testo-boosters", men även enskilda preparat.

Min åsikt av vilka som fungerar bäst (notera att om du redan har höga testo-nivåer så kommer tillskotten inte märkas av på samma sätt):

DAA. En aminosyra som ger ganska kraftfull effekt, jag märker av skarpare humör, större sexdrift, kraftigare benstomme osv. Notera gärna att jag har sedan innan ganska låga testo-nivåer.

NMDA. Den absolut kraftigaste substansen på marknaden enligt mig! Jag har dock i princip enbart överdoserat detta tillskott, men jag får mycket mörkare röst, kraftigare kropp, mer attityd osv. Man tar en tablett innan man sover.

Bulbine Natalensis. Tabletter som man tar under dagen. Ökade testot på råttor med 350%. Kan dock vara lätt giftigt för din lever bland annat, enligt boken "The Bible of Testosterone supplements" som jag beställde här om dagen!

ZMA. Numera klassiskt testo-booster som man tar innan läggdags. Ingredienser; Zink, magnesium och vitamin B6.

Tribooster/Tribulus. "Tribooster" från Biotech är tribulus i hög dos som ger mig mer energi bland annat. Tribulus är känt och använt sedan länge för att öka testosteron nivåerna!

Övriga/"allmänna" testo-boosters med mixad blend. Tex. Mutant test, Elit Pro testo, SciTec's "Testosterone/Growth Hormone". Mycket bra blandningar som gör att man växer/-ökar testot mer än innan (om man inte har höga nivåer sedan innan). Flera av dessa har även ingredienser som hämmar östrogenet, och det vill man gärna som MAN!

Sedan så ska man styrketräna hårt med många tunga basövningar med helst få reps, men tungt alltså.

Lyckas man inte boosta sitt testo med de här metoderna tillsammans så får man nog räkna sig som en looser

Så, är det fler här som är intresserade utav detta ämne? Berätta gärna för mig om du har ytterligare metoder/tillskott/vad som helst som boostar testot!

Har en viktig fråga angående maten. Ja äter väldigt mycket fetter som ägg, bacon, nötfärs, kokosolja, olivolja, smör, frön, sedan äter jag ca 300 gram kolhydrater, varje dag, high fat moderate carbs, problemet är att ja får himla mycket fett vid minsta kaloriöverskott, även om ja ligger på 200 kalorier överskott i en vecka så får ja massa fett, vet inte hur ja ska lägga upp kosten, hur gör du själv? Du verkar ju äta mycket bra fetter som höjer testot, men kanske äter väldigt lite kolhydrater också? Känns som man får mycket fett av high fat high carbs dieter, är en misstanke ja har. Ligger du på high fat low carbs Eller hur gör du? Och hur funkar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in