Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Ja, de försvann helt från den svarta marknaden. Typ ingen har det, vet EN som har Frontin 1 mg. Dessutom var det absolut äkta Frontin och de fungerade svinbra.
Minst lika bra som Pfizer imo. Hoppas säljare tar in riktiga Frontin i stället. Det är så många som köper och blir missnöjda på dem då de kan vara jävligt ojämna i styrka.
Men fattar att folk köper när priserna ligger på 600 kr/100-pack. Har tom sett 100-pack för 450 kr.
Ja det fanns mycket av dem förr i alla styrkor. Jag tycker att det skiljer sig ganska mycket på tillverkare. Konstigt så tycker jag upjohn fungerar bra (pzifer?) men deras 2mg stavar tycker jag inte alls fungerar bra. Cinfa, kern, Sandoz osv tycker jag fungerar dåligt, Stada helt okej.
Och jag menar då taget från apotek och inte kopior eller svarta marknaden.
Det mesta från svarta marknaden brukar jag utgå från att det är kopior för man vet aldrig vart det kommer ifrån. Är ofta mer eller mindre varierande i styrka. Tråkigt då man egentligen bara ha det man betalar för, så man vet vad och hur mycket man får i sig.
Men kul att du har hittat frontin, som sagt var länge sen och har alltid fungerat bra.