2021-03-10, 01:21
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är väldigt sant. Har svårt att förstå att hon skulle kunna slå ut Luis om jag skall vara ärlig. Kan inte se att "normala" människor skulle rösta på henne och vad de skulle se i detta våp. Hon är ett tomt skal för mig med en "känd" syrra. Nu vill hon överträffa henne med bajshålet-snacket och flasha det hon besitter.

Väl talat grodan boll.
2021-03-10, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahaha Therese har noll verklighetsuppfattning om hon tror att hon skapar mer underhållning än Nardos och Simon. En vandrande pinne är mycket mer intressant att kolla på än Therese, hon har inte sagt något kul sen hon kom in.
Det går, på riktigt, aldrig att komma ifrån att repet säger allt. Ingen kan ta ifrån henne det o ingen kan ta ifrån Stenmark 86 VC-segrar 💪🏼
2021-03-10, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Vet du inte skrev Frantzén men såg nån annan i tråden skriva att hon jobbat där och det stämmer inte. Inte en chans att hon satt sin fot i det köket. Man måste på riktigt vara vältränad eller äta rätt droger för att kunna orka med att jobba på ställen som håller sådan klass. Däremot så har hon nämnt att hon jobbat på vassa eggen vilket absolut inte är ett dåligt ställe. Men som vadå är lite oklart eftersom hon inte kan stekgrader. Får lite demichef vibbar över henne så kanske något sådant. Kallskänka är möjligt också, har varit ett jäkla bakande i huset.
Jag vill inte fara med osanning här men jag tyckte hon pratade om Frantzen och de har väl tre Michelin stjärnor som hon har tjatat om. Hon kanske skalade potatis där
2021-03-10, 01:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Kollar bara på avsnitten som sänds på kvällen, inget live.
Ok, det förklarar nog saken.🙂
Hon är ju den fyran vinklar mest positivt och "glömmer" att visa hur vidrigt jobbig hon egentligen är, av någon orsak?
Också har hon ju sin privata hejarklack Duckman i avsnitten dessutom.
2021-03-10, 01:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tror många älskar honom av andra skäl, han är SÅ unik i jämförelse med andra killar som man möter dagligen, du kommer ALDRIG kunna hitta en hunk i hela Sverige med sån vacker utseende och utstrålning som skulle sitta där och föredra att samtala med kärringar och gubbar over the "hip" young folks i huset och han fällt så många tårar över att Louie lämnade huset visar att han är så genuin, ödmjuk, jordnära och har god hjärta för många i huset undviker de äldre eller blir uttråkade efter 1 minut av att sitta med de för de uppfattas som "skittråkiga". Adrian kan genuint lyssna på allas historier i flera timmar utan att avbryta och remain vara super engagerad genom hela samtalet vilket måste vara mest sällsynaste egenskap i dagens samhälle där alla vill enbart höras och synas men ingen har tålamod att lyssna på någon. Utöver allt det där så är han skit snygg, stark och smart

...och tråkig.
Hur som helst så är det dags för honom att intervjua de andra och börja berätta lite om sig själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är väldigt sant. Har svårt att förstå att hon skulle kunna slå ut Luis om jag skall vara ärlig. Kan inte se att "normala" människor skulle rösta på henne och vad de skulle se i detta våp. Hon är ett tomt skal för mig med en "känd" syrra. Nu vill hon överträffa henne med bajshålet-snacket och flasha det hon besitter.
PREACH! och hennes kropp är hennes ENDA tilltalande attribut, vilket är sorgligt.... och notera att jag hyllar enbart kroppen för hon ser ut som en 42 åring i ansiktet som badar i smink för att se någorlunda attraktiv och ungdomlig i ansiktet
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Det går, på riktigt, aldrig att komma ifrån att repet säger allt. Ingen kan ta ifrån henne det o ingen kan ta ifrån Stenmark 86 VC-segrar 💪🏼

Hahhaha bra liknelse! Det komiska är att Therese flera gånger har sagt "Jag vet att jag är jävligt smart", till de andra deltagarna. Jo vi märker det....en blind hade kommit närmre 2 meter.
2021-03-10, 01:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Vet du inte skrev Frantzén men såg nån annan i tråden skriva att hon jobbat där och det stämmer inte. Inte en chans att hon satt sin fot i det köket. Man måste på riktigt vara vältränad eller äta rätt droger för att kunna orka med att jobba på ställen som håller sådan klass. Däremot så har hon nämnt att hon jobbat på vassa eggen vilket absolut inte är ett dåligt ställe. Men som vadå är lite oklart eftersom hon inte kan stekgrader. Får lite demichef vibbar över henne så kanske något sådant. Kallskänka är möjligt också, har varit ett jäkla bakande i huset.

Visst. Kallskänkor har jag mött men mycket vassare. Att hon bakar känns mer som konditor inte direkt kallskänka. Jag har inga bra vibbar helt enkelt över det hon påstår sig vara då jag inte känner igen någon fingertoppskänsla i henne när det gäller mat överhuvudtaget. Jag motsätter mig inte krogarna hon har "jobbat" på utan titeln hon vill förmedla. Sorry jag köper inte det. Jag såg Lennie förra året med en helt annan jargong och en genuin kärlek för matlagning. Och han var en riktig fena på att skapa underverk av skit. Det besitter inte Judith. Inte ännu av vad jag har sett hittills. Jag är naturligtvis helt beredd att ändra min egen uppfattning och vill se mer av hennes kvaliteter i köket.
2021-03-10, 01:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Väl talat grodan boll.

Citat:
PREACH! och hennes kropp är hennes ENDA tilltalande attribut, vilket är sorgligt.... och notera att jag hyllar enbart kroppen för hon ser ut som en 42 åring i ansiktet som badar i smink för att se någorlunda attraktiv och ungdomlig i ansiktet

Tack vänner. Vi får la se till att vi får ut henne tillsammans när vi får nästa möjlighet
2021-03-10, 01:29
Medlem
Citat:
Hörde ni i liven att Therese vart super butthurt och triggered över att Nardos och Simon fick fler röster än henne 😁 hon fick verkligen årets reality check...hade hon inte haft syster med 180.000 följare på IG så hade hon åkt i måndags med huvudet före
Nu hittar du ju på. Therese har ju till och med stöttat Nardos och sagt att hon visst har folk på utsidan som stöttar henne när Nardos har tvivlat på det. Du kan gärna länka klipp på när Therese skulle ha sagt det isåfall, för jag kollade liven hela tiden. Så många troll med nya konton i denna tråd nu alltså
2021-03-10, 01:30
Medlem
Citat:
Hahhaha bra liknelse! Det komiska är att Therese flera gånger har sagt "Jag vet att jag är jävligt smart", till de andra deltagarna. Jo vi märker det....en blind hade kommit närmre 2 meter.
Exakt 😅 Men en sak bara, FÖRMINSKA INTE MIN RÖV.
2021-03-10, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag vill inte fara med osanning här men jag tyckte hon pratade om Frantzen och de har väl tre Michelin stjärnor som hon har tjatat om. Hon kanske skalade potatis där
och hörde jag fel så säger jag sorry

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in